Overmoden 3.0 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Tok deg ikke alvorlig heller. Du var bare en jeg kunne skrive til. Jeg har fritidsproblemer også. Vel noen tok meg alvorlig, bra du ikke følte deg truffet. Problem-problemer-alkohol Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nå ble jeg forvirret. Det er forsåvidt et mentalt problem, men ikke alvorlig tror jeg. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 På OBS er det 4 Grandiosaer til 100 kroner denne uken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 På OBS er det 4 Grandiosaer til 100 kroner denne ukenTakk for heads up. Det er billig mat i en halv uke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Snakker om fritidsproblemer...jeg sitter og laster opp alle bildene fra mobilen min til google drive...det er noen tusen.. Midt på natta. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Takk for heads up. Det er billig mat i en halv uke. Bare hyggelig. Men bør sies at jeg bare har sett reklame for det i Oslo og Akershus. Du bor vel i Bergen, ikke sant? Til gjengjeld er det alle typer Grandiosa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Du bor vel i Bergen, ikke sant?Stemmer. Slike tilbud pleier vel være landsdekkene tror jeg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 100kr for 4 er vanlig pris as. Koster jo ikke mer enn 25 på rema Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Det har de ikke gjort på hvertfall 10 år. 47 er vanlig pris for en grandis nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 100kr for 4 er vanlig pris as. Koster jo ikke mer enn 25 på rema Tilbudet gjelder fler enn den vanlige. Og jeg nekter å tro at 25kr er standard pris. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Den eneste Grandioasen jeg liker er 4 X ost. Ganske god. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Alle grandiosaer blir spisbare med en god Sriracha-sprut, og ekstra ost på toppen Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Jeg fikk skrekken på grandis etter pappa sin versjon. Grandis som bunn, toppet med tjukke skiver med røkt kjøttpølse og ett tonn med ost... noen vet ikke hvordan grandis skal spises. Stekt, kjøleskapskald med ketchup på. Endret 6. november 2018 av Overmoden 3.0 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Før fantes en pizza ved navn Favoritt. Basically en Grandiosa med mindre ost/kjøtt som var meningen å bruke til å legge på stuff. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Grandis er hele tiden til 25kr på REMA sånn hver gang jer er der. Anyhow. Legger man inn studiefag under "Kurs" på LinkedIn? Kom over ei jente som hadde gjort det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Jeg fikk skrekken på grandis etter pappa sin versjon. Grandis som bunn, toppet med tjukke skiver med røkt kjøttpølse og ett tonn med ost... noen vet ikke hvordan grandis skal spises. Stekt, kjøleskapskald med ketchup på. Bestemor hadde alltid ekstra ost på, fordi hun syns det var for lite. Resultatet ble at pizzaen måtte steke en evighet, for at fyllet skulle bli stekt under all osten. Bunnen ble alltid overstekt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Grandis er ikke så ille så lenge du bytter ut bunnen, fyllet og osten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Man må legge på ekstra ost på slutten av stekinga, ellers blir det bare et hardt ostelokk oppå og "kokt" inni. Det er derfor pizzaost er smuldret opp. Det under må få "puste". Endret 6. november 2018 av Bytex Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Da er Big One bedre da en hva Grandiosa er ugg +pizza snur oxo er bedre da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Sikle Sikle Sikle https://www.timeanddate.no/nedtelling/standard?iso=20190123T010101&p0=%3A&msg=Resident+Evil+2+Remake&font=cursive&csz=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå