Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ja. Jeg fant ut i går at han har snakket med sin "høyre hånd" om forespørselen min. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det :)

Fikk meg til å tenke på da jeg mistet praksisplassen min elt ut av det blå. I løpet av helgen hadde saksbehandleren min og sjefen snakket sammen. De er gift med hverandre. Tipper jeg var samtaleemne isteden for sex fredagskvelden. :p

Lenke til kommentar

Hater folk som bare «hva skjer, du er så stille for tiden.»

Om du syns jeg er stille og vil prate så er det vel bare å sende en meld selv, ikke sitt å gi meg «skylden» for at vi ikke prater

The story of my life.

Hahahaha

Jeg og faren min dro på ferie i to uker og da vi kom hjem utbrøt han helt forferdet: Det var som å være alene i to uker.

:D ::D :D :D

Lenke til kommentar

Hater folk som bare «hva skjer, du er så stille for tiden.»

Om du syns jeg er stille og vil prate så er det vel bare å sende en meld selv, ikke sitt å gi meg «skylden» for at vi ikke prater

Ha, enig der. Enda verre når noen faktisk kommer bort til deg bare for å fortelle deg at du ikke sier stort. Jepp, takk for infoen, det er jeg fullt klar over.

Endret av xDominiel
Lenke til kommentar

Det spørs vel hvordan mentale problemer. Der er sånne mote- "mentale problemer" i dag, som mange sikkert syns er ålreit å ha, selv om de kaller det problemer. Det virker hvertfall sånn. Men hvis man virkelig har virkelig mentale problemer, så er det nok ikke hyggelig nei. 

Lenke til kommentar

Det beste er å ha mentale problemer <3

Egentlig ikke. Det er derfor de er problemer liksom.

Hadde det bare vært det som var de eneste problemene mine for tida. Men nå klager jeg bare, so let's move on?

How you doin'? *Joey-stemme*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...