Styrmann Smisk Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Å ja. Jeg fant ut i går at han har snakket med sin "høyre hånd" om forespørselen min. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Hater folk som bare «hva skjer, du er så stille for tiden.» Om du syns jeg er stille og vil prate så er det vel bare å sende en meld selv, ikke sitt å gi meg «skylden» for at vi ikke prater 3 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Å ja. Jeg fant ut i går at han har snakket med sin "høyre hånd" om forespørselen min. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det Fikk meg til å tenke på da jeg mistet praksisplassen min elt ut av det blå. I løpet av helgen hadde saksbehandleren min og sjefen snakket sammen. De er gift med hverandre. Tipper jeg var samtaleemne isteden for sex fredagskvelden. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Hater folk som bare «hva skjer, du er så stille for tiden.» Om du syns jeg er stille og vil prate så er det vel bare å sende en meld selv, ikke sitt å gi meg «skylden» for at vi ikke prater The story of my life. Hahahaha Jeg og faren min dro på ferie i to uker og da vi kom hjem utbrøt han helt forferdet: Det var som å være alene i to uker. : :D Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Lønn er ikke noe man glemmer. Det er også det aller siste man tuller med. Passer det for deg, Sex Drugs And Rock roll. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Er det bare meg eller virker dette forumet mindre aktivt enn før? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Betraktelig mindre aktivt enn før. Jeg skylder på sosiale medier.. Endret 5. november 2018 av toro6 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Hater folk som bare «hva skjer, du er så stille for tiden.» Om du syns jeg er stille og vil prate så er det vel bare å sende en meld selv, ikke sitt å gi meg «skylden» for at vi ikke prater Ha, enig der. Enda verre når noen faktisk kommer bort til deg bare for å fortelle deg at du ikke sier stort. Jepp, takk for infoen, det er jeg fullt klar over. Endret 5. november 2018 av xDominiel Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Dere har problemer. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Dere har problemer. Det har du og. 2 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Det har du og. Ja, blant annet fritidsproblemer. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ja, blant annet fritidsproblemer. Ser ut som samme type problem som jeg har Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Jeg har bare mentale problemer Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Jeg har bare problem med å innrømme at jeg har problemer. Endret 5. november 2018 av Llandari Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Jeg har bare mentale problemer Det beste er å ha mentale problemer <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Det beste er å ha mentale problemer <3 Åsen da du, husker den angsten jeg hadde jeg hadde et epileptiske anfall, da jeg fikk epilepsi da jeg var ca 16 17.år da hvil ikke ha den nå Endret 5. november 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Det spørs vel hvordan mentale problemer. Der er sånne mote- "mentale problemer" i dag, som mange sikkert syns er ålreit å ha, selv om de kaller det problemer. Det virker hvertfall sånn. Men hvis man virkelig har virkelig mentale problemer, så er det nok ikke hyggelig nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Det beste er å ha mentale problemer <3Egentlig ikke. Det er derfor de er problemer liksom. Hadde det bare vært det som var de eneste problemene mine for tida. Men nå klager jeg bare, so let's move on? How you doin'? *Joey-stemme* Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Jeg var ikke alvorlig. Pust Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Jeg var ikke alvorlig. PustTok deg ikke alvorlig heller. Du var bare en jeg kunne skrive til. Jeg har fritidsproblemer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå