L4r5 Skrevet 31. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2018 Dessverre ikke, men jeg kan lukke øynene om du er god til å suge. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Lars, wanna smash? 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Vel, da har jeg spilt ut mitt første ess. Det er snakk om noen flere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Sotrapedoen har vel hamstra en masse smågodt i anledning dagen *humrer* Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Ja men du må ikke si det til noen. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Sandy sitt profilbilde på mobil er helt svart, blir like sjokka hver gang jeg går på PCen og ser at det er en krokodille på bildet. I dag var jeg på jobbintervju. 300.000,- i grunnlønn og maks 70k i året i provisjon. Endret 31. oktober 2018 av Lami 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg blir sjokkert når jeg ser at Sandy het Bjørn-Ove før. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Hehe. Vi er ved veis ende snart! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 I dag var jeg på jobbintervju. 300.000,- i grunnlønn og maks 70k i året i provisjon. Hvordan gikk det? Og er det enda en konsulentjobb? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Hæ? Mistenker at disse spirrevippene er hardbarka kriminelle som bruker forumet til å sende hemmelige meldinger innad i gjengen sin Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Hvordan gikk det? Og er det enda en konsulentjobb?Det gikk fint. Stemmer. Selger for NextGenTel.300k, trodde ikke det fantes så lave lønninger i Norge i en man-fre 100% jobb. Endret 31. oktober 2018 av Lami Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Har prøvd i flere mnd nå å finne en deltidsjobb som matcher med studiet, men ikke lett. Har et lite håp om å snart få noe nå. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Det gikk fint. Stemmer. Selger for NextGenTel. 300k, trodde ikke det fantes så lave lønninger i Norge i en man-fre 100% jobb. Det var ikke mye å skryte av nei. Hva skal du selge da? Bredbånd? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Sandy sitt profilbilde på mobil er helt svart, blir like sjokka hver gang jeg går på PCen og ser at det er en krokodille på bildet. I dag var jeg på jobbintervju. 300.000,- i grunnlønn og maks 70k i året i provisjon. Er ikke du i en posisjon der du snart burde gå "all in" for en jobb, rett og slett for å ha en referanse til fremtiden? Og så fortsetter du å søke jobber andre steder mens du jobber for luselønn? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Det var ikke mye å skryte av nei. Hva skal du selge da? Bredbånd?Bredbånd og fiber ja. Er ikke du i en posisjon der du snart burde gå "all in" for en jobb, rett og slett for å ha en referanse til fremtiden? Og så fortsetter du å søke jobber andre steder mens du jobber for luselønn?Jo det jeg tenker. Bare litt kjipt å begynne slik men man tar det man får. Men satser på denne jobben, så får vi se. Endret 31. oktober 2018 av Lami Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Lykke til med intervjuet i hvert fall, Lami. Man trenger å ha noe gå til hver dag og ha et strukturert liv. Dette går nok bra! 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Bredbånd og fiber ja. Du skulle søkt deg inn hos Homenet heller. Da hadde du brukt hele dagen på å lage meg arbeid. I tillegg så vil jeg kondolere på forhånd. Håper du er klar over at samtlige pensjonister du selger til kommer til å lagre nummeret ditt, og holder deg personlig ansvarlig for alt som går galt med bredbåndet, TVsignaler, nettbank og været i all uendelig fremtid. Edit: gratulerer forresten Endret 31. oktober 2018 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Det gikk fint. Stemmer. Selger for NextGenTel. 300k, trodde ikke det fantes så lave lønninger i Norge i en man-fre 100% jobb. 280k er vel minstelønn i kommunen. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Snø og møkkavær allerede nå! De neste par måneder blir sikkert veldig flotte.... Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Først så snør det på tirsdag, regner på onsdag og nå is på torsdag.. Første vinter med ny bil og jeg tenkte ikke på glatta i rundkjøringer.. Gleder meg til sommeren allerede. Snø og møkkavær allerede nå!De neste par måneder blir sikkert veldig flotte.... Enig, været blir bare verre og verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå