L4r5 Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2018 Haha, for et vakkert analogi til anusYou so funny. You laugh me long time. Men ikke stengt den heller i utgangspunktet 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2018 For min del er anus bare utboks.Du går glipp av mye moro 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Blå stenen 2300hours Jeg tar med glidekrem. Hvem står for dong? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Du går glipp av mye moro Prøvde vibrator, ble aldri comfy og var redd for at den skulle forsvinne inn og aldri komme ut, som enkelte morsomme røntgenbilder har vist. Only exit for me. En godt oppvarma Fleshlight STU og masse lube derimot er innertier. Dytta vibratoren opp i FL'en og det funka som bare det. Endret 30. oktober 2018 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Prøvde vibrator, ble aldri comfy og var redd for at den skulle forsvinne inn og aldri komme ut, som enkelte morsomme røntgenbilder har vist. Only exit for me. En godt oppvarma Fleshlight STU og masse lube derimot er innertier. Dytta vibratoren opp i FL'en og det funka som bare det. Noe av det beste å se på bestgore utenom selvmordsfilmene er bilder/filmer fra sykehuset der de fjerner div ting fra endetarmen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Noe av det beste å se på bestgore utenom selvmordsfilmene er bilder/filmer fra sykehuset der de fjerner div ting fra endetarmen Jeg følger en patolog på instagram som heter Mrs_angemi. Hu poster noen ganger røntgenbilder/bilder av alle greiene de fjerna fra rompa/magen til folk. Noen ganger må de opereres ut. Det lager et vakuum og ting blir bare sugd inn og vil ikke ut igjen. Kjipt å gå med stomipose resten av livet fordi du ikke hadde vett til å ha håndtak på gigadildoen når den skulle opp i arslet..du hadde nok fått et kick av den kontoen, hu poster det meste usensurert. Endret 30. oktober 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Jeg tar med glidekrem. Hvem står for dong?L4r5 Jeg bruker ikke kondom. Endret 30. oktober 2018 av Lami 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg følger en patolog på instagram som heter Mrs_angemi. Hu poster noen ganger røntgenbilder/bilder av alle greiene de fjerna fra rompa/magen til folk. Noen ganger må de opereres ut. Det lager et vakuum og ting blir bare sugd inn og vil ikke ut igjen. Kjipt å gå med stomipose resten av livet fordi du ikke hadde vett til å ha håndtak på gigadildoen når den skulle opp i arslet..du hadde nok fått et kick av den kontoen, hu poster det meste usensurert. Alt på bestgore er usensurert så får mitt der inne Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Faen hva er det jeg har gått glipp av nå! Kunne godt tenkt meg sjansen til å skuffe dere alle i senga Garanterer at det blir å gå for i hvert fall én av oss Endret 30. oktober 2018 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 L4r5 Jeg bruker ikke kondom. Husk du har klaget på kjønnssykdom før her. husk dong da. bruk hode https://helsenorge.no/sykdom/kjonnssykdommer 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Lami har lang fartstid og mange hakk i stammen. Så han får ikke kjønnssykdommer lengre. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Tar heller meg en tur til legen og får tabletter enn å bruke dong. Nettopp jokerjævel. Immun mot slikt. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Lami har lang fartstid og mange hakk i stammen. Så han får ikke kjønnssykdommer lengre.Lami får ikke, Lami gir. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Lami får ikke, Lami gir. Kommer an på hva du prater om. Han er ganske glad i litt pinne i ny og ne. Det vet jeg, for han bruker å gå som en cowboy når han er på besøk. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Ble spurt av en innvandrer i dag: "Hvor du kommer fra?" Mitt svar: Norge. Han protesterte... men svarer alltid Norge når jeg blir spurt. Selv om jeg ikke liker nasjonalisme eller Norge noe særlig. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Ganske åpenbart er det slik at jeg er en idiotmagnet... (det var poenget) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2018 Innboksen min er fremdeles skuffende tom. Ingen som vil pule. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Kan godt sende en melding til deg.. men bare hvis du har en "stor mann" fetisj eller noe sånt. Endret 31. oktober 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå