Overmoden 3.0 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg hadde ikke klart noe bedre sjøl tror jeg. Men så er ikke maling min forte heller. Maling er ikke min ting heller. Hater det faktisk. Vi pleier å få 45-50 min jeg er ferdig etter 10 min ca Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Måtte male med bind foran øynene idag i maleterapien. Noe av det verste jeg har vært med på i terapien iallefall. Synes den var fin jeg, men får jeg kjøpe det byr 50.øre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Nei, den skal i søpla når jeg er ferdig med det. Husker foreldrene til ei klassevenninne alltid hengte opp tegningene hennes på ekstradassen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Har gjort noe lignende i terapi, men da hadde vi bare 10-15 minutter på oss. Hensikten var å skape en samtale, fremfor å slappe av med malingen. Favoritten min var faktisk i omtrent samme stil som den du har malt, Overmoden. Det ser litt ut som en gul-grønn tåke, men den har mindre dybde. Hadde faktisk tenkt å male ene veggen i stuen på samme viset, men det ble så jævla mye styr å vaske, pusse, fikse lister osv, så har ikke blitt noe enda. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Har gjort noe lignende i terapi, men da hadde vi bare 10-15 minutter på oss. Hensikten var å skape en samtale, fremfor å slappe av med malingen. Favoritten min var faktisk i omtrent samme stil som den du har malt, Overmoden. Det ser litt ut som en gul-grønn tåke, men den har mindre dybde. Hadde faktisk tenkt å male ene veggen i stuen på samme viset, men det ble så jævla mye styr å vaske, pusse, fikse lister osv, så har ikke blitt noe enda. Her er det maling i fokus da. Til min store frustrasjon. Her er det første bilde jeg mala. Går i samme stil. Derfor fikk jeg idag en utfordring om å male i blinde nettopp for å ikke gå i samme sporet. Men selv i blinde skjedde det, men med mer enn to farger som jeg normalt sett bruker. Men siden vi har samme lerret gjennom hele «semesteret» så blir det jo litt mer farger etterhvert om man ikke maler helt over da. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Har du malt det..? Ser jo veldig bra ut .Har hatt mye interesse for tegning og maling før jeg, men det ble fortrengt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Her er det maling i fokus da. Til min store frustrasjon. Her er det første bilde jeg mala. Går i samme stil. Derfor fikk jeg idag en utfordring om å male i blinde nettopp for å ikke gå i samme sporet. Men selv i blinde skjedde det, men med mer enn to farger som jeg normalt sett bruker. Men siden vi har samme lerret gjennom hele «semesteret» så blir det jo litt mer farger etterhvert om man ikke maler helt over da. Det bilde der var fint. 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Har du malt det..? Ser jo veldig bra ut . Har hatt mye interesse for tegning og maling før jeg, men det ble fortrengt. Ja, det har jeg. Jeg irriterer meg over at jeg ikke lagde flere svarte linjer, men det får bare være. Kan jo ikke alltid bli fornøyd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2018 Det der var jo jævlig stilig. Kudos. 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Det der var jo jævlig stilig. Kudos. Takk. Synd jeg ikke kommer til å male igjen etter denne høsten Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Fant ut jeg kan bygge lego på marklin lego vogn hadde tenk å bruke marklin toget big boy, må ta frem mange markin ho skinner, men det etter det spillet som kommer i posten i morgen da rdr2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Måtte male med bind foran øynene idag i maleterapien. Noe av det verste jeg har vært med på i terapien iallefall. Syns det var stilig, jeg også. Bedre enn ganske mange eksempler jeg har sett av såkalt "kunst". Mange kunstgjenstander ser så snåle og random ut at man like godt kunne lagd noe mye bedre selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Tror dere appelsiner har lyst til å bli juice, eller blir dem presset til det? 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Den nettbutikken brukte good tid på lommelykten min til 960.kr, jeg bestilte den 2018-07-25 da er olight S30R Baton II det er 1020 lumen - å ladestasjon og 3600 mAh oppladbart batteri den ble sendt i dag, 3 måndter å sende en lommelykt de bruker faen meg good tid Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Noen som har sett sacrifice på Netflix? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Noen som har sett sacrifice på Netflix? Nei har ikke det, men åsen film er det da. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Nei har ikke det, men åsen film er det da. Er ikke en film, er en som ved psykologi får folk til å gjøre ting. Denne handler om å få en «rasist» til å ta en kule for en ulovlig imegramt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Regner med det er denne. Nettflix IDMb Ser interessant ut. Har ikke Nettflix, og søkte en del.Fordi det er mange Sacrifice filmer. Trodde først det var denne som har Nettflix også Nettflix. Men det er nok sikkert den nevnt først etter det Overmoden beskriver. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Regner med det er denne. Nettflix IDMb Ser interessant ut. Har ikke Nettflix, og søkte en del. Fordi det er mange Sacrifice filmer. Trodde først det var denne som har Nettflix også Nettflix. Men det er nok sikkert den nevnt først etter det Overmoden beskriver. Er den første du nevner der ja. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Dette er sexleketøy-trendene https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/Eoezb5/dette-er-sexleketoey-trendene?utm_content=row-3&utm_source=vgfront Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå