Sexylubb1 Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Hva om dick er the crazy 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Adolf Hitler også var forelsket. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Vi runder mao av der, og konkluderer med at Lami er en liten Hitler. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Faen vanskelig ting skal være da. Det er uansett ikke så lenge sida du blei singel, så er sikkert ikke så dumt å ta deg tid til å være litt aleine en liten stund. Endret 22. oktober 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Tror dere det hadde blitt dårlig stemning om jeg tok med et mekanisk tastatur på jobb? Vi sitter kanskje inne å jobber med pc 15-30 min på begynnelsen av dagen. Noen gang ingenting. Tanker? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Tror dere det hadde blitt dårlig stemning om jeg tok med et mekanisk tastatur på jobb? Vi sitter kanskje inne å jobber med pc 15-30 min på begynnelsen av dagen. Noen gang ingenting. Tanker? 15 til 30 minutter trur ikke det men spør de først, de er vel ikke så hissige på jobben din vel. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Åres første julebrus her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 De hadde BRUN julebrus på joker hos meg..ikke faen. Må være rød. De hadde ikke Aass enda. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Det er uansett ikke så lenge sida du blei singel, så er sikkert ikke så dumt å ta deg tid til å være litt aleine en liten stund. Du sier noe der. Bare savner nærhet, kos og alt det ... men overlever jo det forsåvidt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 De hadde BRUN julebrus på joker hos meg..ikke faen. Må være rød. De hadde ikke Aass enda. Så det nå etter du sa det er gul brun, jeg bryr meg ikke om fargen på julebrusen. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Bestilte meg høyttalere og to par bananplugger på mandag forrige uke. I dag kom høyttalerne. Bananpluggene er enda i postnord sin besittelse. Går tydeligvis mye mindre tid å kjøre landet på langs, enn det tar å fly samme distanse (A- vs B-post) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Noen flinke i engelsk? Har en jobbsøknad som skulle vært på engelsk, har skrevet an men er usikker på språket. Send meg en pm, takk 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 De hadde BRUN julebrus på joker hos meg..ikke faen. Må være rød. De hadde ikke Aass enda. Hadde vi ikke en veldig lang forumtråd om dette for noen år siden? Nesten like lang som gulost/hvitost. Det heter forresten gulost, og den brune julebrusen er best. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2018 Lol. Sitter på bussen. Hu foran meg sitter og leser bibelen på mobilen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2018 Hadde vi ikke en veldig lang forumtråd om dette for noen år siden? Nesten like lang som gulost/hvitost. Det heter forresten gulost, og den brune julebrusen er best. Det pleier å være en ny julebrus-tråd hvert år. Og det er den orange som gjelder. Du har rett når det gjelder gulost da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Lego og Fleshlights. Slår et slag for det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Det pleier å være en ny julebrus-tråd hvert år. Og det er den orange som gjelder. Du har rett når det gjelder gulost da. Oransje er den fra Trio, eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2018 Oransje er den fra Trio, eller?Yes. Jeg tror det hele rett og slett koker ned til hva man er vokst opp med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Yes. Jeg tror det hele rett og slett koker ned til hva man er vokst opp med. Må det være. Smaker jo bare appelsinbrus ala Rema 1000. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Må det være. Smaker jo bare appelsinbrus ala Rema 1000. Tullball! Julebrus fra Trio er himmelsk, alt annet er rødbrus med en jule-etikett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå