Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Føler å kommentere uten å forstå hvorfor. Jeg fant noe i dagbladet. Å ikke pusse tennene er et ekstremt dårlig valg, det fikk Mona 40 år erfare. Endret 21. oktober 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Men det er løgn. Jeg sa til hver av en av de politimennene som var der, om de kunne be om ID fra vekteren ref vekterloven. Og dermed lager jeg kvalme. Det gir mye mening. Er så latterlig. Dette er verste jeg har vært borti. Jeg skulle gått. Men når Politiet sa du var bortvist og jeg sa "har du forklaring på det" så tok de meg med og ba meg holde kjeft når jeg henviste til loven. Endret 21. oktober 2018 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Føler å kommentere uten å forstå hvorfor. Jeg fant noe i dagbladet. Å ikke pusse tennene er et ekstremt dårlig valg, det fikk Mona 40 år erfare. Erfarte en kar på jobb også som hadde bare råttstubber igjen i kjeften. Han hadde visst noe "traumer" så han pussa aldri tennene. Han fikk hele kjeften bytta ut for 80k på NAV-penger. Endret 21. oktober 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ja, jeg føler meg utrolig heldig. Hva hadde ikke det kosta på et treningsenter liksom. Ja du har absolutt skutt gullfuglen der. Er jo LATTERLIG dyrt. Syns heller treningssenter burde ansette folk som er der type tidligvakt og seinvakt som kan hjelpe alle som trenger det underveis. Om det er teknikk, motivasjon eller gode råd. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Man trenger ikke trene noe som helst. Les dere opp på CICO (calories in, calories out). Trening hjelper til en hvis grad å bestemme hvor vekttapet skal skje på kroppen. Økt muskelmasse gir økt forbrenning. Og ikke minst er en time man trener en time man ikke spiser. Men muskler er tre ganger så tungt som fett, så om det er kun det å få ned den magiske bmi-en som er målet er kaloritelling et alternativ (som krever enorm viljestyrke). Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Hallo? Når det kommer folk bort til vektere/politiet på byen og begynner å ramse opp paragrafer o.l så stiller de seg på bakbeina med en gang. Når det gjelder eplekjekke geitebukker som skal slåss med alle så må du bare trekke deg unna. Ikke fyre opp under Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Erfarte en kar på jobb også som hadde bare råttstubber igjen i kjeften. Han hadde visst noe "traumer" så han pussa aldri tennene. Han fikk hele kjeften bytta ut for 80k på NAV-penger. Bare 80 tusen? Min onkel fikk engelsksyken eller hva det nå heter og mistet tennene sine. Han fikk bare satt inn de viktigste tennene framtenner og noen få jeksler og det kostet han langt over 100k Men det finnes folk som har angst for alt som har med tannstell å gjøre. Har sett litt på yt filmer der de fjerner det ene og det andre etter folk som ikke har pussa tennene på flere tiår. Var en eller annen diagnose på det, men husker ikke hva det heter. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Økt muskelmasse gir økt forbrenning. Og ikke minst er en time man trener en time man ikke spiser. Men muskler er tre ganger så tungt som fett, så om det er kun det å få ned den magiske bmi-en som er målet er kaloritelling et alternativ (som krever enorm viljestyrke). Og i tillegg hjelper trening mot andre ting enn bare gå ned i vekt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ifs and buts and coconuts. Selvfølgelig hjelper trening. Innlegget mitt var rettet mot han som hatet trening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Erfarte en kar på jobb også som hadde bare råttstubber igjen i kjeften. Han hadde visst noe "traumer" så han pussa aldri tennene. Han fikk hele kjeften bytta ut for 80k på NAV-penger. Satan i helvete. Kjenner at jeg trenger nye tenner. Har så mye traumer at jeg ikke vet hvor jeg kan starte. Kanskje John Christian Elden kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Hallo? Når det kommer folk bort til vektere/politiet på byen og begynner å ramse opp paragrafer o.l så stiller de seg på bakbeina med en gang. Når det gjelder eplekjekke geitebukker som skal slåss med alle så må du bare trekke deg unna. Ikke fyre opp under Jeg trakk meg unna. Men fyren tok tak i meg to ganger før jeg gikk. Da rapporterte jeg til vekterene, gikk ut, ventet på reaksjon, før en vekter kom bort og sa jeg er bortvist pga han sa jeg tafset. For et forpult sted. Politiet er bare en vits. Ber deg holde kjeft fordi du sier at du har grunn til å vite hvorfor du er bortvist fra sentrum og ønsker ID nummer. Jeg kjenner paragrafene. Når hverken vekter eller Politiet bryr seg om de så reagerer jeg. Da blir man straffet. Elsker det. Endret 21. oktober 2018 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Bare 80 tusen? Min onkel fikk engelsksyken eller hva det nå heter og mistet tennene sine. Han fikk bare satt inn de viktigste tennene framtenner og noen få jeksler og det kostet han langt over 100k Men det finnes folk som har angst for alt som har med tannstell å gjøre. Har sett litt på yt filmer der de fjerner det ene og det andre etter folk som ikke har pussa tennene på flere tiår. Var en eller annen diagnose på det, men husker ikke hva det heter. En kan jo hovne opp har jeg sett. Hvis mennesket som det gjaldt ikke fått hjelp så hadde det endt med døden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ja du har absolutt skutt gullfuglen der. Er jo LATTERLIG dyrt. Syns heller treningssenter burde ansette folk som er der type tidligvakt og seinvakt som kan hjelpe alle som trenger det underveis. Om det er teknikk, motivasjon eller gode råd. Jeg spurte deg om en ting, venter på svar fra deg , har du sovna foran tastaturet ditt eller. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg spurte deg om en ting, venter på svar fra deg , har du sovna foran tastaturet ditt eller. Sorry, det spørsmålet har gått meg hus forbi. Ingen bedring enda. Blir sånnsett bare verre, men jeg har lært at ting må bli verre før det blir bedre. Så jeg krysser fingrene Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 En kan jo hovne opp har jeg sett. Hvis mennesket som det gjaldt ikke fått hjelp så hadde det endt med døden. Av engels syke? Såvidt jeg vet går det ut over bein og sånt. Er jo pga ingen D-vitamin som da går utover kalsium ett eller annet. Google det Normalt sett ville han ha fått tenner dekket av staten, men han fikk det på 40 tallet, tidlig 50 tallet og alle papirer på at han hadde det forsvant i en brann. Så han kunne ikke bevise det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg hadde virus i halsen i 2 uker før jeg kom meg tilbake på jobb. Man vet aldri disse dager. Folk er forkjøla i hytt og pine overalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg hadde virus i halsen i 2 uker før jeg kom meg tilbake på jobb. Man vet aldri disse dager. Folk er forkjøla i hytt og pine overalt. Det er bedre å komme seg til lege enn å daue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Av engels syke? Såvidt jeg vet går det ut over bein og sånt. Er jo pga ingen D-vitamin som da går utover kalsium ett eller annet. Google det Normalt sett ville han ha fått tenner dekket av staten, men han fikk det på 40 tallet, tidlig 50 tallet og alle papirer på at han hadde det forsvant i en brann. Så han kunne ikke bevise det. Ja går på D vitamin. Hm, begynner å bli frisk Ingenting kan bevises fra staten (SATAN) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg liker det på ingen måte. Hater det, faktisk. Helsa mi er det heller ikke noe galt med, så sliter med å finne motivasjon. Men hvem hadde ikke trengt å ta av noen kilo for å se bedre ut? Kona hadde også blitt glad, da hun støtt og stadig kommenterer vekta mi. Det var leit å høre at kona di kommenterer vekten din. Har du noen fysiske aktiviteter du liker å holde på med? Golf, tennis, eller andre ballsporter? Sykling, gåtur, fotografering? Ellers så er det jo som andre har påpekt kalorier inn/ut som er relevant. Jeg prøver å spise sunnere, men også mindre. Sitter jeg på ræva hele dagen, så trenger jeg ikke å spise meg stappmett ved hvert måltid. Kutter ned litt på porsjonene, prøver å spise 4 ganger til dagen, med en banan eller gulrot innimellom skulle jeg bli sulten. Har også lyst til å kutte ut godteri. Klarte det for et par år siden. Var utrolig vanskelig, men etter et par uker så begynte jeg å miste lysten, og etter en måned var godterlysten helt borte. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Men det er løgn. Jeg sa til hver av en av de politimennene som var der, om de kunne be om ID fra vekteren ref vekterloven. Og dermed lager jeg kvalme. Det gir mye mening. Er så latterlig. Dette er verste jeg har vært borti. Jeg skulle gått. Men når Politiet sa du var bortvist og jeg sa "har du forklaring på det" så tok de meg med og ba meg holde kjeft når jeg henviste til loven. Det er fordi de faktisk hadde rett. Eieren av utestedet kan kaste deg ut basert på whatever de vil, vil ikke grunneiere ha deg der har du ingenting der å gjøre uansett hvor rett du er i en konflikt. De er ikke interessert i å løse konflikten dere imellom, bare å få ting til å roe seg ned igjen så folk bruker mer penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå