Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hva bedriver du tiden med da? Mye det samme? Ja, går i kunstterapi og trening. Ellers mye Netflix. Du da? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 400 000 i lønn som logistikkmedarbeider. 100%. Er ikke det litt lite? Snakk om et relativt stort selskap innen sjømat, skulle tro det var bedre lønna ... Fagbrev eller bachelor? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Fagbrev eller bachelor? Bachelor Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Det er kanskje litt lite, men ikke nødvendigvis om du ikke har erfaring. Om det er et privat selskap kan det jo hende det finnes bonusordninger eller annet om det går bra med bedriften. Eller kanskje de er enkle å forhandle lønn med om de liker deg etter et år eller to. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg blir så latterlig stresset av Instagram. Jeg vet ikke om jeg har blitt bannet, eller hva. Jeg får ikke logga inn via appen. Jeg får bare opp at det skjer en feil med forespørselen min. Får ikke opp noe info om at jeg har blitt bannet eller noe sånn. Får logget inn via den andre kontoen, bare ene kontoen jeg får feilmelding på. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Instagram ble kjøpt opp av facebook. Tror det var instagram. Kan det påvirke innlogginger på noen måte?Vet ikke, har ikke instagram. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Det er kanskje litt lite, men ikke nødvendigvis om du ikke har erfaring. Om det er et privat selskap kan det jo hende det finnes bonusordninger eller annet om det går bra med bedriften. Eller kanskje de er enkle å forhandle lønn med om de liker deg etter et år eller to. 450 000 kroner brutto per år er greit nok for en person med bachelor-utdanning. Det er omtrent like mye som en med fagbrev får og de driver med arbeid som er manuelt, sliter på kroppen og noen ganger helsefarlig. Husk også at det er hans første jobb etter endt utdanning. Kan gå opp i ansennitet senere. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Instagram ble kjøpt opp av facebook. Tror det var instagram. Kan det påvirke innlogginger på noen måte? Vet ikke, har ikke instagram. Veldig merkelig for Llandari kommer inn på min konto, men jeg gjør ikke. Så er ikke bannet i allefall Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg fridde til kjæresten mens vi var i Disney World i Orlando på lørdag :-D Hun sa ja <3 Gratulere Hei venter på 25 januar 2019 Jeg har hatt meg et par runder med Facebook sjøl. Jeg sletter ikke meg selv da. Bare fjerner halve vennelista av og til. Men flott at du er her hvertfall. Synes tiden var overmoden for det. (Høhøhøh. Me so funneh.) Gjør som meg gi faen i facebook 110% Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hva skjer 25 januar 2019? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 25 januari 2019 er da Resident Evil 2 Remake kommer ut Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Der var jeg endelig på Instagram igjen takket være Llandari <3 Han måtte logge inn på min, så logge inn på min Facebook og så koble de sammen. Instagram gjør ikke livet lett for folk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Mange av stor-chat folkene her har vandret videre til facebook og discord med klikkene sine, ser ikke så mye til dem lengre. Men noen av oss holder tråden i gang innimellom alle tulle-youtube videoene som postes. Og med et par strategiske bruker-ignores blir tråden navigerbar. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Mange av stor-chat folkene her har vandret videre til facebook og discord med klikkene sine, ser ikke så mye til dem lengre. Men noen av oss holder tråden i gang innimellom alle tulle-youtube videoene som postes. Og med et par strategiske bruker-ignores blir tråden navigerbar. Bare ikke ignorer meg. Da begynner jeg å gråte. Og du vet at jeg er mentalt ustabil.. høhø Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Skal trøste deg i så fall *wink wink* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 450 000 kroner brutto per år er greit nok for en person med bachelor-utdanning. Det er omtrent like mye som en med fagbrev får og de driver med arbeid som er manuelt, sliter på kroppen og noen ganger helsefarlig. Husk også at det er hans første jobb etter endt utdanning. Kan gå opp i ansennitet senere. Det du skriver gir jo ikke mening/henger ikke sammen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Neida jeg følger med når tråden popper opp i mine innlegg. Eneste jeg sjekker på forumet stort sett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Ja, går i kunstterapi og trening. Ellers mye Netflix. Du da?Mye i det samme her også. Kommet inn på kurs i å være gal da. "Psykoedukativkurs i bipolar lidelse" kaller de det. 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Mye i det samme her også. Kommet inn på kurs i å være gal da. "Psykoedukativkurs i bipolar lidelse" kaller de det. Er jo greit å lære litt mer om å være gal. Ikke alltid man kan utdanne seg til å være gal alene. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Det du skriver gir jo ikke mening/henger ikke sammen? Nei, kanskje ikke. Mente bare at det var bra lønn med tanke på utdanningsnivå og hans erfaringsnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå