Netrum Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg fridde til kjæresten mens vi var i Disney World i Orlando på lørdag :-D Hun sa ja <3 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Slik som dette hos dere og? Irriterende! Ja. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Slik som dette hos dere og? Irriterende! Jepp, samme greia her. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Noen som har savnet meg? Hva tror du? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hva tror du? Tipper du føler dette er som julaften Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg virrer nå rundt som vanlig. Og ja, absolutt trivelig å "se" deg igjen Styrer du med nå da? Tråden her har dødd i lange perioder men vi plukker nå opp tråden igjen stort sett. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Tipper du føler dette er som julaften Neida, den kom for noen dager siden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg fridde til kjæresten mens vi var i Disney World i Orlando på lørdag :-D Hun sa ja <3 Gratulerer! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg virrer nå rundt som vanlig. Og ja, absolutt trivelig å "se" deg igjen Styrer du med nå da? Tråden her har dødd i lange perioder men vi plukker nå opp tråden igjen stort sett. Dere gjør, jeg sitter stort sett og stalker dere Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg virrer nå rundt som vanlig. Og ja, absolutt trivelig å "se" deg igjen Styrer du med nå da? Tråden her har dødd i lange perioder men vi plukker nå opp tråden igjen stort sett. Nei her skjer det så fint lite at det nesten er flaut Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Neida, den kom for noen dager siden. Jaja, det var nesten da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg fridde til kjæresten mens vi var i Disney World i Orlando på lørdag :-D Hun sa ja <3 Gratulerer Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 400 000 i lønn som logistikkmedarbeider. 100%. Er ikke det litt lite? Snakk om et relativt stort selskap innen sjømat, skulle tro det var bedre lønna ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Har tenkt leeeeeenge på å komme tilbake. Etter jeg deaktiverte Facebook, men har ikke komt så langt. Men så kom jeg over bilde på dropbox fra da jeg fikk blomster fra DNFK og da bare måtte jeg komme tilbake Jeg har hatt meg et par runder med Facebook sjøl. Jeg sletter ikke meg selv da. Bare fjerner halve vennelista av og til. Men flott at du er her hvertfall. Synes tiden var overmoden for det. (Høhøhøh. Me so funneh.) 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg fridde til kjæresten mens vi var i Disney World i Orlando på lørdag :-D Hun sa ja <3 Gratulerer! Stort skritt. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg har hatt meg et par runder med Facebook sjøl. Jeg sletter ikke meg selv da. Bare fjerner halve vennelista av og til. Men flott at du er her hvertfall. Synes tiden var overmoden for det. (Høhøhøh. Me so funneh.) Sletter ikke jeg heller sånn egentlig, bare deaktivert Ja, er over ett år siden nå så virkelig på tide å komme tilbake Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Greit med pauser innimellom, ikke bare her og på Facebook, men i veldig mange sammenhenger. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Det er litt lite aktivitet her ja. Personlig kom jeg bare tilbake fordi kølapp-nummeret mitt til Mel B var så høyt (1023), så har endel tid å avse til det blir min tur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Sletter ikke jeg heller sånn egentlig, bare deaktivert Ja, er over ett år siden nå så virkelig på tide å komme tilbake Hva bedriver du tiden med da? Mye det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå