Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden dere har snakket litt om lego, samt star wars her i tråden. Skulle gjerne hatt meg en star destroyer, og egentlig en god del annen star wars lego. Plass til å ha det er jo et annet problem forsåvidt, de få star wars tingene jeg har tar opp nok plass allerede. Må få flyttet for meg selv snart så jeg kan putte dette kostymet jeg har på en mannequin. (Jeg står fremst) 

oVAY8eM.jpg

xpHc3DI.jpg

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Siden dere har snakket litt om lego, samt star wars her i tråden. Skulle gjerne hatt meg en star destroyer, og egentlig en god del annen star wars lego. Plass til å ha det er jo et annet problem forsåvidt, de få star wars tingene jeg har tar opp nok plass allerede. Må få flyttet for meg selv snart så jeg kan putte dette kostymet jeg har på en mannequin. (Jeg står fremst) 

oVAY8eM.jpg

xpHc3DI.jpg

https://www.amazon.com/LEGO-10030-Star-Destroyer/dp/B007WB1R3E

Lenke til kommentar

I følge artikkelen nedenfor pleier det forhenværende medlemmet av Spice Girls, Mel B, å ha seksuell omgang med tre forskjellige menn hver dag i fem timer av gangen. 

https://www.news.com.au/entertainment/celebrity-life/hook-ups-break-ups/sex-booze-and-arguments-mel-bs-former-manny-makes-explosive-claims-about-her-private-life/news-story/dfa21427cc9193235663e2a199ca483f

Dette gir da 15 timer med seksuell omgang hver dag.

post-386893-0-33259800-1539628369_thumb.jpg

Etter sigende har en kø fra Skien til Los Angeles formet seg etter at nyheten ble kjent.

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Litt kult, men jeg var også på den turen.

Satt to rader bak en gutt fra Bergen.

By the way, den stikkende tingen jeg hadde i lommen var ikke en pistol, men heller meg som var glad for å se deg i levende live.

Men det satt nemlig en dude to rader bak meg ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

WWE er mellom barken og veden mht Saudia Arabia show , flere wrestlers vil ikke dra men Vince har jo skrevet kontrakt med dem , kan bli dårlig pr i media osv

_---_---------------

Var på Halloween 40 i Pasadena , traff en haug med skuespillere fra '78 filmen (noen hadde aldri gjort cons før , søstra til Myers/kjæresten til Lynda som Myers henger på veggen med kniv) , fra H4 og Callahan fra Politiskolenfilmene lol

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...