L4r5 Skrevet 16. september 2018 Forfatter Del Skrevet 16. september 2018 Bare vær så kjedelig du. ------ Kom hjem fra fest i stad og er så pumped at jeg faen ikke har sjans til å sove. Føler meg som om jeg er på speed, men alt jeg har tatt er halvannen øl. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Hører mye på metal også, ja. Noe som er litt snodig er at hver gang jeg har vært på fest med folk som spiller i metalband så er det aldri metal de setter på. Sist gang var det Scott Bradlee's Postmodern Jukebox det gikk i. Man må som oftest ta "hensyn" til alle none-metal-heads at det blir automatikk.. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Hvorfor har jeg ikke blitt trekt lønn for ferie i år? Jeg startet i ny jobb 1 Januar og har ikke opparbeidet meg et eneste minutt ferie. Jeg var borte halve Juli men ble ikke trekt et rødt øre på neste lønning. To kamerater er i akkurat samme situasjon, og ingen av oss tør å spørre hva greia er Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Spør hva greia er. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Var på byn og hadde bøtte med drikke og noen champagneglass nedi. Det ene glasset knuste i to og falt nedi bøtta som var vann i. Så skulle jeg ta det opp og fikk lillefingeren rett i stetten. Begynte å blø mye men fikk bandasjert det. Nå to dager etterpå når jeg nå skulle skifte på det så blør det fortsatt. Kan ikke fatte at det tar så lang tid Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Kanskje det er en glassbit inne i såret? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Var på byn og hadde bøtte med drikke og noen champagneglass nedi. Det ene glasset knuste i to og falt nedi bøtta som var vann i. Så skulle jeg ta det opp og fikk lillefingeren rett i stetten. Begynte å blø mye men fikk bandasjert det. Nå to dager etterpå når jeg nå skulle skifte på det så blør det fortsatt. Kan ikke fatte at det tar så lang tid Det høres ut som en tur til legen, viss du spør meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Smør på bacimycin og teip det godt sammen. Sår av sylskarpe ting som glass, barberblad eller lignende kan blø lenge. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Spesielt fingre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Ordnet seg. Dro til legen. Var ikke mye vits. Fikk skyllet og på med strips. Erfaring lært! Endret 18. september 2018 av Lami Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Tysker var ærlig og fant gull verdt 800.000, han leverte det inn til politiet og fikk en finnerlønn på 24.000. Hvem fikk gullbarrene egentlig? Den originale eieren var død for lenge siden, var det familie da? Var jo dårlig deal for tyskeren... https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/m69pr0/aerlig-tysker-fant-og-ga-fra-seg-gullbarrer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Hadde aldri i verden levert det inn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Tror ikke jeg hadde visst hva jeg skulle gjøre med noe sånt likevel. Hadde sikkert bare blitt lurt om jeg prøvde noe. Tror også på at ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Det finnes firma som kjøper gull av privatpersoner. Spre det ut over noen år så hadde ingen mistenkt noe. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Hadde jeg visst historien om gullet og det var i mine hender hadde jeg nok ikke levert det inn jeg heller, fyren var jo styrtrik så regner med at familien hans har en ganske saftig arv de ruger på. Spesielt hvis jeg fant det gullet med min økonomi nå... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Redigert. Endret 19. september 2018 av Delvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Redigert.Lol. Fylleangsten er på plass når man våkner og er edru ser jeg. Ta det med ro. Det du skreiv var ikke noe teit. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Igår fikk jeg snap av en helt ukjent person der det sto at han/hun deler ut en ekstrem velkomstpakke fra Talkmore med 2GB til 99,-, og "hit me up" på et telefonnummer hvis jeg var interessert. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dette. Jeg ble nettopp abonnement i Talkmore. Altså. Hva faen? Det jeg tenker er at personen jobber hos Talkmore, men jeg forstår ikke hvordan vedkommende har fått snappen min. Fristende å sende det inn til Talkmore og spørre hva i helvete. Dette er så langt utenfor akseptabel oppførsel. Endret 19. september 2018 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå