Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg svarte akkurat på mitt eget spørsmål. Var en ting jeg lurte på (irrelevant hva), så jeg googlet det. Et av de første treffene var en tråd med samme spørsmål her på forumet. Viste seg at jeg selv hadde besvart spørsmålet i 2007.

Edit: Words are hard

Endret av L4r5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenkte du var mer metallhue, og ikke var så interessert i elektronisk musikk. Men jeg innser jo hvor merkelig det egentlig er å tenke slik. Det ene trenger ikke å utelukke det andre. Men jeg var litt slik da jeg var yngre; prøvde litt for hardt å passe inn i et miljø som ikke var helt meg, og da var det nesten bare rock og metall som var lov.

Men jeg er veldig glad jeg ikke er slik lengre, for det er så mange andre kule sjangre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Noe som er litt snodig er at hver gang jeg har vært på fest med folk som spiller i metalband så er det aldri metal de setter på" 

Elvis hørte ikke på sin egen musikk heller , det hendte livvaktene satte det på men da fikk de beskjed om å slå det av

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hun skuespillern som ble drept av politiet i Pasadena.....var det egentlig nødvendig å skyte , jeg hadde i allefall tenkt tåregass før eventuellt skyte noen (men kommer de derimot stormende ut av huset med våpen eller en replica , det blir en helt annen sak)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Apropos nettverk. Så du dagens Linus Tech Tips? Gav meg en seriøs hardware boner!

Antar det er denne du tenker på? 

Skal mye til for å imponere meg på nettverksfronten, jobber med massevis av 100G-linker på daglig basis.

Ser ikke særlig mye av Linus Tech Tips. Er bare ikke interessert i hardware lenger, utover at maskina gjør det jeg vil når jeg vil det. Har brukt Intel NUC som hovedmaskin i 4-5 år nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...