Bytex Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Jeg trenger ikke se på Linus bare høre stemmen hans <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Jeg svarte akkurat på mitt eget spørsmål. Var en ting jeg lurte på (irrelevant hva), så jeg googlet det. Et av de første treffene var en tråd med samme spørsmål her på forumet. Viste seg at jeg selv hadde besvart spørsmålet i 2007. Edit: Words are hard Endret 15. september 2018 av L4r5 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Noen som har en spotify-liste for å bli litt pumped for party i kveld? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Har en kort liste med EDM/electroswing, men det er kanskje ikke helt i din gate? Den kunne trengt en liten opprydning,ser jeg. Var en del gladmusikk der også som kanskje ikke helt passer inn. Oh well. https://open.spotify.com/user/cutthroatbill/playlist/1YwWvZ07Wm7zaMtmSSyFCc?si=5BR24f4-TtuXohjgCRe6tw Endret 15. september 2018 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Det er definitivt opp min gate. Musikksmaken min er litt eklektisk. Hører på mange forskjellige sjangre. Takker. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Tenkte du var mer metallhue, og ikke var så interessert i elektronisk musikk. Men jeg innser jo hvor merkelig det egentlig er å tenke slik. Det ene trenger ikke å utelukke det andre. Men jeg var litt slik da jeg var yngre; prøvde litt for hardt å passe inn i et miljø som ikke var helt meg, og da var det nesten bare rock og metall som var lov. Men jeg er veldig glad jeg ikke er slik lengre, for det er så mange andre kule sjangre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Hører mye på metal også, ja. Noe som er litt snodig er at hver gang jeg har vært på fest med folk som spiller i metalband så er det aldri metal de setter på. Sist gang var det Scott Bradlee's Postmodern Jukebox det gikk i. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Sweet! Har ikke hørt om dem før nå, men ser ut til at de har masse nais musikk som passer perfekt i min Fallout-spilleliste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Sjekk ut Caro Emerald i samme farta. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hvordan i all verden har spotify aldri klart å anbefale henne til meg før? Jeg får masse anbefalinger av elendige spill-covere fra spill jeg ikke spiller, samt artister som kun har 1 fin låt. Caro Emerald passer jo utmerket i flere av spillelistene mine, så her har spotify tabbet seg ut. Takk for tipset. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Favoritten min av sangene hennes er Liquid Lunch. Var slik jeg oppdaget hu. Husker ikke helt hvordan jeg snubla over hu. Tror kanskje det var en Twitch-streamer jeg ser litt på som hadde den i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Har hørt på henne i god halvtime nå. Veldig mye bra der. En av mine absolutte favorittlåter er Lone Digger av Caravan Palace. Jeg tror aldri den har feilet i å forbedre energinivået og humøret mitt. Wonderland og Catgroove gjør også veldig gode jobber der. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg får mye skryt for min festliste https://open.spotify.com/user/niccer/playlist/4Np5qYDWEMMgMrTrnDGHDX?si=lEfbYRdCTI6KHO_9BEJGcQ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 (...) En av mine absolutte favorittlåter er Lone Digger av Caravan Palace. (...) Må innrømme den swinga godt! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 I know, right? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 "Noe som er litt snodig er at hver gang jeg har vært på fest med folk som spiller i metalband så er det aldri metal de setter på" Elvis hørte ikke på sin egen musikk heller , det hendte livvaktene satte det på men da fikk de beskjed om å slå det av Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Det høres plausibel ut. Det er forskjell på å spille en type musikk og det å høre på den. Blir litt som andre lar jobben ligge når de har fri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Akkurat......lurer på om Bowie hørte på sin egen musikk ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Hun skuespillern som ble drept av politiet i Pasadena.....var det egentlig nødvendig å skyte , jeg hadde i allefall tenkt tåregass før eventuellt skyte noen (men kommer de derimot stormende ut av huset med våpen eller en replica , det blir en helt annen sak) Endret 15. september 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Apropos nettverk. Så du dagens Linus Tech Tips? Gav meg en seriøs hardware boner! Antar det er denne du tenker på? Skal mye til for å imponere meg på nettverksfronten, jobber med massevis av 100G-linker på daglig basis. Ser ikke særlig mye av Linus Tech Tips. Er bare ikke interessert i hardware lenger, utover at maskina gjør det jeg vil når jeg vil det. Har brukt Intel NUC som hovedmaskin i 4-5 år nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå