Delvis Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er i Bergen med regn og alt tilbehør. En ting jeg legger merke til her i Bergen, at alle damene bruker svart herreparaply, mens mannfolkene bruker dameparaply i alle slags farger. Det var rart. Kanskje en ny skikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 Jeg visste ikke engang at det fantes noe som herreparaply og dameparaply, jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg har aldri tenkt over at det finnes herre- og dameparaplyer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Finnes det? Jeg tipper damene har en solid paraply som virker og viktigst passer til klær de bruker ute. Menn tar hva de måtte finne ved døra/i bilen. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg liker programmet Solgt! på NRK. Men av og til sier deltakerne rare ting... Som i dag. Hvorfor i alle dager skulle noen ønske å bruke dagens Siddis-deltakere til å selge noe som helst? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Skummelt med orkanen som nærmer seg østkysten på Usa.Har en venn som bor i Raleigh og som har famile i Goldsboro. Det ble store skader med oversvømmelser i 1999 når "Floyd" traff der, da bodde han også i Goldsboro. Ser ut som dette kan bli verre. Må bare ønske dem lykke til og håpe det beste, huff. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Kanskje du skulle ha sagt noe som at du anser det som en adminsitrativ stilling og at selv om de i prosjektet du er ansvarlig for har mer erfaring enn deg, så gjelder det ikke nødvendigvis i en administrativ rolle. Men heller at de yter med sin erfaring innenfor deres kompetanse (hva nå det måtte være). Din rolle vil heller være å fasilitere at de klarer å bidra med sitt beste til gode for prosjektets beste. Tror jeg ville ha svart noe slikt. Ja skulle sagt noe slikt men. Men meeeen. Virket jo fornøyd. Var en mann og dame der. Var hun damen som stilte meg så tricky spørsmål. Men resten gikk fint så håper de ser det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Spørs litt hva du jobber med. I en del yrker er det sterk konkurranse om få goder. Det er nettverk man møter på som man må forholde seg til. Hvis man kommer i konflikt med en, så kommer man i konflikt med alle. [...] ...men hva med de av oss som jobber med nettverk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 ...men hva med de av oss som jobber med nettverk? Nettverk? Mener du Lyoness? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Nettverk? Mener du Lyoness?Helt klart. Tjener $2000 om dagen og kjører Ferrari. Og det kan du med bare fire enkle steg. Det tar kun to timer om dagen. PM sendt ;D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Pyramidenettverk er garantert stor formue ;D 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Håper jeg gikk rett kledd til intervjuet. Jeg tenkte dress var for mye for innkjøpsjobb. Jeg visste ikke før jeg kom på intervjuet det var en prosjektlederjobb, sto ikke i stillingsbeskrivelsen. (Faen altså????? Det skulle stått.) Så jeg gikk for skjorte og fingenser sammen med jeans. Altså finklær. Endret 13. september 2018 av Lami Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det går nok helt greit. Selv Adm Dir der jeg jobber bytter kun til dress når det er presse eller høye herrer på besøk. Og knapt da. Med mindre all3de andre du møtte på hadde dress, da. Fant nettopp ut at JH Andresen er leder i etikkrådet for oljefondet. What!? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) En jeg kjenner fikk jobb med Slayer t-skjorte og (åpen) dressjakke. Det var en journalistjobb for et spillblad, da, men han ble både staff og etterhvert editor. Endret 13. september 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (...) Fant nettopp ut at JH Andresen er leder i etikkrådet for oljefondet. What!? Er det så rart? Han lever som investor i aksjer og eiendom. Oljefondet tjener mer penger på investeringer i aksjer og eiendom enn på å olje. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det er også det som skjer når regjeringer med ideologi til høyre for sentrum kommer til makten. Da blir som kjent eierskap (gjennom arv for eksempel) av bedrift likestilt med kompetanse. Se for eksempel Trumps regjering, svært mange arvinger og eiere av bedrifter der. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Er det så rart? Han lever som investor i aksjer og eiendom. Oljefondet tjener mer penger på investeringer i aksjer og eiendom enn på å olje. Bygget forumene på arv av et tobakkimperium... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Kan noen forklare for meg hva man trenger en dyr mobiltelefon for? Eneste grunnen jeg kommer på selv, er at det sikkert er bedre kamera for folk som tar veldig mye bilder. På alle andre områder ser jeg ingen endringer de siste 5 generasjonene med topptelefoner. Hvorfor kjøper folk dyre telefoner? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Kan noen forklare for meg hva man trenger en dyr mobiltelefon for? Eneste grunnen jeg kommer på selv, er at det sikkert er bedre kamera for folk som tar veldig mye bilder. På alle andre områder ser jeg ingen endringer de siste 5 generasjonene med topptelefoner. Hvorfor kjøper folk dyre telefoner? For å kunne legitimere kjøp av bukser med større lommer. DUH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå