Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du skulle ha sagt noe som at du anser det som en adminsitrativ stilling og at selv om de i prosjektet du er ansvarlig for har mer erfaring enn deg, så gjelder det ikke nødvendigvis i en administrativ rolle. Men heller at de yter med sin erfaring innenfor deres kompetanse (hva nå det måtte være). Din rolle vil heller være å fasilitere at de klarer å bidra med sitt beste til gode for prosjektets beste. 

Tror jeg ville ha svart noe slikt. 

Ja skulle sagt noe slikt men. Men meeeen.

Virket jo fornøyd. Var en mann og dame der. Var hun damen som stilte meg så tricky spørsmål. Men resten gikk fint så håper de ser det.

Lenke til kommentar

Spørs litt hva du jobber med.

I en del yrker er det sterk konkurranse om få goder. Det er nettverk man møter på som man må forholde seg til. Hvis man kommer i konflikt med en, så kommer man i konflikt med alle.

[...]

...men hva med de av oss som jobber med nettverk? :fun:
Lenke til kommentar

Håper jeg gikk rett kledd til intervjuet. Jeg tenkte dress var for mye for innkjøpsjobb.

Jeg visste ikke før jeg kom på intervjuet det var en prosjektlederjobb, sto ikke i stillingsbeskrivelsen. (Faen altså????? Det skulle stått.)

Så jeg gikk for skjorte og fingenser sammen med jeans. Altså finklær.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Kan noen forklare for meg hva man trenger en dyr mobiltelefon for? Eneste grunnen jeg kommer på selv, er at det sikkert er bedre kamera for folk som tar veldig mye bilder.

På alle andre områder ser jeg ingen endringer de siste 5 generasjonene med topptelefoner. Hvorfor kjøper folk dyre telefoner?

Lenke til kommentar

Kan noen forklare for meg hva man trenger en dyr mobiltelefon for? Eneste grunnen jeg kommer på selv, er at det sikkert er bedre kamera for folk som tar veldig mye bilder.

På alle andre områder ser jeg ingen endringer de siste 5 generasjonene med topptelefoner. Hvorfor kjøper folk dyre telefoner?

For å kunne legitimere kjøp av bukser med større lommer. DUH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...