Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) sees om 8 år! Håper jeg fortsatt er her. Helt greit vær i bergen da, eller er en time utenfor. Helt greit, overskyet, smådråper innimellom men greit. 9-10C ca Nja, synes det blir litt mye til tider.. Faen. Jeg har brukt opp Internett for i dag. Er inne i det sporet der man sjekker de samme sidene om og om igjen uten å finne noe nytt. Begynner å bli litt gal eller? Om jeg har lite å gjøre en dag blir ofte det slik for min del og. Endret 10. september 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2018 Forfatter Del Skrevet 10. september 2018 Begynner å bli litt gal eller? Jepp, og jeg har papirer på det. Men fra spøk til revolver. Ja, faktisk. Er midt i en hypoman episode (har selvinnsikt til å se det selv heldigvis), så sliter med å sitte stille og konsentrere meg om noe. Det positive er at huset er strøkent da. Tom for ting å vaske og rydde. Vel, det er litt klesvask igjen, men har ikke mer plass på tørkestativet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) Jepp, og jeg har papirer på det. Men fra spøk til revolver. Ja, faktisk. Er midt i en hypoman episode (har selvinnsikt til å se det selv heldigvis), så sliter med å sitte stille og konsentrere meg om noe. Det positive er at huset er strøkent da. Tom for ting å vaske og rydde. Vel, det er litt klesvask igjen, men har ikke mer plass på tørkestativet. Såpass! Skulle ønske jeg gadd å gjøre det, har så lite energi til tider at det å gidde å gjøre slikt. Blir satt bakerst på listen over hva jeg gjør.. Endret 10. september 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2018 Forfatter Del Skrevet 10. september 2018 En annen positiv ting er at jeg har fått tilbake inspirasjonen til å skrive igjen. Satt oppe til fem natt til i går og jobba med en historie. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Oi, det er jo fantastisk da! Hvilke historier er det du skriver på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2018 Forfatter Del Skrevet 10. september 2018 Denne gangen var det om hvordan det er å være hypoman. Så føler meg litt meta. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Å ja, så du er en forfatter L4RZ? Ser frem til å lese noe av det du skriver. Legg det ut her eller send meg en privat melding med noe av det om du kan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2018 Forfatter Del Skrevet 10. september 2018 Forfatter vil jeg ikke kalle meg, men har skrevet litt noveller og sånn. Skreiv mye mer før. Kan sende deg på PM, men er ikke ferdig med den enda. Anser det som en kladd foreløpig. Må redigeres litt. Ikke helt fornøyd med oppbygging og ordvalg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Forfatter vil jeg ikke kalle meg, men har skrevet litt noveller og sånn. Skreiv mye mer før. Kan sende deg på PM, men er ikke ferdig med den enda. Anser det som en kladd foreløpig. Må redigeres litt. Ikke helt fornøyd med oppbygging og ordvalg. Aldri si aldri. Tro på det selv, så kanskje du en gang får skrevet en bok som blir svært populært blant dem som sliter med det samme som deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2018 Forfatter Del Skrevet 11. september 2018 For å være ærlig skriver jeg mest for min egen del. Blir en slags måte å sortere ting. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 For å være ærlig skriver jeg mest for min egen del. Blir en slags måte å sortere ting. Ville gjerne lest noe av det du har skrevet, om du er komfortabel med det! 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Man vet jo aldri når man får sitt store gjennombrudd. Rent generelt er det derimot slik at for å få til noe, så må man først ønske det. Altså: for å bli en vellykket forfatter, må du gå for å bli en. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Intervju på torsdag. Jeg ønsker denne jobben veldig. Men sliter så med noen spørsmål nå som jeg forbereder meg i forkant. Fortell om en stresset situasjon, og hvordan du gikk frem for å løse den best mulig? Fortell om et problem du har hatt og hvordan du løste det? Hva er den tøffeste utfordringen du har møtt hittil? Hva er den største feilen du noen gang har gjort? Liksom. Jeg aner ikke hva jeg skal svare her. For det første, er dette spørsmål knyttet opp til dagliglivet eller arbeidslivet? Har kun jobbet i barnehage. En stresset situasjon når du skal passe 20 unger og alle skriker og løste det med å gjøre det og det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Javisst! Bryt ned erfaringene dine fra barnehagen til små biter. Ikke gi dem "alt" med en gang. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Intervju på torsdag. Jeg ønsker denne jobben veldig. Men sliter så med noen spørsmål nå som jeg forbereder meg i forkant. Fortell om en stresset situasjon, og hvordan du gikk frem for å løse den best mulig? Fortell om et problem du har hatt og hvordan du løste det? Hva er den tøffeste utfordringen du har møtt hittil? Hva er den største feilen du noen gang har gjort? Liksom. Jeg aner ikke hva jeg skal svare her. For det første, er dette spørsmål knyttet opp til dagliglivet eller arbeidslivet? Har kun jobbet i barnehage. En stresset situasjon når du skal passe 20 unger og alle skriker og løste det med å gjøre det og det? Synes egentlig det er nesten absurd at slike spørsmål skal stilles på et intervju. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Synes egentlig det er nesten absurd at slike spørsmål skal stilles på et intervju.Har fått "gi oss dine fem beste og fem dårligste sider. Ranger de. Forklar hvorfor de dårlige differensierer seg fra hverandre". Fikk ikke den jobben, nei Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Har fått "gi oss dine fem beste og fem dårligste sider. Ranger de. Forklar hvorfor de dårlige differensierer seg fra hverandre". Fikk ikke den jobben, nei Da man må kontre med å be om arbeidsplassens fem dårligste sider. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Å være smartass mot intervjuer lander deg neppe noe jobb, da. Men du kan jo skryte på et forum at du "told him". Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Hvordan intervjuet holdes gir jo gjerne en pekepinn på hvordan bedriften styres. Det er jo ikke alle steder man vil jobbe på. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Javisst! Bryt ned erfaringene dine fra barnehagen til små biter. Ikke gi dem "alt" med en gang. Mener du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå