Bytex Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Det er ikke så viktig for IT-kjendiser. De får for det meste bare hatspam mot seg hele tiden der. Endret 8. september 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Tordenregnvær i Bergen nå. Kunne sitte på balkongen og se det komme mot og over meg. Veldig gøy! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24433892/it-jenta-mia-goth-til-minmote-derfor-er-jeg-ikke-paa-sosiale-medier hvordan kan man være IT-jenta og unngå en så viktig del av Internett? Mote og trendfolk har vel aldri vært avhengige av sladder? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Tordenregnvær i Bergen nå. Kunne sitte på balkongen og se det komme mot og over meg. Veldig gøy!Ja, merka det akkurat. Merka det blinka i lysa her. "Hmm...", tenkte jeg. "Det pleier bare skje når det lyner. Så gikk jeg inn på en lynradar og så det akkurat hadde slått ned i nærheten. Realtime lynradar er litt gøy å følge med på. Kan se fronten bevege seg nærmere og nærmere. Endret 8. september 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24433892/it-jenta-mia-goth-til-minmote-derfor-er-jeg-ikke-paa-sosiale-medier hvordan kan man være IT-jenta og unngå en så viktig del av Internett? Jeg tror du tolker "it-jente" på feil måte. https://en.wikipedia.org/wiki/It_girl Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 Jeg tror du tolker "it-jente" på feil måte. https://en.wikipedia.org/wiki/It_girl Jeg tipper han prøvde å være morsom. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Oh no. Nå var jeg «that guy» 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Oh no. Nå var jeg «that guy» Næh. Jeg var før deg. Men det går greit. Det var ikke morsomt uansett. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Litt i samme gate som når han snakket om Harvard NBA. Bare jeg som har dårlig nok humor til å ta poenget. Not sure if that's a good thing or bad. Endret 8. september 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Men det var jo litt morsomt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 Det er nettopp det. Hvis man kaster ut et stort nett så er man garantert å treffe på noe. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Hvorfor snakke om meg i tredjeperson når jeg er her? Det er ikke som jeg har sendt dere et dickpic eller noe sånt... EDIT: mitt dickpic 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 Man omtaler kongelige i tredjeperson veit du. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Skuddsikre dører på skoler i US blir kostbart : 4k $ per dør...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Fett. Står at de har full historie på de, så da er de nok ekte/autentisert, ja. Hadde vært litt kult å ha, men de pengene har jeg ikke å bruke på slike unødvendigheter dessverre. Som regel var det faren til Elvis som signerte sjekker mht utgifter , Elvis brukte som regel betale kontant (er det ikke teknisk sett straffbart å imitere noens signatur , selv mht sjekk.....autografer per post er en ting men en sjekk er jo et gyldig dokument ?) Endret 9. september 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2018 Forfatter Del Skrevet 9. september 2018 Å forfalske en autograf ville jeg tro gå under bedrag, ikke dokumentforfalsk. Sjekker og sånt er soleklart dokumentforfalsk. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Funderte over noe her om dagen. Traff på en skikkelig høy dame for to dager siden. "Grant Gustin" har en forholdsvis kort dame. Hvis jeg blir sammen med den høye damen jeg traff, er jeg da det omvendte av "Grant"? Altså hans motsetning..eller revers om man vil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2018 Forfatter Del Skrevet 10. september 2018 Faen. Jeg har brukt opp Internett for i dag. Er inne i det sporet der man sjekker de samme sidene om og om igjen uten å finne noe nytt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Faen. Jeg har brukt opp Internett for i dag. Er inne i det sporet der man sjekker de samme sidene om og om igjen uten å finne noe nytt. Hva spiller du for tiden? Om noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2018 Forfatter Del Skrevet 10. september 2018 Har for det meste gått i Kerbal Space Program og Stellaris. Men har ikke helt roa til å sette meg ned og spille for tida. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå