L4r5 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Det har noe med at jeg har slutta å bry meg særlig. Litt lei forumet for tida for å være ærlig, så bruker mer tid og innsats på et par andre, internasjonale fora. 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Hehe. Det var en spøk egentlig, men du bestemmer selv hva du bruker tiden til selvsagt. Ut i fra dine tidligere innlegg antar jeg at det er Reddit det er snakk om? Ganske bra forum det. Med et bredt spekter av tema og brukere. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Ja, Reddit er et av de. Jeg skulle ikke være så vanskelig å finne der om noen leita. De andre stedene skal jeg ikke nevne høyt, men der finner du meg ikke så lett. Kanskje på NorCan.org, men der har jeg ikke vært aktiv på flere år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Jeg bruker mest tid på Monster Hunter World. Og ser på youtube let's plays og interagerer med twitch hos de jeg følger. Facebook tar også tid. Er ikke så mye forumtid lengre. Før ba jeg Lars om å banne meg fra forumet for å få "fritid" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Jeg husker det. Men det er faktisk ikke så uvanlig. Det var nesten en rutineoppgave som moderator. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Har ikke hørt om de forum du og Bytex vanker på. Høres litt sære ut. Henger for det meste her bare. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Bowlet 145 poeng i dag, med opptil flere strikes. Eg e nøgd. Min rekord er 168. Det var under The Gathering for ~15 år siden. Den tiden hvor hele LAN-et handlet om å dele ting på DC++. Vi satt i gang dagens nedlastninger, og gikk på byen for å drikke. Jeg hadde vært våken 36 timer, og nettopp drukket meg dritings på hjemmelaget Tyrker. Hvordan jeg klarte å slå min egen rekord i den tilstanden er et stort mysterium. Aldri har jeg klart å gjenta det, heller. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Monster Hunter World er et spill ikke et forum ^^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Min rekord er 168. Det var under The Gathering for ~15 år siden. Den tiden hvor hele LAN-et handlet om å dele ting på DC++. Vi satt i gang dagens nedlastninger, og gikk på byen for å drikke. Jeg hadde vært våken 36 timer, og nettopp drukket meg dritings på hjemmelaget Tyrker. Hvordan jeg klarte å slå min egen rekord i den tilstanden er et stort mysterium. Aldri har jeg klart å gjenta det, heller. Det er noe med den alkoholen, altså, for jeg har hatt lignende opplevelser når jeg har spilt Rocket League og "Soulsborne"-spillene. Har sittet fast, eller ikke gjort det noe bra, også får jeg litt i meg, så spiller jeg plutselig som en gud. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Det vi ser er Ballmer peak-en som slår til. Har selv bowlet mine beste runder (180+ poeng) etter 4-5 øl. Så går det rett i dass etter det Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=gg7uGL6Ku20 Endret 6. september 2018 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Jeg har bowlet en gang i mitt liv, på en jobbfest, og da fikk jeg en strike. Er jeg et naturtalent? Jeg sugde ellers. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Jeg er skikkelig dårlig på bowling, men jeg storkoser meg likevel med å bowle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Jeg sitter og ser på en stream av en som spiller fire forskjellige spill på en gang. Ser stressendes ut, men god underholdning. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Ja, så lenge man spiller med jevngode, så er det som regel kjekt. Det er i grunn tommelregelen for å ha det fint i alle typer konkuransesport. Endret 6. september 2018 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 https://m.youtube.com/watch?v=BWzlVtDn0E4 Iron Sheik er en artigkar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Ja, så lenge man spiller med jevngode, så er det som regel kjekt. Det er i grunn tommelregelen for å ha det fint i alle typer konkuransesport.Jeg veit i allefall at jeg hadde ikke klart det. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Jeg veit i allefall at jeg hadde ikke klart det.Skjønte ikke hva du pratet om før jeg bladde tilbake og så at du hadde skvist inn en kommentar like før meg. Jeg snakket om bowling; det er kjekt når man spiller med jevngode mennesker. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 6. september 2018 Rapporter Del Skrevet 6. september 2018 Bowling er gøy. Skulle ønske jeg hadde venner slik at jeg kunne spille det en gang. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2018 Fikk et uvanlig spørsmål fra huseieren i dag. Faren hans har kreft og han lurte på om jeg visste om noen som kunne skaffe cannabisolje. (Han veit at jeg røyker og er okay med det så lenge det ikke er innendørs.) Jeg har ikke peil, så jeg viste han hvordan han skulle finne norske selgere på det mørke nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå