Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bowlet 145 poeng i dag, med opptil flere strikes. Eg e nøgd.

Min rekord er 168.

Det var under The Gathering for ~15 år siden. Den tiden hvor hele LAN-et handlet om å dele ting på DC++. Vi satt i gang dagens nedlastninger, og gikk på byen for å drikke. Jeg hadde vært våken 36 timer, og nettopp drukket meg dritings på hjemmelaget Tyrker. Hvordan jeg klarte å slå min egen rekord i den tilstanden er et stort mysterium. Aldri har jeg klart å gjenta det, heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min rekord er 168.

Det var under The Gathering for ~15 år siden. Den tiden hvor hele LAN-et handlet om å dele ting på DC++. Vi satt i gang dagens nedlastninger, og gikk på byen for å drikke. Jeg hadde vært våken 36 timer, og nettopp drukket meg dritings på hjemmelaget Tyrker. Hvordan jeg klarte å slå min egen rekord i den tilstanden er et stort mysterium. Aldri har jeg klart å gjenta det, heller.

Det er noe med den alkoholen, altså, for jeg har hatt lignende opplevelser når jeg har spilt Rocket League og "Soulsborne"-spillene. Har sittet fast, eller ikke gjort det noe bra, også får jeg litt i meg, så spiller jeg plutselig som en gud. :p
Lenke til kommentar

Fikk et uvanlig spørsmål fra huseieren i dag. Faren hans har kreft og han lurte på om jeg visste om noen som kunne skaffe cannabisolje. (Han veit at jeg røyker og er okay med det så lenge det ikke er innendørs.)

Jeg har ikke peil, så jeg viste han hvordan han skulle finne norske selgere på det mørke nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...