Bytex Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Åssen vær har dere? Hammerbuddyene mine dundrer ivei fremdeles. Lurer på hvor mange påler de gidder å slå ned. Endret 3. september 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Moderatormelding Krangling og persondiskusjon ble fjernet. Tilbakemelding tas på PM Endret 3. september 2018 av Gavekort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Åssen vær har dere? Hammerbuddyene mine dundrer ivei fremdeles. Lurer på hvor mange påler de gidder å slå ned.Boringa har vært av og på. I dag har de bare drevet og sprengt utafor her. Våkna av sirene, men da hadde jeg allerede sovet til 10. Var virkelig på tide å komme seg opp uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Stilig at når de ferdige å banke i timevis begynner de å skjære og slipe. Må være slitsomt å jobbe på en sånn byggeplass der 5 forskjellige entreprenørfirmaer jobber samtidig hele tiden. Men det ser litt fett ut å være kranfører i de største kranene. Om ikke annet så får det meg ut å gå etter jobb. Gidder ikke være hjemme i det bråket. Endret 3. september 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Her har det regnet av og på i hele dag. Veldig kjipt å henge i stolper etter veien når det høljer ned Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Varmt her. Men kan også være høyt blodsukker. Vet aldri hva det gjelder for tiden.. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Ble en gang spurt: "Er du fremmedfiendtlig?" Mitt svar: "Nei, men jeg er fremmed og fiendtlig!" Endret 4. september 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Blind Date Hitler: Hei Hun: Hei, er ikke du han som starta 2. verdenskrig? Hitler: Nei Hun: se her på wikipedia Hitler: Hvem som helst kan endre noe der Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 (endret) David Irving: Hitler startet ikke andre verdenskrig. Det finnes ingen skriftlige bevis/ordre som tilsier noe sånt. Shoutout til min venn fra Drammen. Og takk meg for at du kom inn. #Trondheim #Drammen Endret 4. september 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 For to dager siden ble jeg "hoppet på" av en liten hund valp som het Leo. Skjønner hvorfor folk liker disse små tingene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Jeg bare legger denne her og lister med stille ut igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Huh. Vandreren er død. Han døde for flere mnd siden : https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wanderer_(criminal) Endret 5. september 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Leste nettopp den særeste reklamen jeg har sett, tror jeg. Betalt artikkel fra NHO i VG som mener alle bør jobbe mer (sjokk). Artikkelen glir etter hvert over til reklame for Selvåg boliger. Inni dette er en teknologidirektør fra Microsoft sitert på påstander som støtter NHO sitt syn, og han er med på en filmsnutt hvor noen ungdommer sitter og gir ham støt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Leste nettopp den særeste reklamen jeg har sett, tror jeg. Betalt artikkel fra NHO i VG som mener alle bør jobbe mer (sjokk). Artikkelen glir etter hvert over til reklame for Selvåg boliger. Inni dette er en teknologidirektør fra Microsoft sitert på påstander som støtter NHO sitt syn, og han er med på en filmsnutt hvor noen ungdommer sitter og gir ham støt. Brave new world! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Bowlet 145 poeng i dag, med opptil flere strikes. Eg e nøgd. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/m691Xg/sd-politikern-om-svenska-valdtaktsman-skaffa-ett-gymkort Eller bare bli med i Sverigedemokraterne hvor sånt oppførsel er godtatt (Les: Frp) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/m691Xg/sd-politikern-om-svenska-valdtaktsman-skaffa-ett-gymkort Eller bare bli med i Sverigedemokraterne hvor sånt oppførsel er godtatt (Les: Frp) Kjempesmart å sende dem inn et sted med massevis av damer i lite og tettsittende bekledning. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Jeg tror jeg har fått en ny favorittsang. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Dine bidrag i denne tråden har sunket betraktelig i kvalitet i det siste. Endret 5. september 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå