Styrmann Smisk Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Så heldige dere er. Eneste pågående korrespondansen jeg har for tiden er med Reodor Felgen i Det internasjonale olabilracingforbundet.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Elsker det når jeg får slike mail. Det gir meg en mulighet til å bidra. For eksempel, så fikk jeg for litt siden en mail fra Kongen av Nigeria hvor han forklarte hvordan han mistet sin trone og at han kunne få den tilbake bare jeg sendte 200 dollar. Etter at han hadde tatt tilbake tronen skulle jeg bli kraftig belønnet. Jeg ble så glad. Sendte bare pengene og en mail hvor det stod: My Good sir. No need for any reward. I am just happy I can contribute in this endeavour. Det var kongen av Nigeria lissom! Kan dere tro det? Det vakke kongen av Nigeria du snakka med , det var kongen av Mallorca Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. august 2018 Rapporter Del Skrevet 19. august 2018 Jeg og noen venner besøkte en spåkone her om dagen. Og kvinnen spådde meg først. Hun var sånn: Jeg spår en framtid hvor du er populær! Og alle ble helt forferdet. «Ganske åpenbart tull.» «Jeg visste at dette bare var tøv.» «Hvordan kan folk tro på noe sånt?» «Skamløse kvinne» Så dro vi. Fenomen motbevist #Galilei's_eksperimentelle_metode Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. august 2018 Rapporter Del Skrevet 19. august 2018 Dang..Jeg har skikkelig vondt i hodet. Får sånne trippelstøt i hodet. Er ikke i form altså! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 21. august 2018 Rapporter Del Skrevet 21. august 2018 Jeg sier som Guile i Street Fighter V. No need for talk, lets do this! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 22. august 2018 Rapporter Del Skrevet 22. august 2018 Tror jeg ødela denne tråden. Og har gått tomt for vitser....Hva nå? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 http://toofab.com/2018/08/23/gano-grills-galighticus-wu-tang-clan-hbo-oz-spokesman-for-the-gods/ Nå snakker vi om en fyr som faktisk får til noe! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Pokkers russere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2018 En nabo har holdt på med å knuse stein med pressluftbor siden i dag morges. Og nå stemte en annen nabo i med kutteskive. Jeg klikker i stereo nå. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2018 Rapporter Del Skrevet 25. august 2018 Det slår nesten å ha en hydraulisk giganthammer rett over gata som smeller ned metallpåler i bakken i flere timer. Sånn 50 meter unna meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2018 Rapporter Del Skrevet 25. august 2018 Det slår nesten å ha en hydraulisk giganthammer rett over gata som smeller ned metallpåler i bakken i flere timer. Sånn 50 meter unna meg. Bodde i nærheten av slikt i Bergen for noen år siden. Fy faen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2018 Rapporter Del Skrevet 25. august 2018 Eller hva med å få installert ny heis i blokka 10 meter borti gangen fra meg? 3 uker med trykkluftboring dagen lang. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 25. august 2018 Rapporter Del Skrevet 25. august 2018 Eller hva med en hel barneflokk bestående av alle nabolagets barn som leker utenfor det åpne vinduet når du skal sove? Noen av de tåpeligste samtalene man kan tenke seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. august 2018 Rapporter Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Du er jo en krokofant , kan jo bare spise dem opp --------------------------------------------- Robin Leach , den am. Dorthe Skappel (progleder Lifestyles of rich and famous) , er død...han dukket også opp på WrestleMania IV : https://www.dailymotion.com/video/x5ycfu6 (parodi 3:20 , lol) Det var en annen tid , før nettet kom....... Endret 25. august 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. august 2018 Rapporter Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Sitter og bingewatcher Billy Mitchell sitt fall from grace og attempt at redemption. Han klarer det nesten også.. Endret 27. august 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2018 Eller hva med en hel barneflokk bestående av alle nabolagets barn som leker utenfor det åpne vinduet når du skal sove? Noen av de tåpeligste samtalene man kan tenke seg.Nja... Unger kan jeg takle. De veit ikke bedre liksom. Dessuten veit jeg hvordan det er å ha kid selv. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. august 2018 Rapporter Del Skrevet 27. august 2018 Nja... Unger kan jeg takle. De veit ikke bedre liksom. Dessuten veit jeg hvordan det er å ha kid selv. Ja, bare tulla... Vurderte å si noe sånt som: "har dere noen gang hørt om å lese en bok?" eller noe sånt, men ville nok ha fått en sint mor på døren. Noe i denne duren: Men sovnet av heldigvis veldig fort ettersom jeg hadde spist svært mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå