L4r5 Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Kan noen gi meg en dokumentar eller noe å se på YouTube. Trenger litt bakgrunnstøy mens jeg maler fly. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ingen dag som er værre en den dagen der.Jo. Siste dag før ferie. Da er det noe å se frem til, 5 timer igjen..3 timer igjen...kvarter... Begynner du på jobb etter ferien er det X antall gazillioner timer til neste gang Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Min erfaring er at siste dag på jobb før ferier som regel er en drittdag. Spesielt mye tull og kinkige situasjoner og sånt. Alltid gruet meg til den dagen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Mistet telefonen min i fylla for andre gang på to uker. Trur det er et tegn. Hmm. Avreise om 20 minutter, og jeg har fortsatt ikke funnet ut hvilke korte benklær - bortsett fra badeshorts - jeg skal ha med meg nedover. Lange benklær driter jeg i, det er meldt over 10 grader, og da er det ikke vits i å gå rundt og svette. Jeg bor i et tropisk land og går med langbukser hver dag. Man når et punkt hvor det omtrent ikke har noe å si hva man har på seg, det er for varmt uansett. Dessuten må jeg ha dressbukse på jobben, og mange utesteder slipper deg ikke inn med kortbukser. Veldig formelt her i forhold til Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Høres helt jævlig ut, Skurupu, men så igjen, jeg vantrives om det er mer enn 25 grader ute i noen timer, så jeg kunne nok aldri gjort hva du gjør. Synes det var ille nok å lande i Berlin i 32 varmegrader for en måned siden, og var sjeleglad da det bare var 15 grader neste dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Tror man bare venner seg til det. Folk i Texas går rundt i bukse og genser og vest i 30 varmegrader og klager over at det er kaldt hvis temperaturen kryper under 25 grader. Folk i India går i lange kjortler eller dress og slips hele tiden i 30+ grader. Og i Afrika ser de jo ut til å kle på seg MERE jo varmere det blir. Og i Spania er det bare turister som går rundt i bikini og shorts dagen lang. Det blir litt som å si "fy faen jeg er glad jeg ikke ble født i Hellas, jeg skjønner jo ikke et ord av gresk" Endret 11. august 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jo jo, det er greit nok, men de første ukene ville vært et helvete for min del. Jeg sliter jo her til lands om temperaturen kryper opp over 20 grader. Som i går, da det var 26 grader, og jeg sto ute og malte en vegg, og måtte ha på meg lange benklær (fordi jeg ikke har noen korte benklær jeg er villig til å ofre som arbeidsklær som det ikke har noe å si om at aldri blir rene for malingsflekker). Sto i bar overkropp, fordi det var for varmt for t-skjorte. Var søkkvåt av svette da jeg kom inn etter en times tid. Jeg tåler virkelig ikke varme. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Det var et helvetes for meg også. Jeg er heller ikke så glad i varmen. Men man blir vandt med det etter hvert. I begynnelsen hadde jeg med meg en ekstra skjorte på jobben, fordi jeg svettet så mye, men det gikk over ganske fort. Jeg liker nok faktisk klimaet i Norge bedre enn her nede. Og i Norge har vi fire sesonger, det er fantastisk. Her er det bare regn eller sol. Det kaldeste kjæresten min noensinne har opplevd er 20-21 grader. Når det er under 25 så fryser hun og kler på seg, eller ligger under et teppe. Helt sprøtt å se på for en nordmann. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Bytte jobb er ikke lett når en har en halvfullført bachelor i Spillprogrammering og null kompentanse annet enn propritære programmer med få brukere. Kan ikke akuratt velge og vrake i arbeid >proprietær software >2015 TOP KEK 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Har endelig klart å løse problemet med forsoving. Har lasta ned en app, som vekker meg når jeg sover lettest (tidsramme fra en halvtime før alarm ringer) og det funker. I tillegg må jeg løse 3-4 mattestykker som 27+9×12 og må svare riktig før alarmen slås av. Og klarer jeg å løse de, er jeg våken nok til å stå opp. Hjalp ikke å sette langt unna, gjemme tlf, ha på mange høylytte alarmer etc. Gikk bare i søvne og slo av. Føles bra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Jeg går også i søvne og skrur av alarmer, men det skjer aldri når jeg skal noe viktig, som for eksempel jobb. Jeg har derfor en teori om at jeg våkner, gjør et aktivt valg om å bare gi faen og sove lenger, også går jeg å skrur av alarmen. Dette har jeg så glemt når jeg våkner noen timer senere. Endret 11. august 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Er det tilfeldigvis sleep as android du nyttar? Sjølv er eg heilt forelska i den, og har blitt reine kløpparen på reknestykke i farta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 For et vær! Det lyner og tordner, blåser frisk bris til liten kuling, og regner sidelengs i en times tid, så er det skyet i noen timer, sol i en time, og så tilbake til uværet. Vi er på vår tredje runde med uvær i dag. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Han er i Filippinene og jobber og bor Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Er det tilfeldigvis sleep as android du nyttar? Sjølv er eg heilt forelska i den, og har blitt reine kløpparen på reknestykke i farta.Jepp, er den. Genial app. Aldri skal jeg forsove meg igjen. Slitt med forsoving i kanskje ett år nå, uansett mengde søvn. Utrolig fornøyd. Funker selv med to i senga. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg går også i søvne og skrur av alarmer, men det skjer aldri når jeg skal noe viktig, som for eksempel jobb. Jeg har derfor en teori om at jeg våkner, gjør et aktivt valg om å bare gi faen og sove lenger, også går jeg å skrur av alarmen. Dette har jeg så glemt når jeg våkner noen timer senere.Har ikke noe med motivasjon hos meg og gjøre. Selv ting jeg har gledet meg veldig til, har jeg forsovet meg til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Tror det er Ingress-raid på gang. Sjekk Skottland. Et felt er allerede oppe og det er links til halve Norge. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg trenger råd. Kjæresten har aldri hørt om Bob Dylan. Burde jeg slå opp? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 En omgang med beltet er hvertfall på sin plass. Sett på ei Dylan-plate så er det lettere å holde takta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå