Skurupu Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Har spist det flere ganger, ja. Det er godt. Du finner det overalt. Det er absolutt ikke noen gimmick de bare selger til turister. Det eneste jeg finner ekkelt med det, er når fosteret har grodd for mye, slik at nebbet er helt hardt. Det spytter jeg ut. Endret 3. august 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Like ved Lillestrøm er det et fuglereservat, Nordre Øyeren fuglereservat. Mange ender der. Kanskje dere kan ta bryllupsreisen der? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Blir ikke langt å reise i hvert fall. Skal bo hos foreldrene mine i Fetsund. Jeg har omtrent vokst opp i Norde Øyeren Naturreservat. Røyka mye hasj i toppen av fugletårnet. Good times. Endret 3. august 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Blir ikke langt å reise i hvert fall. Skal bo hos foreldrene mine i Fetsund. Jeg har omtrent vokst opp i Norde Øyeren Naturreservat. Røyka mye hasj i toppen av fugletårnet. Good times. Se der ja. Alt ordner seg da! Nordre Øyeren er vakkert ja. Minner om et stykke Serengeti midt i Akershus. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Dang, jeg trenger litt av den incel-energien nå. Dere vet....det sinnet som kommer av når du går på en nattklubb og spør en jente om en dans, og hun sier at hun først vil prøve med alle de andre mennene i klubben før hun vil prøve med deg. Så du setter deg ved et bord helt på hjørnet og venter til hun faktisk har prøvd med alle mennene i klubben før du går bort og fortsatt får nei. Det er den energien jeg trenger nå! Endret 3. august 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 De har det opplegget der på Youngstorget faktisk. Både i food trucks og en asiatisk bod som steker alt under et telt. Var der i dag og kjøpte mat. Ikke helt det store utvalget og veldig mye generisk mat. Thaimaten og den vietnamesiske er helt identiske... nå er ikke jeg ekstremt verdensvant, men er sikker på at begge deler ikke er kjent for rød thai curry... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 utrolig hva med nostalgi man kan finne på YT Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2018 Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Var der i dag og kjøpte mat. Ikke helt det store utvalget og veldig mye generisk mat. Thaimaten og den vietnamesiske er helt identiske... nå er ikke jeg ekstremt verdensvant, men er sikker på at begge deler ikke er kjent for rød thai curry... Er vel litt som at norske kinarestauranter lager norsk kinamat tilpasset oss. Altså biff med brun saus eller biff med sursøt saus. Neppe sånn mat de spiser til hverdags i Kina Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2018 Kom akkurat hjem fra byen. Møtte huseieren på utsida. Dritings. På vei ut fra bilen han hadde kjørt hjem. Me no likey. Har mista for mange kjente til ruskjøring tidligere. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. august 2018 Rapporter Del Skrevet 5. august 2018 Håper du satte han på plass. Denne tullingen er en fare for seg selv og andre han møter i trafikken! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 5. august 2018 Rapporter Del Skrevet 5. august 2018 (endret) Eg umsette fyrste setning frå artikkelen um Luke Skywalker på Star Wars-wikien ( +norrønt namn): «Leiv Himilgangar (norr. Leifur Himnagangari) (fødd 3258, dåen 3311) var ein kraft-kjenslevar gjedei-meister som, saman med systeri, kongsdotter Løyja Innvòl, stridde mot lovi åt Verdsromriket imedan borgarufreden stod.» Endret 8. august 2018 av Slettet-IHZgkuqNJD Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Er det mye kø til Åsane fra byn kl16-17? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Ikke så ille med mindre det har vært en ulykke eller noe, men da kan du kjøre ned ved NHH og kjøre rundt Eidsvågsneset. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Håper du satte han på plass. Denne tullingen er en fare for seg selv og andre han møter i trafikken! Rakk ikke si så mye før kona hans kom ut. Hu var heller ikke særlig imponert. Endret 7. august 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Rakk ikke si så mye før kona hans kom ut. Hu var heller ikke særlig imponert. Muligens... Men kvinner som dette er ofte tilretteleggere for slik oppførsel. Hun var nok på magen på soverommet noen strakser etter (vanlig stilling for slike folk) 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Du er virkelig en underlig skrue 5 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 Han må være en links-skrue 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. august 2018 Rapporter Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Eeeeehhh...ting er ikke så ille da. Selv om jeg har blitt "rick rolled" litt for mange ganger de siste årene Endret 7. august 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2018 Rapporter Del Skrevet 9. august 2018 Leverer Postnord pakker på lørdager? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. august 2018 Rapporter Del Skrevet 11. august 2018 Så noen nyheter fra fotballverdenen: " Hentet lånespiller fra WiganSunderland har signert Max Power (herlig navn) fra Wigan på en låneavtale. Den blir gjort permanent i januar. " Max Power er som kjent denne fyren: Gratulerer til Homer Simpson med en helt ny karriere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå