Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Det blir dyr regning for han som ble bitt av sin "kjæledyr-kobra" , kanskje 2 mill US......virket som motgift ikke virket på han , kanskje monokkel-kobra har en annen gift enn kobraer generelt

Lenke til kommentar

En YouTuber jeg har fulgt en stund besøker markedet som er 2 minutter unna der jeg bor. Kjøper mat der minst én gang i uken.

Er det én kulturell ting jeg håper kunne kommet til Oslo, så er det denne typen matmarkeder. Kommer til å savne det veldig mye når jeg flytter tilbake. Skulle ønske det norske lovverket rundt matsalg kunne vært litt mindre strengt.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å drive matutsalg på denne måten og samtidig følge alle våre lover. Alt utstyret som kreves gjør at man er nødt til å drive sjappen i et medium stort innendørs lokale. Og får å overleve på den måten, må man kopiere alle andre kebabsjapper i området. Terskelen for å etablere seg er for høy, og man tvinges til å være "mainstream".

Så nei, det trur jeg ikke er mulig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

En YouTuber jeg har fulgt en stund besøker markedet som er 2 minutter unna der jeg bor. Kjøper mat der minst én gang i uken.

Er det én kulturell ting jeg håper kunne kommet til Oslo, så er det denne typen matmarkeder. Kommer til å savne det veldig mye når jeg flytter tilbake. Skulle ønske det norske lovverket rundt matsalg kunne vært litt mindre strengt.

De har det opplegget der på Youngstorget faktisk. Både i food trucks og en asiatisk bod som steker alt under et telt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...