Sandy Koufax Skrevet 1. august 2018 Rapporter Del Skrevet 1. august 2018 Engelsk parringdans: http://www.dailymail.co.uk/news/article-6014077/Woman-punched-yob-reveals-trying-protect-group.html Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. august 2018 Rapporter Del Skrevet 2. august 2018 Gratulere Skurupu! Regner med vi på diskusjon får eget bord under middagen? Vil bare si at jeg ikke kommer på Skurupu sitt bryllup, selv ved invitasjon. Beklager. Har dessverre maling som jeg skal se tørke og er derfor ikke tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2018 Rapporter Del Skrevet 2. august 2018 Hadde gjort det helt uten gjester, hadde det ikke vært for en idiotisk regel som sier at vi må ha minst to vitner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2018 Rapporter Del Skrevet 2. august 2018 Det blir dyr regning for han som ble bitt av sin "kjæledyr-kobra" , kanskje 2 mill US......virket som motgift ikke virket på han , kanskje monokkel-kobra har en annen gift enn kobraer generelt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2018 Rapporter Del Skrevet 2. august 2018 Jeg tipper dette ikke er første gangen han har trengt motgift. Motgift virker bare noen få ganger, før kroppen blir resistent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2018 Rapporter Del Skrevet 2. august 2018 https://m.youtube.com/watch?v=ITCnh4sNapA Vet ikke om han hadde blitt bitt før , det sier artikkelen ingenting om , motgift kan vel virke forskjellig fra person til person ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2018 Rapporter Del Skrevet 2. august 2018 Ove Kristian Furelid Sender en kaktus til værgudene. Nesten altfor varmt Liker · Svar · 28 min Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Verden er så rar! For noen år siden så hørte man skrekkhistorier hele tiden om folk som giftet seg med sine kusiner og fettere, også viser det seg at det faktisk ikke er så ille, genetisk sett. For en sær verden vi lever i! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) En YouTuber jeg har fulgt en stund besøker markedet som er 2 minutter unna der jeg bor. Kjøper mat der minst én gang i uken. Er det én kulturell ting jeg håper kunne kommet til Oslo, så er det denne typen matmarkeder. Kommer til å savne det veldig mye når jeg flytter tilbake. Skulle ønske det norske lovverket rundt matsalg kunne vært litt mindre strengt. Endret 3. august 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Kan man ikke gjenskape den smaken uten å bryte ørten forskjellige regler om matsalg? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Det er veldig vanskelig å drive matutsalg på denne måten og samtidig følge alle våre lover. Alt utstyret som kreves gjør at man er nødt til å drive sjappen i et medium stort innendørs lokale. Og får å overleve på den måten, må man kopiere alle andre kebabsjapper i området. Terskelen for å etablere seg er for høy, og man tvinges til å være "mainstream". Så nei, det trur jeg ikke er mulig. Endret 3. august 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Jeg tror at selv om det var mulig så hadde nok ikke de fleste smakene slått helt ann hos det norske folk. Norsk mat er så simpel, jeg både elsker og hater det samtidig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Det er sant. Norske matvaner er uforståelig kjedelig. Alt er smaksløst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Mattilsynet hadde vel gått apeshit omtrent på et slik marked. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 https://img.memecdn.com/Whos-the-retard-now_o_19346.webp Tragikomisk , uff......lol Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Så på Anthony Bourdain i India, han gikk "apeshit" på et sånt utematmarked og han og hele crewet var matforgifta i ei uke før de kunne fortsette opptakene igjen.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Bourdain har sikkert spist mer slik mat enn meg, og det må jo skje til slutt. Men jeg har i hvert fall aldri blitt dårlig av noe jeg har spist i løpet av de over 4 årene jeg har bodd her. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 En YouTuber jeg har fulgt en stund besøker markedet som er 2 minutter unna der jeg bor. Kjøper mat der minst én gang i uken. Er det én kulturell ting jeg håper kunne kommet til Oslo, så er det denne typen matmarkeder. Kommer til å savne det veldig mye når jeg flytter tilbake. Skulle ønske det norske lovverket rundt matsalg kunne vært litt mindre strengt. De har det opplegget der på Youngstorget faktisk. Både i food trucks og en asiatisk bod som steker alt under et telt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Det er sant. Norske matvaner er uforståelig kjedelig. Alt er smaksløst. Spiser du mye andefoster i Filippinene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Tror balut er bare noen de lurer turister til å spise så de kan le av dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå