Delvis Skrevet 30. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2018 Aldri hørt om henne, så jeg måtte Google. Men trur jeg kjenner igjen ansiktet. Spesielle øyne. Veldig spesielle. Syns hun så ut som en demon eller alien med de øynene, litt skremmende. Men synd det som skjedde så klart, regner med hun var et akseptabelt menneske. Ikke farlig eller ond mener jeg. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2018 Visste om hun gjennom langrennskarrieren hennes. Minner litt om Michael Schumacher sin ulykke. Det er vel vanskelig å gå fra toppidrettsutøver med den "rusen og euforiaen" det medfølger til et helt vanlig A-4 liv. Da gjør man ofte litt gærne ting for å gjennoppleve tidligere følelser virker det som. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2018 Me: Hey, do you want to go out sometimes? Her: No, I dont go out with guys under 178 cm Me: Then you are lucky because thats my height precisely Her: I meant 180 cm Me: Damn..... #Real_life_stories #Idiot Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) Jeg skal gifte meg i Desember. Det blir et kjemperomantisk bryllup på Rådhuset i Lillestrøm. Lurer på om Bjørn Eidsvåg er ledig ... Endret 31. juli 2018 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Gratulerer! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Grattis! Trodde hun aldri kom til å lure deg inn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Gratulerer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) Bjørn Eidsvåg stiller nok opp hvis han får nok cash. Tror han er en av Norges dyreste leieartister, og har sikkert skreddersydde setlister for både bryllup og begravelser. Endret 31. juli 2018 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Bjørn Eidsvåg stiller nok opp hvis han får nok cash. Tror han er en av Norges dyreste leieartister, og har sikkert skreddersydde setlister for både bryllup og begravelser.Plot twist: det er samme lista. Grattis, Skurupu! Regner med papiret trumper behovet for ritualet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Jepp. Vi gifter oss av praktiske årsaker. Jeg har aldri sett behovet for å være gift. Mine foreldre holder sammen uten ring på fingeren, etter 40 år og 3 barn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) sånt er mye viktigere på Filippinene enn her. Der er det nærmest en skam å ikke bli gift i riktig alder. Eller være samboer uten å bli gift. Har to kompiser som begge har gifta seg pga sosialt press i hjemlandet til dama. Begge har filippinsk dame. Endret 31. juli 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) Det stemmer. Men familien til min kjæreste (forlovede må jeg nesten begynne å si) er heldigvis ikke så veldig tradisjonelle. Ei heller veldig religiøse. Vi gjør det fordi vi vurderer å flytte til Norge om ett år eller to. Og fordi hun blir dekt av min helseforsikring om vi er gift. Per nå er hun helt uten forsikring, som er ganske skummelt. Endret 31. juli 2018 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 1 uke grais prøving på Amazon Prime. Er det gode greier? Skal bestille noe fra Amazon når jeg er i England. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Jepp det papirmessige er kjekt når hu flytter hit. Slipper å styre med oppholdstillatelse også da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) Bob SacamanoBob Sacamano2 days ago I thought all polar bears were floating around on tiny blocks of ice drinking Coke. ReplyReplies (2)72 0 Leave a reply GuidelinesReply H H2 days ago LMAO Awesome! Reply1 Shirley Shirley2 days ago Climate change made coke hot and not very tasty. (brum brum brum , he made a funny) Endret 31. juli 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg skal gifte meg i Desember.Det blir et kjemperomantisk bryllup på Rådhuset i Lillestrøm.Lurer på om Bjørn Eidsvåg er ledig ... Hvis honoraret er stort nok kan det hende Elv....eh jeg mener "Jon Burrows" stiller opp som sanger i bryllupet Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Gratulere Skurupu! Regner med vi på diskusjon får eget bord under middagen? 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg skal gifte meg i Desember. Det blir et kjemperomantisk bryllup på Rådhuset i Lillestrøm. Lurer på om Bjørn Eidsvåg er ledig ... Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2018 Rapporter Del Skrevet 1. august 2018 (endret) WWE : Nikolai Volkoff RIP (han og Iron Sheik var et radarpar i 80s wrestling)......det går ikke så bra med wrestlingens Arne Scheie (ekspert på wrestlingstatistikk) , Howard Finkle heller , han fikk slag (Finkle åpnet døra for Elvis da sistnevnte skulle forlate en konsert , det var i '74) Endret 1. august 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2018 Rapporter Del Skrevet 1. august 2018 https://www.yahoo.com/news/multistate-hunt-antivenom-exotic-snake-175848582.html "En kobra som ikke så bra gikk til en øyelege som var zebra......" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå