Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Aldri hørt om henne, så jeg måtte Google. Men trur jeg kjenner igjen ansiktet. Spesielle øyne.

Veldig spesielle. Syns hun så ut som en demon eller alien med de øynene, litt skremmende.

Men synd det som skjedde så klart, regner med hun var et akseptabelt menneske. Ikke farlig eller ond mener jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjørn Eidsvåg stiller nok opp hvis han får nok cash. Tror han er en av Norges dyreste leieartister, og har sikkert skreddersydde setlister for både bryllup og begravelser.

Plot twist: det er samme lista.

Grattis, Skurupu! Regner med papiret trumper behovet for ritualet?

Lenke til kommentar

sånt er mye viktigere på Filippinene enn her. Der er det nærmest en skam å ikke bli gift i riktig alder. Eller være samboer uten å bli gift. Har to kompiser som begge har gifta seg pga sosialt press i hjemlandet til dama. Begge har filippinsk dame.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det stemmer. Men familien til min kjæreste (forlovede må jeg nesten begynne å si) er heldigvis ikke så veldig tradisjonelle. Ei heller veldig religiøse.

Vi gjør det fordi vi vurderer å flytte til Norge om ett år eller to. Og fordi hun blir dekt av min helseforsikring om vi er gift. Per nå er hun helt uten forsikring, som er ganske skummelt.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bob SacamanoBob Sacamano2 days ago

I thought all polar bears were floating around on tiny blocks of ice drinking Coke.

ReplyReplies (2)72

0

Leave a reply

GuidelinesReply

H

H2 days ago

LMAO Awesome!

Reply1

Shirley

Shirley2 days ago

Climate change made coke hot and not very tasty.

(brum brum brum , he made a funny)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg skal gifte meg i Desember.Det blir et kjemperomantisk bryllup på Rådhuset i Lillestrøm.Lurer på om Bjørn Eidsvåg er ledig ...

Hvis honoraret er stort nok kan det hende Elv....eh jeg mener "Jon Burrows" stiller opp som sanger i bryllupet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

WWE : Nikolai Volkoff RIP (han og Iron Sheik var et radarpar i 80s wrestling)......det går ikke så bra med wrestlingens Arne Scheie (ekspert på wrestlingstatistikk) , Howard Finkle heller , han fikk slag (Finkle åpnet døra for Elvis da sistnevnte skulle forlate en konsert , det var i '74)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...