Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Nja , jeg tror til og med pedofile syns at Staffs mening om pedofili var kontroversiell.......og det var det

Det er heller ikke utenkelig at dette var en form av trolling fra Staffs side , uten tvil likte han oppmerksomhet

Sikkert trist for familien dog (og for PS Lønning , de hadde jo debattprog i årevis på 90s)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

i den norske rettsstaten har alle rett på å bli forsvart i rettssaken sin. Selv de som er upopulære.

Er enig i at alle har rett til å forsvare seg selv. 

Men som Buffy påpeker, det er ikke dette Staff mente. Han støttet rett og slett pedofili basert på egne erfaringer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var en svart fyr som dytta en hvit fyr i FL , i allefalle det endte med at han som ble dytta skaut han svarte , dette er lov mht "stand-your -ground" loven mht selvforsvar :

https://news.vice.com/en_us/article/qvmvvv/florida-stand-your-ground-spares-white-man-who-shot-and-killed-black-father-over-disabled-parking-spot

Der har du grunn #21758 til at jeg aldri skal besøke USA. Herregud for et u-land i forkledning det er. At det der er lovlig sier så mye. I tillegg til de andre tusenvis av saker som viser det samme.

Angående varmen i Oslo så føler jeg det er for mye. Sykeste sommeren jeg har hatt i Norge. Føles teit ut å klage på varmen, men føler at det er vanskelig å få noe gjort i denne temperaturen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...