Delvis Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Ja, jeg har fått med meg det. Også overrasket over at jeg var på forumet i natt, og at jeg skrev så bra til å være så berusa. Jeg drakk kanskje en halvliter champagne, en og en halv liter rødvin, og en og en halv liter hvitvin, samt noen glass Bailey's. Off at du klarer alt det der Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Også imponert over mengden vin du har klart å kyle i deg uten å bli dritdårlig.. Garvesyren. Ugg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg var svært dårlig i dag. Ble bare 3 timer søvn i morges, og jeg sto opp åtte, fordi jeg ikke fikk sove mer. Dagen har gått med til å ha hodepine fra helvete, vært veldig kvalm, svimmel, og jeg har skjelvet (det høres rart ut i perfektum) som et aspeløv i hele dag. Ståplass på toget fra Drammen til Oslo, et lite helvete i en ellers jævlig dag. Skjønt, det var bussen fra Hokksund til Drammen også, generelt all bevegelse. For å sitere pappas fetter da han våkna en time etter meg; "Vil du være med ut så du kan skyte meg?" Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Interstellar. Å herregud så kjedeleg!! 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Interstellar. Å herregud så kjedeleg!! PLISA Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Interstellar. Å herregud så kjedeleg!! PLISA hahahaha, superdupersnork!!!! Berre folk som sitter inni eit romskip og folk som er på ein gård og sutrar. snork snork snork snork. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Ikke alle filmer kan handle om eksplosjoner og maskingevær, veit du. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Interstellar. Å herregud så kjedeleg!!Du skulle spurt før du så den. Tidenes kjedeligste film. Dama sovna midt i. Jeg fulgte med og venta. Venta på at no skulle skje. Men neida. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Nå syns jeg Interstellar var noe oppskrytt, da.. Grei nok, men ikke mer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Den er en dårlig skjult remake av 2001 og litt andre ting. Veldig uisnpirert tamt skuespill. Oppskrytt ja. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg ble ordentlig svett av å rydde soverommet. Jeg lar sexy ta resten. Jeg orker ikke mer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Første mandag etter ferien og en hel time igjen, akk hvor jeg er lei av arbeid nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ingen dag som er værre en den dagen der. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Du burde bytte jobb, Sirskask. Har selv en uke "ferie" (les:oppussing og kompetanseheving) før jeg begynner i ny jobb. Blir skikkelig spennende! Spiste akkurat en veldig bra kebab. Srirachakebab Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Bytte jobb er ikke lett når en har en halvfullført bachelor i Spillprogrammering og null kompentanse annet enn propritære programmer med få brukere. Kan ikke akuratt velge og vrake i arbeid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Kommer ikke mye lenger med en fullført bachelor i multimedieteknologi, og en tre-årig spalte om vær og musikk i lokalavisa heller. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ingen dag som er værre en den dagen der.Jo. Siste dag før ferie. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Ingen dag som er værre en den dagen der.Tro meg, jo, det er det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Blytung mandag selv. Var ikke i seng før 02:30, så opp kl 07:00 for jobb. Kvinnfolk som utløste overfallsalarm uti gata, jeg titta ut vinduet, slang på meg noe klær og løp ut. Fant ikke no folk, ringte polisen, sa de skulle se på det men de kom aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå