Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Deanna Lund RIP (Batman '66 , Land of Giants)....pankreatisk kreft er visst den verste sorten av kreft , Gunnar Hansen døde vel av det samme

https://en.wikipedia.org/wiki/Deanna_Lund

Var sammen med Larry King en periode.....

Harlan Ellison RIP (sci fi forfatter , skrev også manus til en Batman '66 tegneserie)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om noen av dem kommer ut i livet i det hele tatt. De sitter jævlig dårlig til.

Hele verden sitter og kikker på med popcornet fremme. Barn som mirakuløst lever, men kan dø nårsomhelst? Stopp pressen, her skal det selges klikk.

Lenke til kommentar

Jepp.. De sitter virkelig i fett fatet. Det tar antageligvis syv timer å komme seg ut av hulen; på grunn av så skittent vann at man svømmer i blinde. Og passasjer som er så trange at dykkerne må ta av noe av utstyret for å komme gjennom. Blant annet oksygentanken. 

Skal de vente på at tidevannet gir seg må de holde ut der nede i fire måneder(!). Men oksygennivået har allerede gått ned fra 20 til 15% eller noe. 

Lenke til kommentar

Merkelige greier at den treneren tok dem med flere kilometer inn i ei grotte med masse klatring og trange ganger.

Var tydeligvis en tradisjonell seremoni for fotballaget å gå inn i ei grotte å risse navnene sine inn i veggen. Noe sier meg at den tradisjonen ikke blir noe av lengre..

I tillegg så er dette en ellers godt kartlagt og offentlig hule.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hvorfor de har gått flere kilometer i en mørk grotte bare for å gjemme seg for litt regnvær..også bli overrasket når de blir stuck. Tror den treneren har et forklaringsproblem hvis de kommer seg ut.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har Telenor mobil abonnement nå.

Tenkte å bytte til Komplett sitt abbo som bruker Telenor sitt nett. Tror dere jeg kan bruke sim kortet til telenor etter jeg har bytta, eller må jeg bruke komplett sitt simkort? Skulle hatt til tirsdag men komplett har jo ikke kiosk :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...