Bytex Skrevet 28. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) https://www.yachtworld.com/boats/category/type/Riva/Rivarama Gikk forbi en sånn på Aker brygge. Føreren hadde dressjakke slips og måkesveis. og 4 glass champagne i isbøtta. Fine priser. Endret 28. juni 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Hele uka har jeg trudd jeg hadde fått en dårlig tann. Det har vært ømt i tannkjøttet over tanna mi, når jeg presset på den gjennom leppen. Nå i dag følte jeg med tungen at det var en liten klump der. Går så i speilet og ser at jeg har en fuckings kvise på tannkjøttet. Poppet den som en hvilken som helst kvise, og nå er den borte. Jeg hadde aldri før trudd man kunne få en kvise på tannkjøttet. Veldig rare greier. Edit: måtte såklart google det, så nå har jeg munn- og klovsyke... Endret 28. juni 2018 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2018 kvise på tannkjøttet. Poppet den som en hvilken som helst kvise Det ville jeg vært forsiktig med. Tror skulle gå til em sjekk snarest med det der. Om du ikke er helt sikker det er borte for godt da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2018 Skal definitivt ta en tur til tannlegen, ja. Det kan være et tegn på en betennelse i roten til tannen. Har ingen smerter, men det er greit å være sikker. Jeg har også tannhelseforsikring, så det er gratis. 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2018 Koster det ikke omtrent 50 kroner å gå til tannlegen i Fillipinnene? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2018 Kanskje i provinsen, men ikke i Manila. Blir minimum et par hundrelapper for en sjekk. Inngrep koster fra en tusenlapp og opp (langt opp). Norske kroner, altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor vi enda ikke har fått inn tannhelsetjester innunder samme systemet som andre helsetjenester her i landet. Veit om så mange som har gått med dårlige tenner, som bare blir verre over tid, i årevis fordi de ikke har råd. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2018 Jepp. Det er på tide. Men vi har en tannlegelobby som bruker svært mye penger på å påvirke våre politikkere til å ikke endre på noe. Og det er helt lovlig. Det skjønner jeg enda mindre av. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2018 Hvem partier er for tannhelsetjeneste, ingen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2018 Rødt vil ha 100% dekning. SV vil ha et egenandelstak på 2500 kroner. Resten skriver politisk svada som dette: "Arbeiderpartiet jobber for at tannlege skal bli billigere for de som trenger det mest." Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2018 Rødt vil ha 100% dekning. SV vil ha et egenandelstak på 2500 kroner. Resten skriver politisk svada som dette: "Arbeiderpartiet jobber for at tannlege skal bli billigere for de som trenger det mest." Er litt lunken til Rødt og SV. Ser at du støtter dem, men synes at de ikke oppfyller kravene helt for å være sosialistiske. Det er noe særegent med det norske samfunnet hvor selv sosialistiske partier ikke klarer å være anti-rasistiske. Mitt inntrykk av både Rødt og SV er at disse også er påvirket av den sterkt økende fremmedfiendtligheten i Norge spesielt og Europa generelt. De klarer ikke å forsvare immigrasjon som gagner Norge fordi de innerst mener at det ikke gjør det. Eller frykter en backlash fra resten av befolkningen. Litt vanskelig for meg å vurdere fra der jeg sitter. Og når de først støtter innvandrere, så er det fra en posisjon som viser nedladenhet. Jeg synes at Arbeiderpartiet er bedre på dette området. Men de må fjerne denne Gharakhani som er en vits og bør skifte parti til noe mer på Høyre. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) I proclaim this the Summer of George! Endret 29. juni 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2018 George. Han skreiv jo det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Vi har en filippiner på jobb som knapt snakkert norsk, og ingen vet hva han egentlig heter så alle kaller ham for George. Han godtar det navnet også. Stort sett uansett hva man sier til han så smiler han og ler. Endret 30. juni 2018 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2018 Lawl. Da dedikerer vi denne sommeren til han! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Er i midten av tjueårene og føler livet går meg hus forbi... Kommer fra et lite sted, og hver gang jeg er hjemme, så er det enda mindre å gjøre på, mer lengsel etter den tiden hvor jeg bodde hjemme og hadde mange venner, ikke hadde kjæreste og kunne leke med tanken på å forføre søte jenter (ikke at jeg fikk det til, hehe). Virker som om det blir stadig mer ansvar og at stadig mer fritid går mer til bolig, jobb og kjæreste, og snart også barn. Hvordan taklet dere folk dette egentlig? Er dette en tanke som slår dere iblant i det hele tatt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) Ja. Det går greit. Har alltid hatt lyst på barn, og visste hva man må ofte. Traktere jobb vs familie er dog slitsomt. Jeg synes det er vanskelig å yte maks begge steder, noe som gjør meg stresset og sliten og gjør det vanskelig å yte maks begge steder. Endret 1. juli 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Flere som var på Voldsløkka i går? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2018 Er i midten av tjueårene og føler livet går meg hus forbi... Kommer fra et lite sted, og hver gang jeg er hjemme, så er det enda mindre å gjøre på, mer lengsel etter den tiden hvor jeg bodde hjemme og hadde mange venner, ikke hadde kjæreste og kunne leke med tanken på å forføre søte jenter (ikke at jeg fikk det til, hehe). Virker som om det blir stadig mer ansvar og at stadig mer fritid går mer til bolig, jobb og kjæreste, og snart også barn. Hvordan taklet dere folk dette egentlig? Er dette en tanke som slår dere iblant i det hele tatt? Hele tiden. Jeg hater alt som gjør at jeg gror røtter til et sted. Føler meg fanget av tanken. Jeg har ingen barn, og eier heller ikke noe sted å bo. Jeg eier ingenting av verdi, som jeg ikke får med meg i en koffert på et fly. Tanken på at jeg kan si opp jobben å flytte verden rundt på kort varsel er beroliggende. Det eneste jeg ikke har klart å befri meg fra enda er jobb. Det er ganske grusomt å være bundet til faste tider, mandag til fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå