Sandy Koufax Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Cowboyhatt Rutete skjorte Jeans Støvler Hva med dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Høres bra ut. Sørg for å komme i en blodtrimma Volvo 240 med klipte fjærer og laksetrapp så snakker vi. Ikke glem løssnus under leppa. Det hører med det også. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Kan ikke gjøre det as. Kommer til å drukne i fitte om jeg tar med Volvoen Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Og her har ting gått over stokk og stein, ser eg? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Alt dette Bjarne Brøndbo-snakket får meg til å tenke på Trondheim. Og det er ikke positivt ettersom jeg ble kjeppjaget ut av byen! Det er Giske de folkene vil ha. Giske som av AUF-jentene ble omtalt som "pedoen" eller "pedo-Trond". Jeg satt å vurderte en tur til Trondheim i vinter, tidligere i dag. Har aldri vært der. Dersom jeg må velge, skal jeg kjøre til Trondheim eller København? Ikke vært noen av stedene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Ville tatt Køben. Eller ta det litt lenger og kjør til Berlin. 10/10 city. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Faen jeg hater å bo i nord norge. Skal jeg kjøre sørover i europa må jeg kjøre et døgn for å først komme meg ut av nord-Skandinavia.. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Jeg satt å vurderte en tur til Trondheim i vinter, tidligere i dag. Har aldri vært der. Dersom jeg må velge, skal jeg kjøre til Trondheim eller København? Ikke vært noen av stedene. Godt skrevet. Aldri vært i København. Men Trondheim er forsåvidt en ganske fin by og kan fint besøkes. Om du er en annen person enn meg selvsagt...[persona non grata] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2018 Tror du må slakke litt på tinnfolie-hatt skruene dine..de begynner å bli litt vel stramme syns jeg. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2018 Slapp av. Har dette under kontroll. Så forresten Avengers Infinity War. Lurer på hva neste film skal handle om ettersom hele Inifity War Gauntlet historien fra tegneserien er spilt ut. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2018 I københavn er det mange storbrystede silikondamer. I trondheim er det ingen. I manilla er det minus ingen. Så valget burde kanskje ha vært enkelt ut i fra det kriteriet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2018 I københavn er det mange storbrystede silikondamer. I trondheim er det ingen. I manilla er det minus ingen. Så valget burde kanskje ha vært enkelt ut i fra det kriteriet I Manila er det mange storbrystede silikonmenn. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2018 "I trondheim er det ingen" Nei , men derimot e det mang der som lik å *skræm* folk -Skremmer'n Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2018 Nå skal det bli deilig å komme hjem til senga. Seint nachspiel blei seint/tidlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2018 Forslag til noe å se på Netflix? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2018 Big mouth var faktisk ganske kult. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2018 1922 er også veldig bra. Også er det en creepy as shit film som heter veronica, får grøsninger når jeg tenker på den. Så den anbefaler jeg også! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2018 Dette har jeg aldri sett før. Trodde det var en liten mosedott på verandastolpen, så er det en masse bittesmå levende edderkoppunger. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2018 https://www.youtube.com/watch?v=Tnod9vtB4xA 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå