Delvis Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Vær forsiktig pessimistisk. Konsentrer på utdannelse sier jeg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Men jeg vil ikke ha(mef mindre du er skikkelig rik) Det ligger vel i sakens natur at en sugardaddy er skikkelig rik, ellers er det bare en vanlig daddy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Nei ikke alle er rike spess ikke i norge Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Da er de per definisjon ikke en sugardaddy... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg trenger bare noen med penger Men i usa og sånn enkelte steder er det jo ofte skikkelig rike menn som kan kjøpe en bil til de og lignende Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Da Top Gun gikk på kino opplevde luftforsvaret i USA en enorm økning i nye søkere. Jeg lurer på om det blei mange flere horer etter Pretty Woman. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg trenger bare noen med penger Men i usa og sånn enkelte steder er det jo ofte skikkelig rike menn som kan kjøpe en bil til de og lignende En bil er jo ingenting. Når du sa skikkelig rik tenkte jeg et fly. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 En bil er nok nyttig hvis man skal farte rundt i LA. Muligheten er det selvsagt, men.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hahah skal ikke ha sugardaddy uanz med mindre han er litt ung og fin Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Animert bilde angående "fin", courtesy of slimda: http://i.imgur.com/NcBO4O3.gifv 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Da Top Gun gikk på kino opplevde luftforsvaret i USA en enorm økning i nye søkere. Jeg lurer på om det blei mange flere horer etter Pretty Woman. *humrer* Hate den horungen Cruise og scientologi ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Fytti søren. Mildt sagt brukbar fest på Vestfossen i kveld. Mangler bare Basskuk. Gamle doktor Vaages kåk leverer i aften. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Fytti søren. Mildt sagt brukbar fest på Vestfossen i kveld. Mangler bare Basskuk. Gamle doktor Vaages kåk leverer i aften. Vestfossen veit hvordan de håndterer alkohol. Hun bor ikke der lenger, btw :] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Forspist meg på vafler og jordbær til frokost.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Helt ut av det blå sjekka jeg verdier på nettsider. Så søkte jeg på diskusjon.no. Det var ikke tillatt å vise den siden fordi den har blitt markert som "upassende for barn". Slimda? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Slimda drikker ikke alkohol. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Sjekk babetråden i OT-baren så skjønner du det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hahah skal ikke ha sugardaddy uanz med mindre han er litt ung og finnoen hundrelapper i mnden. Funker det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Fytti søren. Mildt sagt brukbar fest på Vestfossen i kveld. Mangler bare Basskuk. Gamle doktor Vaages kåk leverer i aften. Vestfossen veit hvordan de håndterer alkohol. Hun bor ikke der lenger, btw :] Ja, jeg har fått med meg det. Også overrasket over at jeg var på forumet i natt, og at jeg skrev så bra til å være så berusa. Jeg drakk kanskje en halvliter champagne, en og en halv liter rødvin, og en og en halv liter hvitvin, samt noen glass Bailey's. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Angående benklær Selv har jeg innført "rempe" som betegnelse på baksiden av buksen. Inspirert at "erme". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå