L4r5 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Folk er fucked up. En dude på reddit hadde vært i en mc-ulykke og måtte amputere foten. Tidligere så hadde han og kameratene hatt en teoretisk diskusjon om de ville smakt menneskekjøtt om det fantes en etisk forsvarlig måte å gjøre det. Ser dere hvor dette går? TACO NIGHT! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Folk er fucked up. En dude på reddit hadde vært i en mc-ulykke og måtte amputere foten. Tidligere så hadde han og kameratene hatt en teoretisk diskusjon om de ville smakt menneskekjøtt om det fantes en etisk forsvarlig måte å gjøre det. Ser dere hvor dette går? TACO NIGHT! Drøyt. Shiiiieeeett. Har du link? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/8p5xlj/hi_all_i_am_a_man_who_ate_a_portion_of_his_own/ Tråden er grei nok, men bildene han lenker til er både NSFW og NSFL. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Hadde nok smakt selv om jeg ble tilbudt det. For opplevelsens skyld. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Tror ikke jeg hadde gjort det med mindre jeg måtte. Men hadde vært kult å si man var en autokannibal da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Sett filmen "Alive"? Det er en sann historie om et flystyrt i andesfjellene. De overlevende stekte seg fileer av menneskekjøtt på flykroppen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/8p5xlj/hi_all_i_am_a_man_who_ate_a_portion_of_his_own/ Tråden er grei nok, men bildene han lenker til er både NSFW og NSFL. Takk for linken. Det var interessant å lese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Minken Fosheim tok kvelden , den så jeg ikke komme....gjenforent med Smestad/Ruth fra Karl & Co.....er gammel nok til å huske henne fra God bok også, det begynner å bli en stund siden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 "God bok" er noe av det beste barne-tv vi noensinne har hatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 Tørka er over, dere! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Minken Fosheim tok kvelden , den så jeg ikke komme....gjenforent med Smestad/Ruth fra Karl & Co.....er gammel nok til å huske henne fra God bok også, det begynner å bli en stund siden Som Malin i Ballerina er ganske spesiell. https://tv.nrk.no/serie/fjernsynsteatret/FTEA00000580/09-12-1980 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Sorte Maske :/ *grøsser* Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Norge vs Brasil på tv akkurat nå. Dan Børge Akerø leder sendingen. Med Dag Solstad som gjest Ganske kult. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Tørka er over, dere!Var det så tørt altså? Jk, gz! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Sup mane. Its the mean main mane from da mean main streetz of maine mane. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Tørka er over, dere! Så det finnes fortsatt kvinner med dårlig selvbilde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 Var det så tørt altså? Jk, gz! Det -var-. Så det måtte gjøres noe med. Så det finnes fortsatt kvinner med dårlig selvbilde Jeg er så glad det finnes folk med dårlig dømmekraft. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Det -var-. Så det måtte gjøres noe med. Jeg er så glad det finnes folk med dårlig dømmekraft. Don't sell yourself short. Du er jo en grei kar du, ei jente har vell ikke dårlig dømmekraft om hun velger deg. Edit: No homo. Endret 9. juni 2018 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Skills Ok. Hadet Snakkes da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå