Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2018 Ja. Men hvis du er overvektig, så fungerer boksere nesten som truser da. Så kanskje ikke så dumt å bruke det uttrykket. Siden alle er overvektige for tiden virker det som.. Neida. Finnes xxxl-truser som ikke er stretch i! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2018 Jo jo jeg mener boxer da. Har vel ikke eid ei "truse" siden jeg var 12. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) P1: er du en av de såkalt erigrerte? P2: Du mener emigrerte? P3: Høh? #Situasjonskomedie #NovelleVague Endret 30. mai 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2018 P1: er du en av de såkalt erigrerte? P2: Du mener emigrerte? P3: Høh? #Situasjonskomedie #NovelleVague #latterpåboks Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Jeg spilte nettopp Lotto for første gang i mitt liv. Satser på nybegynnerflaks! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Første gang jeg spilte vant jeg 130kr. Har aldri vunnet så mye siden den gang. Håper selvfølgelig at det endres i morgen på Eurojackpot-trekningen. Svimlende 862 millioner i førstepremie Siste person som liker dette innlegget skal få 10 mill hvis jeg vinner 5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Vurderer å spille selv med en slik potensiell vinnersum Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Typisk å vinne første gang, og så blir det lite etter det.Sånn var det med tipping, med rikstoto og ofte hver gang jeg prøver en ny kupong i lottoMerkelig fenomen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Første gang jeg spilte vant jeg 130kr. Har aldri vunnet så mye siden den gang. Håper selvfølgelig at det endres i morgen på Eurojackpot-trekningen. Svimlende 862 millioner i førstepremie Siste person som liker dette innlegget skal få 10 mill hvis jeg vinner Hitt med penga For det er nordmenn som er bra, det er nordmenn som er best. Alltid nordmenn som kan drikke mest og spy villt på hver eneste fest. Og den kjekke norske mann, han vil vise hva han kan Han drar ned til sydens varme land for å vise at han er mann. Hurra for Norge, 17. mai og olje og alt det derre der. (Hei) Hurra for Norge som gir til Sverige alt det de har fra før (Hei) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Off går mye øll nå. Har stablet hyller fullt i kjøla. Prøver spe noe lette typer innimellom. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Ja hvem viste seg å være den siste som lika? I natt skriver jeg sjekker Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Søren..skulle kjøpe kupong, men sovnet av. Hva vant du? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 Nada. Hadde et rett tall. Det var ingen som vant jackpoten, så satser på bedre lykke nå neste fredag. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 Veldig bra... Samme her. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg tror at England kommer til å vinne fotball-VM i år! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg tror at jeg bryr meg sånn ca. midt på ryggen et sted. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg tror at England kommer til å vinne fotball-VM i år! Du får sette en hundrings eller to på det. Sikkert drøy odds. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 I just lost The Game. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 The only contest you lose is like these one's: Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 Venter på #SK2018 fra @Datasmurfen. Det var alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå