Styrmann Smisk Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Ta deg en bolle bjørnegutten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Og dette sier mannen som poster så uforståelig vrøvl 99% av dagene at jeg har ignorert brukeren 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) Hva har skjedd med TV Norge? Over natten er det bare blitt reklame for videregående skoler, donasjonsprogrammer, forbund for blinde, dyslektikere, gravide damer, trenerkurs og lignende. Er jo nesten som å se reklamen som kommer før filmen vises på kino... Endret 20. mai 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hva har skjedd med TV Norge? Over natten er det bare blitt reklame for videregående skoler, donasjonsprogrammer, forbund for blinde, dyslektikere, gravide damer, trenerkurs og lignende. Er jo nesten som å se reklamen som kommer før filmen vises på kino... Det er et par reklamefrie dager i året, ihht Kringkastingsloven. Det er blant annet 1. juledag og 1. pinsedag (Sikkert noen flere også som jeg glemmer) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) Hva har skjedd med TV Norge? Over natten er det bare blitt reklame for videregående skoler, donasjonsprogrammer, forbund for blinde, dyslektikere, gravide damer, trenerkurs og lignende. Er jo nesten som å se reklamen som kommer før filmen vises på kino... Fordi det er sånn pinsehelligdag, og da viser de bare reklamer for humanitære ting istedet for de vanlige snuttene som går hele resten av året. Endret 20. mai 2018 av Bytex Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Jeg har ikke hatt egen TV på en stund, men ideelle organisasjoner får vel litt sendetid hver pinse? Noen her som gleder seg til den nye Star Wars filmen? Jeg syntes ikke den forrige var så bra, så jeg er ikke så opptatt av den neste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) Dropper bare denne her. Sommermusikken sin. https://open.spotify.com/album/2KCpTe75wW4ZOapVEARwyb?si=gFw8d10yTIukXvGFU_vhPg Endret 20. mai 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Planlegger du noen kirkebranner eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Trenger litt vintermusikk i denne varmen. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Satt på en av sangene. Kan se pusten min i stua her nå Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hvor ble det av han legospesialisten?Hver gang jeg ser "jokerjxxxl" så kommer jeg på han, for det var også noe med joker..et eller annet. Eller er du samme med ny profil? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hvor ble det av han legospesialisten? Hver gang jeg ser "jokerjxxxl" så kommer jeg på han, for det var også noe med joker..et eller annet. Eller er du samme med ny profil? Jokingnutria? https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=281153 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Jeg lurer på hvor det ble av Soseks. Null aktivitet fra han siden 6. Februar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Den diskusjonen kan dere ta til "Seksualitet" alså , syns det er litt upassende her.Syns egentlig du står for det meste upassende ting som egentlig ikke gir mening her. Jeg får iallfall respons i motsetning til deg 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Egentlig litt fantastisk at mannen som daglig poster bare merkelig kjendisnyheter og pedo-humor snakker om hva som er fornuftig å snakke om. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Føler meg litt bedre idag. Omtrent bare vært i senga siden torsdagen nå. Så jævlig irriterende at jeg måtte bli syk. Skal ta alt av influensa vaksiner framover. Men tror dog det bare er en forkjølelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Må være ekstra pyton å være forkjøla når det er så jævlig varmt ute. Varmt i senga og soverommet og overalt i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Egentlig litt fantastisk at mannen som daglig poster bare merkelig kjendisnyheter og pedo-humor snakker om hva som er fornuftig å snakke om. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hvor ble det av han legospesialisten? Hver gang jeg ser "jokerjxxxl" så kommer jeg på han, for det var også noe med joker..et eller annet. Eller er du samme med ny profil? Jokingnutria? https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=281153 Aha, takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) Den diskusjonen kan dere ta til "Seksualitet" alså , syns det er litt upassende her.Syns egentlig du står for det meste upassende ting som egentlig ikke gir mening her. Jeg får iallfall respons i motsetning til deg Hva er forskjellen på et batteri og en kvinne? Et batteri har en positiv side. Pato Siebenhaar about 9 months ago Altså... det kan godt være han har dræbt en uskyldig dame og hældt hende overbord, men dude gjorde det altså fra hans egen hjemmebyggede ubåd. Skud ud til folk der bygger deres egne ubåde. 219 136 5 ---------------------------------------------------------- Hvad er Peter Madsens favorit chips? Kim's med havsalt. Endret 20. mai 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå