€uropa Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hvordan har det seg at du ferierer med follk fra forskjellige land? Jeg studerer i Tel Aviv og kjenner mange internasjonale studenter og arbeidstakere i byen. Jeg har feriert med mine internasjonale venner i Tyrkia og i Jordan, men i går var vi ute i Tel Aviv. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hvordan har det seg at du ferierer med follk fra forskjellige land? Jeg studerer i Tel Aviv og kjenner mange internasjonale studenter og arbeidstakere i byen. Jeg har feriert med mine internasjonale venner i Tyrkia og i Jordan, men i går var vi ute i Tel Aviv. Er det mulig å spørre hva og hvor du studerer? Kjenner bare godt til Technion i Israel, men det er ikke i Tel Aviv. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Får man betalt for det arbeidet man er satt opp til i utgangspunktet, hvis man leverer egenmelding? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Ja, hvis du har hatt jobben i to måneder uten avbrekk på mer enn to uker. Hvordan har det seg at du ferierer med follk fra forskjellige land? Jeg studerer i Tel Aviv og kjenner mange internasjonale studenter og arbeidstakere i byen. Jeg har feriert med mine internasjonale venner i Tyrkia og i Jordan, men i går var vi ute i Tel Aviv. Er det mulig å spørre hva og hvor du studerer? Kjenner bare godt til Technion i Israel, men det er ikke i Tel Aviv. Ja, Technion er i Haifa. Jeg har møtt studenter derfra også. Jeg studerer Business Administration ved Tel Aviv University. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Får man betalt for det arbeidet man er satt opp til i utgangspunktet, hvis man leverer egenmelding? Ja. Du skal til og med ha overtidsbetalt hvis du er satt opp til jobb på røde dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Eg e en gutt på tretten år pedokuk eg ofte fåååååååår eg liker menn som lokker meg opp i skooooogen.... med hamburger ! (poesi det der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Kan hende det er poesi, men det er ikke særlig god poesi i tilfellet. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 På loftet står ein sykkel,den har ingen løkt,men da gjer jo ingenting,dar oppe e' da mørkt.Eg har for store støvla,da kan du sikkert sjå,dei har eg etter far min,hans føt var altfor små. Fatter'n har eit solurhan aldri har fått te,eg tok da ut i soleog sia har da gje.Eg har eit hål i lommo,da kan du ikkje sjå,for på plassane eg går på,har eg ikkje bukse på.Eg har alltid gått med vottar,sjølv om eine den e' trong,for eg har so løgne fingra,ikkje ein e' lika long.No skal eg ut å fiska,men eg har ingen stong,då e' da jaggu godtå ha ein robåt so e' long. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Kan hende det er poesi, men det er ikke særlig god poesi i tilfellet. Det der er teksten i Sotrapedo-sangen. -som er en parodi på en tulleringing til den såkalte Sotrapedoen. Som for så vidt er Kristian Valens inspirasjon til "Et kjøttstykke Thailand" https://www.youtube.com/watch?v=CBb4DxV0rbs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Festligeste jeg har sett på lenge. Her har vi selvironi på høyt plan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Lyst til å dele søkeordene du brukte? Chubby, Bergen, oversminket, bimbo, uglyvoice, norwegian, Lami, brunkrem, fattylove Hahah takk, ser ikke helt hvor Lami kommer inn i bildet Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Lyst til å dele søkeordene du brukte? Chubby, Bergen, oversminket, bimbo, uglyvoice, norwegian, Lami, brunkrem, fattylove Hahah takk, ser ikke helt hvor Lami kommer inn i bildet Men ellers var søkeordene fulltreffere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Lyst til å dele søkeordene du brukte? Chubby, Bergen, oversminket, bimbo, uglyvoice, norwegian, Lami, brunkrem, fattyloveHahah takk, ser ikke helt hvor Lami kommer inn i bildet Men ellers var søkeordene fulltreffere? Ja akkurat! Ps natt til 18.mai gikk jeg herved ut av mitt sexsølibat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Gratulerer. Sto det til forventningene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Var egentlig ganske bra ja! Kjenner det ganske godt idag haha Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg foretrekker egentlig bare å snakke med Bytex og Lami Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 hun kjenner det hver gang hun tisser. Til dere som lurte 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Bra det ikke var den andre siden da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Kjenner det når jeg går og, men var verdt det Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 aah, har vi ikke alle ei vi tenker tilbake til hver gang det brenner når vi tisser? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå