€uropa Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Er det lov å spørre hva slags jobb du har fått? Det er lov. Jeg vil ikke si akkurat hvor jeg jobber, men jeg er praktikant i et selskap som blant annet driver med markedsrådgivning for tyske bedrifter som vil etablere seg i det norske markedet. Det er spennende, men jeg merker at jeg henger etter på tyskferdighetene mine i forhold til de andre. De to andre praktikantene som ble valgt ut har tysk som morsmål. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hmm. Avreise om 20 minutter, og jeg har fortsatt ikke funnet ut hvilke korte benklær - bortsett fra badeshorts - jeg skal ha med meg nedover. Lange benklær driter jeg i, det er meldt over 10 grader, og da er det ikke vits i å gå rundt og svette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 du har de rareste problemene noensinne. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Har ikke gått i kortbukser siden jeg var 10-12 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hahhaha du har så fint språk datasmurf Benklær Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Kan Datasmurf være en potensiell "Sugar daddy" for deg Pessimistisk ? Endret 8. august 2015 av Glowman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Han er litt for fattig tror jeg 3 Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Gi nå mannen en sjanse til pøse penger på deg. Du kan ikke se på noen som fattig før du har tappet dem for alt de har av penger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Enig i at benklær lyder finere enn bukser. kanskje jeg skulle begynne å si beinkler?, he he 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Tenkte å innføre kleinbendekke som ord for kortbukse/shorts. Rett og slett fordi pandecager. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Da ble det fineste sommerdagen gitt, nå skal det smake med en kold øll Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hjemme igjen fra en uke i telt og etter kun en dusj innser jeg hvor mye jeg savner å sitte på et jorde og drikke kaffe hele dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg vil faktisk ikke ha sugardaddy lenger 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Det er litt ekkelt 1 Lenke til kommentar
DaskOgKlaskMagg09 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 jeg kan være din sugar daddy Pessimistisk!! Men jeg vil også spørre om deres tanker om innvandring? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Jeg skulle gjerne hatt en sugar daddy. Eller sugar mama. Sistnevnte hadde nok vært bedre for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Men jeg vil ikke ha(mef mindre du er skikkelig rik) Lenke til kommentar
DaskOgKlaskMagg09 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg er skikkelig rik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå