Skurupu Skrevet 24. april 2018 Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 Hva er han kjent for? Deltager på et reality-show? Det teller ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 Det blei visst Pushwagner. Han er hakket mer kjent også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. april 2018 Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 Nå må jeg få ut fingern og endelig kjøpe Soft City. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2018 Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 Ja jeg fant ingen større kjendiser der og da. Beklager. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. april 2018 Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Det blei visst Pushwagner. Han er hakket mer kjent også. Tenkte med engang på deg når jeg leste nyheten. Faen du hadde jo helt rett. Nesten skummelt. Endret 24. april 2018 av Quakecry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Tenkte med engang på deg når jeg leste nyheten. Faen du hadde jo helt rett. Nesten skummelt.Det stemmer selvsagt ikke. Det er bare hjernen som lurer oss. Fenomenet kalles apophenia eller confirmation bias. Det er litt som om du skal kjøpe deg en ny bil. Du er hos forhandler og han forteller deg at rød er den vanligste fargen på den modellen. Når du går derfra ser du plutselig røde biler over alt. Det er ikke det at det har blitt flere røde biler, men du legger mer merke til dem. Endret 24. april 2018 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. april 2018 Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 Tenkte med engang på deg når jeg leste nyheten. Faen du hadde jo helt rett. Nesten skummelt.Det stemmer selvsagt ikke. Det er bare hjernen som lurer oss. Fenomenet kalles apophenia eller confirmation bias. Det er litt som om du skal kjøpe deg en ny bil. Du er hos forhandler og han forteller deg at rød er den vanligste fargen på den modellen. Når du går derfra ser du plutselig røde biler over alt. Det er ikke det at det har blitt flere biler, men du legger mer merke til dem. Ja, det er selvfølgelig sant det. Det fenomenet der er ganske interessant egentlig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. april 2018 Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 Holy shit L4r5egutt, spot on Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. april 2018 Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 Tenkte med engang på deg når jeg leste nyheten. Faen du hadde jo helt rett. Nesten skummelt.Det stemmer selvsagt ikke. Det er bare hjernen som lurer oss. Fenomenet kalles apophenia eller confirmation bias. Det er litt som om du skal kjøpe deg en ny bil. Du er hos forhandler og han forteller deg at rød er den vanligste fargen på den modellen. Når du går derfra ser du plutselig røde biler over alt. Det er ikke det at det har blitt flere røde biler, men du legger mer merke til dem. Samme greia med overtroiske mennesker. Hvis det ikke skjer noe på fredag den trettende, så går hele dagen i glemmeboken, men hvis det skjer noe kjipt, så blir det nærmest en bekreftelse på at dagen bringer ulykke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Kanskje man skal kjøpe en brukt dansk ubåt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Tenkte med engang på deg når jeg leste nyheten. Faen du hadde jo helt rett. Nesten skummelt.Det stemmer selvsagt ikke. Det er bare hjernen som lurer oss. Fenomenet kalles apophenia eller confirmation bias. Det er litt som om du skal kjøpe deg en ny bil. Du er hos forhandler og han forteller deg at rød er den vanligste fargen på den modellen. Når du går derfra ser du plutselig røde biler over alt. Det er ikke det at det har blitt flere røde biler, men du legger mer merke til dem. Dessuten døde han derre Harry Anderson fra Cheers allerede....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. april 2018 Rapporter Del Skrevet 26. april 2018 (endret) https://www.vg.no/annonsorinnhold/bjorneparken/ Brum , brum , brum....det var ikke snillt > : ( Endret 26. april 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. april 2018 Rapporter Del Skrevet 26. april 2018 https://en.wikipedia.org/wiki/WWE_Greatest_Royal_Rumble Vanligvis må man sitte oppe til langt på natt pga tidsforskjell men denne starter kl 20 i morra Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 27. april 2018 Rapporter Del Skrevet 27. april 2018 beerbong & bentleys kom i dag <3 it slaps in the whip!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. april 2018 Rapporter Del Skrevet 27. april 2018 Undertaker vs Rusev kistekamp nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 I løpet av tida her og i DNFKv1 har jeg delt noen spotify-lister. Jeg har ikke lenger tilgang til den Spotify-kontoen. Er det noen som har noen av spillelistene? Prøvde søkefunksjonen, men å søke i en spesifikk tråd er tydeligvis FUBAR. Jeg liker IPB, men faen, nå har søkefunksjonen vært herpa siden versjon 3.0 eller noe. På tide Invision gjør noe med det. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 I løpet av tida her og i DNFKv1 har jeg delt noen spotify-lister. Jeg har ikke lenger tilgang til den Spotify-kontoen. Er det noen som har noen av spillelistene? Prøvde søkefunksjonen, men å søke i en spesifikk tråd er tydeligvis FUBAR. Jeg liker IPB, men faen, nå har søkefunksjonen vært herpa siden versjon 3.0 eller noe. På tide Invision gjør noe med det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1102111 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Bæsj tiss pråmp Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2018 Skjønner meg ikke på dama. Hun kan sove 8-9 timer for dagen, også når som helst bare sovner hun brått. Skjer sånn hver dag når vi ikke er med hverandre, så bare forsvinner hun i to timer, og da hadde hun sovnet. Skjønner meg ikke hva dette er for noe. Hun liker det ikke selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå