Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det håper jeg da virkelig ikke om det bare er å ta ett surfebrett og padle i land. Det rømte også en fra Ila da jeg gikk på ungdomskolen. Det ble det litt mer rabalder av. Ble ikke noe skole den dagen.

Sitter folk som soner veldig grove dommer på Bastøy. Gjentagelsesfaren er bare vurdert til å være veldig lav.

Fra Bastøy kan man bare svømme i land om man vil, så det er ingenting som hindrer de i å rømme, bortsett fra deres egen samvittighet, og straffeforfølgelse i ettertid. De som soner på Bastøy vil nok bare bli ferdige med fengsel og komme seg videre i livet.

Et jævlig bra konsept jeg støtter 100%.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som er ukedagvill?

Yes. Er ikke det at jeg driver dank dagen lang, men ferie gjør noe med interessen for hvilken dag det er.

Kjøretime i morgen da, det er jo noe. Ellers er det å fortsette med å liste walk in closetet og soverommet :]

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært ei uke i praktikantstillingen min. Og jeg har lært at de fleste på arbeidsplassen har tysk som morsmål og at alle andre enn meg snakker flytende tysk. Jeg føler meg litt utenfor da de andre noen ganger snakker veldig fort og jeg ikke skjønner hvorfor de ler av ting som blir sagt. Men så fikk jeg i oppgave å korrekturlese brev og e-poster. Da følte jeg meg litt bedre, for da kunne jeg være ekstra pirkete og vise tyskerne hvor mangelfull norsken deres er.

Lenke til kommentar

Særdeles ukedagsvill selv, men har fått med meg at det er helg, nå, om ikke annet. Og at jeg skal surre rundt i fylla i Buskerud i morra.

Hvorfor det?

Slektstreff på Festfossen. Store deler av Vaage-klanen samles, i all hovedsak for å drikke oss kanakkas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...