Skurupu Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Det håper jeg da virkelig ikke om det bare er å ta ett surfebrett og padle i land. Det rømte også en fra Ila da jeg gikk på ungdomskolen. Det ble det litt mer rabalder av. Ble ikke noe skole den dagen. Sitter folk som soner veldig grove dommer på Bastøy. Gjentagelsesfaren er bare vurdert til å være veldig lav. Fra Bastøy kan man bare svømme i land om man vil, så det er ingenting som hindrer de i å rømme, bortsett fra deres egen samvittighet, og straffeforfølgelse i ettertid. De som soner på Bastøy vil nok bare bli ferdige med fengsel og komme seg videre i livet. Et jævlig bra konsept jeg støtter 100%. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Flere enn meg som er ukedagvill? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Det er torsdag. Endret 6. august 2015 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 "Alle tiders Torsdag" av John Steinbeck. Den har jeg tenkt å lese lenge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Tenkte jeg skulle lese "Rules for radicals". Noen som har lest den? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flere enn meg som er ukedagvill? Yes. Er ikke det at jeg driver dank dagen lang, men ferie gjør noe med interessen for hvilken dag det er. Kjøretime i morgen da, det er jo noe. Ellers er det å fortsette med å liste walk in closetet og soverommet :] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Særdeles ukedagsvill selv, men har fått med meg at det er helg, nå, om ikke annet. Og at jeg skal surre rundt i fylla i Buskerud i morra. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1677460 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Særdeles ukedagsvill selv, men har fått med meg at det er helg, nå, om ikke annet. Og at jeg skal surre rundt i fylla i Buskerud i morra. Hvorfor det? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Nå har jeg vært ei uke i praktikantstillingen min. Og jeg har lært at de fleste på arbeidsplassen har tysk som morsmål og at alle andre enn meg snakker flytende tysk. Jeg føler meg litt utenfor da de andre noen ganger snakker veldig fort og jeg ikke skjønner hvorfor de ler av ting som blir sagt. Men så fikk jeg i oppgave å korrekturlese brev og e-poster. Da følte jeg meg litt bedre, for da kunne jeg være ekstra pirkete og vise tyskerne hvor mangelfull norsken deres er. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Er det lov å spørre hva slags jobb du har fått? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Særdeles ukedagsvill selv, men har fått med meg at det er helg, nå, om ikke annet. Og at jeg skal surre rundt i fylla i Buskerud i morra. Hvorfor det? Slektstreff på Festfossen. Store deler av Vaage-klanen samles, i all hovedsak for å drikke oss kanakkas. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Har fått den nye dagsrevy vignetten på hjernen Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Får man kjøpt kortstokk på bensinstasjoner? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 På mange hvertfall. Sikkert ikke alle. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Spørs hvor kort du skal ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå