Sandy Koufax Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Faen, det ser bra ut! Men da kan jeg vinke farvel til mine ambisjoner for det neste halvåret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Det er helt fantastisk. Bare sørg for ikke å gifte deg med niesa di eller noe ved et uhell. Ikke at det har skjedd i mine spill altså. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Herlig Endelig et spill jeg kan spille på min bedritne laptop. gosh! jeg savner å ha en fungerende stasjonær.. Selv om det har vært godt å ikke spille på over et år .. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 skjer med at nrk spyr ut ap propaganda Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Må holde meg unna spilling. Blir helt avhengig og klarer ikke fokusere på noe annet. Spilling, fotball, basketball...slike ting. Er dårlige for meg ettersom jeg blir helt oppslukt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 I Akershus og Oslo har de en restuarantkjede som heter Wok togo. Dette er såkalt togoansk wok-mat, som er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 b-real, du får si ifra om du vil utvide den sosiale kretsen din litt en dag Sure thing ^_^ 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2018 Forfatter Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Kjapt spørsmål: Hvordan er reglene for bruk av punktum og parenteser igjen? Gjør jeg det riktig om jeg gjør det slik? "Jeg liker epler (og bananer)." og "Han liker epler. (Jeg liker bananer.)" edit; spelling Endret 8. april 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Parenteser. Jeg ville gjort det sånn, ja. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 I Trondheim traff jeg en gang på en fyr på vei hjem. Han var sånn: "hvis jeg treffer deg på byen i helga, så blir det smell"! Og jeg var sånn: "hvorfor vente til helga? Vi kan bare gjøre det nå" Aldri sett en fyr med barnevogn springe så fort før. #Faketoughguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Hvem er det , som gjør comeback , i sommer ? Er det , Elvis Presley? Neida , neida , neida..... Er det , Anders Breivik ? Neida , neida , neida....... Er det , Falsk/Mathisen ? Jadda , jadda , jadda ! Endret 9. april 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 It is Wednesday my dudes aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhaaa 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Folkens, smultringer til alle sammen! Jeg har kommet inn på politihøyskolen! 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Gratulerer! *mumle noe om at snut er ut* 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Håper jeg blir utplassert i Hordaland. Ønsker å gå inn i narkotikka! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Hvordan i all verden kom du deg gjennom intervjuet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå