Cutthroat Bill Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Tenkte jeg skulle male en av veggene her, men så mangler jo pøs. Får jo ikke vasket veggene da. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. april 2018 Rapporter Del Skrevet 2. april 2018 Hvor mye skal man gi søsken og søskenbarn til konfirmasjon? 1000-1500 og 500? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Hvor mye skal man gi søsken og søskenbarn til konfirmasjon? 1000-1500 og 500? Spørs på din egen økonomi, det. Husk at du koster en del å i konfirmasjonen. Går fort 500,- ++ per hode i leie av lokale, mat, drikke, noen som serverer osv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Jeg hadde gitt 500 kroner. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Aldri vært i komfirmasjon til søskenbarn, ikke hørt om når de ble komfirmert en gang. Er det vanlig? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Jeg var heller aldri i konfirmasjonen til noen av mine søskenbarn. Har vært i kun tre konfirmasjoner. Min egen, og mine to søsken. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor vi fremdeles holder på med dette ritualet når alle de involverte vet at dette gjøres kun for pengegaver. Vi er ikke kristne. Selv hadde jeg konfirmasjon hos Human-Etisk Forbund. Har du hørt noe så dumt? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 gjøres kun for pengegaver. Du svarte på dit eget spørsmål. Det var den eneste grunne til at jeg gjorde det, og selvsagt fordi alle andre gjorde det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Aldri vært i komfirmasjon til søskenbarn, ikke hørt om når de ble komfirmert en gang. Er det vanlig? Jepp, det er vanlig. Skurupu: Det som virkelig er dumt, er alle de ungene som velger å konfirmere seg kristelig uten å være kristne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2018 Rapporter Del Skrevet 3. april 2018 Både kirken og ungdommene får penger for det...win-win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Oi, denne tråden lever fremdeles? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Oi, denne tråden lever fremdeles? 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Får være med foreldrene mine på gave til min fetter, så det er i boks Søster tror jeg må få 1500,- Aldri vært i komfirmasjon til søskenbarn, ikke hørt om når de ble komfirmert en gang. Er det vanlig? Jeg var heller aldri i konfirmasjonen til noen av mine søskenbarn. Har vært i kun tre konfirmasjoner. Min egen, og mine to søsken. Har dere ikke hatt kontakt med søskenbarn, onklene og tantene deres gjennom oppveksten heller da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Jo, da. Men en fest for en fjortenåring er ikke akkurat noe som frister stort. Har heller aldri sett på konfirmasjon som noe viktig. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Selvfølgelig ikke så viktig for deg selv. Men konfirmanten og foreldrene regner jeg med setter pris på at nære slektninger møter opp. Jeg syntes at man burde ta vare på familierelasjonene. Etter konfirmasjon er det ikke så mange anledninger hvor man møtes. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Søskenbarna har vært omkring, men konfirmasjoner sammen med dem hørte jeg aldri om.Men jeg er mest glad for det, jo mindre slikt jo bedre. Kan ikke fordra familieselskaper. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Vi er en veldig uhøytidlig, og svært ateistisk familie. Jeg trur helt ærlig at ingen savnet meg, og ingen ble støtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Oi, denne tråden lever fremdeles? B-real! Lenge siden! Hvordan går det gamle venn? Endret 4. april 2018 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Vi er nå stort sett her, men tråden er det ikke så livat i som i gamledager..folk har funnet andre interessert og utløp for sin fantasi..jobb, familie, barn og slikt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. april 2018 Rapporter Del Skrevet 5. april 2018 Er her jeg også. Avogtil iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå