Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pissa blod igjen i sta. Burde jeg være bekymret?

Tror du kan kjøpe selvtester for kreft og muligens diabetes på apoteket.

Totalt ubrukelige. Slike prøver skal tas hos fastlege.

Jokerjævel: Tisser du blod så bør du dra på apotek å kjøpe deg et uringlass, så tar du med morgenurin til legen til dyrking. Apoteket har Urin stix-prøver så du selv også.

Du bør ikke ta det aller første urinen som kommer ut når du skal ta prøver, tiss litt i toalettet først og så tar du resten i begeret.

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig lyst på flattbrød med ost og bacon, men siden dama bak kassa var så pen så bestilte jeg heller en grov bagel.

Skjønner. Man kan ikke spørre etter primitiv matting til pene damer.

Var sånn som på butikken her for noen dager siden: Så etter en ansatt for så spørre etter en vare med et så teit navn, at det ikke er greit å spørre pene damer om det.

Da dukket det opp en pen som merket at jeg så etter noe, og jeg fikk bare fram en mumlete forfinet navneutgave av det. Hun bare så på meg og sa "hæ?.." Jeg bare mumlet noe enda lavere pekte litt og gikk. Tror jeg kom unna det som en liten misforsåelse :blush:  

Lenke til kommentar

OK...

Jeg innrømmer det. Jeg løy på CV'en om tidligere jobberfaring:

https://twitter.com/BoringEnormous/status/978325139950571520

Var ute i dag og traff en hund av type på videoen ovenfor. Han virket sint for si det mildt.

Derfor vil jeg be om unnskyldning til alle hunder av denne typen. Det er ikke dere som er feige, men jeg.

Vet ikke hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Man vil vel være tøff foran sine venner...

Beklager!

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...