L4r5 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2018 Hadde de bare stengt den i stedet... 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2018 r/fatpeoplehate og r/jailbait du tenker på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2018 Nei, men har ikke de vært stengt i årevis nå? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2018 Joo.. Det er de eneste subbene jeg på stående fot kan huske som var stengt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 Pissa blod igjen i sta. Burde jeg være bekymret? Tror du kan kjøpe selvtester for kreft og muligens diabetes på apoteket. Totalt ubrukelige. Slike prøver skal tas hos fastlege. Jokerjævel: Tisser du blod så bør du dra på apotek å kjøpe deg et uringlass, så tar du med morgenurin til legen til dyrking. Apoteket har Urin stix-prøver så du selv også. Du bør ikke ta det aller første urinen som kommer ut når du skal ta prøver, tiss litt i toalettet først og så tar du resten i begeret. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg har også hatt blod i urinen. Viste seg å være nyrestein. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 27. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 Har nylig skaffa meg ei polsk katt. Ho male som faen. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 27. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 (endret) Hmmm.... Hva skjer hvis en satanist og en Jehovas vitne får seg en kid? Du får en jævel som går fra dør til dør og ber deg reise til helvete Endret 27. mars 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 Det er nesten bare reposting og shitposting på reddit nå om dagen Spesielt på de man automatisk blir subba til når man lager bruker Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 OK... Jeg innrømmer det. Jeg løy på CV'en om tidligere jobberfaring: https://twitter.com/BoringEnormous/status/978325139950571520 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 Fullførte akkurat A Way Out med en venn. Dere bør virkelig prøve spillet! Beste spillet så langt i 2018, samt en av de beste jeg har spilt på en lang stund. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg hadde egentlig lyst på flattbrød med ost og bacon, men siden dama bak kassa var så pen så bestilte jeg heller en grov bagel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2018 Hmmm.... Hva skjer hvis en satanist og en Jehovas vitne får seg en kid? Du får en jævel som går fra dør til dør og ber deg reise til helvete Samme som når to Jehovas vitner får barn altså. Jehovaisme er et dominant gen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg hadde egentlig lyst på flattbrød med ost og bacon, men siden dama bak kassa var så pen så bestilte jeg heller en grov bagel. Skjønner. Man kan ikke spørre etter primitiv matting til pene damer. Var sånn som på butikken her for noen dager siden: Så etter en ansatt for så spørre etter en vare med et så teit navn, at det ikke er greit å spørre pene damer om det. Da dukket det opp en pen som merket at jeg så etter noe, og jeg fikk bare fram en mumlete forfinet navneutgave av det. Hun bare så på meg og sa "hæ?.." Jeg bare mumlet noe enda lavere pekte litt og gikk. Tror jeg kom unna det som en liten misforsåelse Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) OK... Jeg innrømmer det. Jeg løy på CV'en om tidligere jobberfaring: https://twitter.com/BoringEnormous/status/978325139950571520 Var ute i dag og traff en hund av type på videoen ovenfor. Han virket sint for si det mildt. Derfor vil jeg be om unnskyldning til alle hunder av denne typen. Det er ikke dere som er feige, men jeg. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Man vil vel være tøff foran sine venner... Beklager! Endret 28. mars 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2018 Ja han så vel videoen du posta her. Klart han ble forbanna. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2018 Vel, det er enten videoen eller så har jeg urinert på et sted han har markert reviret sitt på. Siden jeg fortsatt har litt skamfølelse igjen tok jeg det første alternativet. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2018 Folk sier at jeg ikke har så mange venner, men det stemmer ikke helt. Jeg og en god venn av meg, Lars, har en slags Forrest Gump-Bubba rutine gående: Hæren tar bare i mot de beste rekruttene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå