Bytex Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Norske Byggeklosser (den gamle) er ganske hysterisk. Wesenlund spiller utrolig mange gode karakterer der. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Norske Byggeklosser er en må-se film, helt klart (Y) Har ikke fått sett den nye enda, tviler på den er like bra, men har forhåpninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Jeg har aldri vært i en slåsskamp i hele mitt liv, hverken med menn eller kvinner, men jeg hadde lett slått til en kvinne dersom hun slo meg. : Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Når varmeflaska har mista litt varme kjennes det nesten ut som menneskelig kontakt. *krype tett inntil varmeflaska Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Tror du trenger en pillowpet eller noe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Nei da han trenger bare en sånn helfigurs anime-runke-pute. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Nei da han trenger bare en sånn helfigurs anime-runke-pute.Bedre forslag det. Men Lars trenger vel egentlig en hund. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Pissa blod igjen i sta. Burde jeg være bekymret? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Tror du finner mere fornuftig i google enn her. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Pissa blod igjen i sta. Burde jeg være bekymret?Hvis du finner blod i urin eller avføring, så bør du oppsøke din fastlege. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Er det mulig å utsette legebesøk til etter påska? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Stapper du i deg så mye dop at du ikke tør å ta urinprøve ellernoe? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Er det mulig å utsette legebesøk til etter påska?Er ingen lege selv, men hvis du hadde funnet blod i avføringen, så hadde jeg anbefalt at du dro til fastlegen fort. Vedrørende blod i urin, så bør du nok bestille time så fort du kan. Forsøk å snakke med helse-sekretærene når du bestiller time. De kan ofte en del om dette også, og vet hvor kritisk situasjonen din er. Her er en link som kan hjelpe deg: https://www.aleris.no/vi-tilbyr/sykehus-medisinske-tjenester/urolog/blod-i-urinen-menn/ Du bør ikke krisemaksimere eller noe sånt, men du sørge for å dra til legen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Pissa blod igjen i sta. Burde jeg være bekymret? Tror du kan kjøpe selvtester for kreft og muligens diabetes på apoteket. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Tror du trenger en pillowpet eller noeJeg tror ikke jeg er laga for å bo aleine. Blir gal av det over tid. Dessverre kan jeg heller ikke ha dyr her jeg leier nå. Pissa blod igjen i sta. Burde jeg være bekymret?Siden det har skjedd flere ganger ville jeg tatt en tur til fastlegen for sikkerhets skyld, men jeg kan ikke se for meg det haster sånn at du ikke kan vente til over påske. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Skal komme meg til legen asap! Vil forresten anbefale dere til å sjekke ut en subreddit som er i vinden for tiden. /r/ChoosingBeggars. Mye gull her.. Endret 26. mars 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Litt ambivalent forhold til Reddit for tida. De har stengt flere subreddits jeg brukte en del. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Slapp av. The_Donald er fortsatt åpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå