Styrmann Smisk Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Tjoheii! Ny gitar kom omsider i posten i dag. Hva skal man lære seg? Målet er å få seg fett på nach /s Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Har prøvd å lære spille gitar ørten ganger og gav opp.Hvordan man kan få til å flytte på de grepene raskt, kommer jeg aldri til å begripe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Du kan nok få det til hvis du virkelig vil, bare finne noen som kan ta tid å lære deg det. Å spille gitar er veldig enkelt! Åh, jeg burde skaffe meg gitar..! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Jeg har fremdeles nøkler til alle leilighetene jeg har leid. Totalt 6 stykker.Tok du de med fra Norge til Filipinene? Nei. De ligger i en boks i garasjen til foreldrene mine. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Jeg prøver å spise bedre så jeg stapper i meg frukt noen ganger om dagen men jeg får en liten allergisk reaksjon hver gang jeg spiser epler men ikke hver gang jeg spiser bananer? Ikke store reaksjonene, bare litt ubehag i halsen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Har prøvd å lære spille gitar ørten ganger og gav opp. Hvordan man kan få til å flytte på de grepene raskt, kommer jeg aldri til å begripe. Muskelminne. Samme som å lære seg å skrive på tastatur uten å se Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Reagerer du på bananer også? Er ikke uvanlig å reagere på eplesyre. Prøv søte epler istedet? Husk moderasjon, sukker er fremdeles sukker selv om det er naturlig. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Reagerte ikke på bananen jeg tok i dag tidlig, men en fra samme klump i kveld, rare greier. Har prøvd søte epler også Alt mellom 1 til 3 frukt om dagen, har bytta usunn lunch/kveldsmat mot en frukt eller to også tar jeg noen eplebåter hvis jeg er sulten mellom måltid. Har nesten klart å slutte helt med søppelmat i ukedager 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Takk På tide at jeg gjør noe med helsa, har en del helseproblemer jeg må leve med resten av livet så da burde jeg i hvertfall begrense så mye jeg kan, disiplinerer jeg meg selv bra nok så er jeg kanskje halvveis til sommerkroppen til jeg skal på ferie i juli 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Jeg behandler kroppen min som en russebuss Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 Betyr det at du raver rundt midt på natta og brøler ut dårlige sanger? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Og hvordan har det fungert for deg så langt? Egentlig fungert ganske bra siden de ikke har gjort noe tilbake, og jeg begynner å grine av dårlig samvittighet som ender opp med at de trøster meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Betyr det at du raver rundt midt på natta og brøler ut dårlige sanger? Eller stopper utenfor boligblokker og vræler helt til noen ringer politiet? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Kokken Diyar fra Tyrkia blir gitt tre forskjellige etternavn i denne artikkelen fra NRK.no: https://www.nrk.no/trondelag/jobbet-70-timers-arbeidsuker-uten-overtid-eller-helgefri-1.13886621 Sik, Vik og Sikhar som etternavn på samme person i en artikkel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Egentlig fungert ganske bra siden de ikke har gjort noe tilbake, og jeg begynner å grine av dårlig samvittighet som ender opp med at de trøster megHvis dette er noe du gjentar ofte så synes jeg ærlig talt du fortjener det om en av de tar igjen og gir deg en smell over nesa en dag. Edit: Faktisk tror jeg du hadde trengt det, ikke bare fortjent det. Endret 24. mars 2018 av L4r5 5 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Egentlig fungert ganske bra siden de ikke har gjort noe tilbake, og jeg begynner å grine av dårlig samvittighet som ender opp med at de trøster megHvis dette er noe du gjentar ofte så synes jeg ærlig talt du fortjener det om en av de tar igjen og gir deg en smell over nesa en dag. Edit: Faktisk tror jeg du hadde trengt det, ikke bare fortjent det. Det blir å gå helt fint til noen suplexer henne. https://www.liveleak.com/view?i=114_1434453793 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Jeg har aldri vært i en slåsskamp i hele mitt liv, hverken med menn eller kvinner, men jeg hadde lett slått til en kvinne dersom hun slo meg. Endret 24. mars 2018 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Nå er ikke jeg for banking av hverken kvinner eller menn. Men dette gjelder begge kjønn: Play stupid games, win stupid prizes 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Hadde ikke fått det til uansett tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå