Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reagerte ikke på bananen jeg tok i dag tidlig, men en fra samme klump i kveld, rare greier. Har prøvd søte epler også

Alt mellom 1 til 3 frukt om dagen, har bytta usunn lunch/kveldsmat mot en frukt eller to også tar jeg noen eplebåter hvis jeg er sulten mellom måltid. Har nesten klart å slutte helt med søppelmat i ukedager

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Og hvordan har det fungert for deg så langt?

Egentlig fungert ganske bra siden de ikke har gjort noe tilbake, og jeg begynner å grine av dårlig samvittighet som ender opp med at de trøster meg

Lenke til kommentar

Egentlig fungert ganske bra siden de ikke har gjort noe tilbake, og jeg begynner å grine av dårlig samvittighet som ender opp med at de trøster meg

Hvis dette er noe du gjentar ofte så synes jeg ærlig talt du fortjener det om en av de tar igjen og gir deg en smell over nesa en dag.

Edit: Faktisk tror jeg du hadde trengt det, ikke bare fortjent det.

Endret av L4r5
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis dette er noe du gjentar ofte så synes jeg ærlig talt du fortjener det om en av de tar igjen og gir deg en smell over nesa en dag.

Edit: Faktisk tror jeg du hadde trengt det, ikke bare fortjent det.

Det blir å gå helt fint til noen suplexer henne.

https://www.liveleak.com/view?i=114_1434453793

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...