L4r5 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Og der innså jeg at sykkelnerd er en ting. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Shit happens, kunne vært værre. Skjønner det vel litt selv når jeg setter meg på pcen på natta når jeg ikke får sove og banner over at jeg ikke kjøpte sykkeldeler jeg så på finn.no for noen dager siden, men ikke innså at jeg kunne trengt før i dag. Endret 5. august 2015 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 sovnet litt over 23 og våknet sånn 02:30 :/// døgnrytme eksisterer faktisk ikke hos meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Sovnet litt over midnatt, våknet nå. Drømte at jeg ble jaget - og spist - av to dinosaurer i en forsteinet skog på en øy utenfor Stavanger. o_O Det er slik at jeg fortsatt "kjenner" det i rompa og beina, hvor jeg først ble bitt. WTS god fantasi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Googlet "evighetskule sår" eller noe, så kom jeg inn på diskusjon til et innlegg jeg selv skrev ifjor haha :( jeg har visst ikke forandret meg så mye som jeg trodde Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) hva er i det hele tatt "evighetskule sår"? EDIT: Det er vel sånn godteri Endret 5. august 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Sovnet litt over midnatt, våknet nå. Drømte at jeg ble jaget - og spist - av to dinosaurer i en forsteinet skog på en øy utenfor Stavanger. o_O Det er slik at jeg fortsatt "kjenner" det i rompa og beina, hvor jeg først ble bitt. WTS god fantasi. Jeg drømte at både jeg og kjæresten måtte begynne på barneskolen igjen, som merkelig nok begynte med 8. klasse. Vi skulle dog begynne i 9. Så er ikke sikker på om underbevisstheten min egentlig tok feil av skolene og mente ungdomsskolen, eller om det i drømmen min var et helt annet system. Uansett. Dette likte vi jo ikke, men når jeg ringte han som hadde bestemt dette, ble vi sendt på en øde øy uten mobildekning eller noe. Og jeg måtte grave tunnell for å komme til et sted med dekning. Før dette forresten, fortalte jeg naboen til min far om den nye bestemmelsen, og hun sa vi måtte ta kontakt med advokat eller noe. Etter det var det vi våknet på øya. Husker ikke hvordan det endte. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Sykt typisk at de dagene jeg har sovet dårlig og våkner opp litt utover dagen er en av de få dagene det blir fint vær Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg føler med deg, multisync. Jeg hadde det motsatte problemet for noen dager siden. Våknet skikkelig tidlig for det skulle bli fint vær og jeg ville få noe utav dagen. Regn, regn og atter regn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Nå har det endelig skjedd. Jeg har gått og holdt ut med regn og temperaturer på 15 - 20 grader i et par uker nå, men endelig har det altså blitt torden. Nå skulle det bare vært mørkere, så hadde jeg stått ute med kamera og jakta på lyn … Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Nå har alle andre på den nye arbeidsplassen min dratt hjem. Så da trenger jeg ikke å late som jeg jobber lenger. Nå har jeg kommet sist to ganger, så nå skal jeg komme først og gå sist resten av uka. Kjipt at vinkjelleren er det eneste rommet jeg ikke har tilgang til. Endret 5. august 2015 av Zarac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Sitat fra min bror: "That awkward moment når man går til jobb på Blindern på morran og er nesten 175 cm høy, har på sort jakke, har grå sko og er en hvit mann som kan engelsk." Ja, det var rette dagen for det. Endret 5. august 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Sitat fra min bror: "That awkward moment når man går til jobb på Blindern på morran og er nesten 175 cm høy, har på sort jakke, har grå sko og er en hvit mann som kan engelsk." Ja, det var rette dagen for det. Skjønner ikke? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Det rømte også en fra Bastøy per surfebrett i dag. Innholdsrik dag. Endret 5. august 2015 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Det er ikke akkurat som om Bastøy er for de mest rømningsfryktede forbrytere vi har da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Det håper jeg da virkelig ikke om det bare er å ta ett surfebrett og padle i land. Det rømte også en fra Ila da jeg gikk på ungdomskolen. Det ble det litt mer rabalder av. Ble ikke noe skole den dagen. Endret 5. august 2015 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Meh, en god del av dem har utplassering i jobb på fastlandet til og med, tar ferge over før jobb, og tilbake rett etterpå. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Fikk besøke fengselet i Vik for et par år siden. Ikke noe problem å hoppe over gjerdet, og enkelte fikk gå på butikken i følge med vakt. De sa at fengselsmuren egentlig var fjellet og fjordene rundt. Ingen har klart å rømme fra selve Vik, som jeg vet om. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 jeg har et ærlig og redelig(??) spørsmål: har dere noen gang blitt kåt av dere selv? http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet?tab=1#!verbatimId=55c330a95152f76061cde46a Sverige: Mann truet med å tenne på seg selv En mann helte torsdag formiddag bensin over seg selv på Migrationsverkets kontor i Boden i Sverige, melder Aftonbladet. - Det er en mann som har helt bensin på seg selvog truet med å tenne på, sier Tomas Schäufele ved Norrbotten-politiet til avisen. Meldingen kom i 11-tiden, og de ti personene som var på kontoret har evakuert lokalene. Mannen som truet med å tenne på seg selv er blitt tatt hånd om av politiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå