Sandy Koufax Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg er for tiden i Midt-Østen. På bussen i dag kom jeg og mine tyske venner i prat med en jordaner som snakket lite engelsk, så han snakket mye gjennom google translate. Én gang ble oversettelsen fra arabisk "rape movies". Det vet jeg var en gal oversettelse fordi han skjønte den selv og vi lo av den. En annen gang ble oversettelsen "I loved jihad today and tomorrow." Det håper jeg var engal oversettelse. Siden du er i Jordan, så var nok ikke det siste en gal oversettelse. Abu Al-Zarqawi, grunnlegeren av ISIS, var fra Jordan. Samtidig har det alltid vært en slags festning for det muslimske brorskap. I tillegg til at over 50 prosent av befolkningen er palestinske flyktninger som støtter Hamas (en organisasjon med fundament i muslimsk broskap) og PLO. Radikal Islam er veldig sterk i Jordan. Men bør sies at første oversettelse var ganske morsom da Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Det passet ikke helt inn i konteksten da, siden han ellers snakket om en fest. Så det er håp om at han tilhører de andre 50 prosentene. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Her er en situasjon vi alle har vært i: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Plutselig fikk jeg en random Twitch-follower. Jeg har ikke strømmet noe som helst på sikkert tre år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Kanskje det er din stalker og største fan, som endelig, etter 3 år tør å gjøre seg til kjenne for å ta livet av deg så ingen andre kan få deg. Endret 27. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Endelig! The sweet release of death is nearing! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Du får passe på å ha vinduet åpent når du sover, og ta på deg en L4r5 t-skjorte når du er ute blant folk. Øke oddsen litt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Maler en blink på vitale organer i samme slengen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Maler en blink på vitale organer i samme slengen.Jeg synes du er en bra person jeg. Håper ingenting skjer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Locklear arrestert igjen , tror hun er blitt alkoholiker , kan forklare hvorfor hun er gått opp i vekt....... Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Noen ting forandrer seg aldri... https://www.nrk.no/norge/derfor-kjennes-det-enda-kaldere-med-kulde-og-vind-1.13936241 For 20 år siden het værmelderen Kristen Gislefoss. En generasjon senere heter han Kristian Gislefoss.. Endret 27. februar 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Matchvekta til Kristen har forandret seg. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Klart han så pappa på TV hele oppveksten og ville vel følge i de fotsporene. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 http://www.independent.co.uk/video/News/leeds-bar-brawl-20-men-cctv-arc-bar-police-arrest-hunt-video-watch-a8223001.html En vanlig irsk tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Jeg : Andjeas Lunnan.......ANDJEAS LUNNAN ! AL : Æ e dau din fjott , dåkk skal la mæ vær i fred ,sjø > : ( Jeg : Kaji Bjemnes da ? Endret 28. februar 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Hva er forskjellen på agent 007 og Breivik/Moland/French ? -Agent 007 *har* rett til å drepe , Breivik/Moland/French *tok* seg rett til å drepe ---------------------------------------------- Breivik og Moland og French na na na na na na na kjøpe opp aksja og fiskeindustri han Breivik og Moland og French ! (Breivik , Moland & French....høres ut som et advokatbyrå Endret 28. februar 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Hvem har sagt at billettkontrollører nødvendigvis er rasshøl? Jeg slapp akkurat unna med det som ville vært et helt korrekt ilagt kontrollgebyr. Holder på å skrive nå på gode gamle fjesboka når bussen kom. Går ombord i min egen verden og fortsetter å skrive. Setter meg ned og får et prikk på skulderen. "Billettkontroll." "Å faen.", utbryter jeg. "Du får bare gi meg bota. Jeg holdt bare på å skrive ferdig først." Ærligheta ga faktisk utbytte. Han sa det gikk greit hvis jeg betalte foran han. Jeg tab-et over til billett-appen og gjorde mitt kjøp. Jeg hadde alle planer om å betale, men kudos at han lot meg slippe med det han kalte "en krass advarsel" om å huske å kjøpe før jeg gikk ombord neste gang. Edit: Og mens det hele pågikk klarte jeg ikke unngå å tenke på "Da er det billettkontroll"-vitsene herfra. Endret 28. februar 2018 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Da var du ganske heldig..jeg har sett folk på toget gå bananas fordi de får bot, men kontrollør nekter å høre på alskens unnskyldninger. Og det er jo det som er riktig. Skal de først begynne å "slacke" kan de jo like greit være snille med alle som har en unnskyldning..pluss at det er alltid 3 kontrollører på toget så de har backup hvis noen blir vanskelige. Endret 28. februar 2018 av Bytex 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Hyggelige mennesker finnes over alt, er bare verdt å huske de og ikke gi de negative all plassen. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Hyggelige mennesker finnes over alt, er bare verdt å huske de og ikke gi de negative all plassen. Ja og jeg glemmer alltid å merke meg hvem de er, når jeg treffer på en sjelden hyggelig en hos NAV eller hos Get. Det siste skjedde for en uke siden. At jeg skulle spørt om jeg kunne kontakte han hvis jeg trenger det, kom jeg selvsagt på etterpå når det var for sent.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå