Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt lyst på blomkålsuppe eller noe, men orker ikke å lage :( tror jeg skal kjøpe french fries, kjeks, sjokolade, brus og is

(((min overlevelsesteknikk)

Hvis du kjøpte alt det, ga du nettopp sykdommen din drivstoff. Sukker er en fiende av immunsystemet. Ikke anbefalt å helle innpå med det når du er syk (ikke ellers heller, men spesielt ikke da).

Nå vet jeg ikke hva det er du har, men suppe laget med kyllingkraft er veldig bra for når en er syk (influensa, forkjølelse, etc). Ingefær er også meget bra. Det kan du få i deg gjennom te, suppe, kokt med andre grønnsaker i gryte eller spise rå. Generelt sett bør du gå for mager, næringsrik mat.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Miljøpartiet de grønne. Fullstendig unødvendig? Eg meiner, t.d. venstre har allereie ein nokså uttalt agenda om å ta vare på miljøet, men då hjelper det ikkje at folk som elles ville ha stemt på venstre heller stemmer på eit anna lite parti og venstre blir endå mindre. Folk er rare. Has the world gone mad or is it me, sang Hawkwind på 70talet, men her trur eg det er verda.

Lenke til kommentar

Nei, var berre ei venninne som posta nokre MDG-greier på facebook. Og så tenkte eg på det at ho hadde då sine miljøvenlege frender også før partiet vart i vinden. Var jo også grådig poppis å stemme MDG ved forrige stortingsval, og då gikk det ikkje særleg bra med dei klassiske miljøvenlege partia, som eg jo likar best, og då skuldar eg på MDG fordi eg er enkel sånn. Det same går eigentleg for Piratpartiet. Stem på parti med noko fornuftig politikk. Ikkje på tullete småparti som kun frontar ei enkeltsak.

Lenke til kommentar

Alle partier har noen poenger, men det rart at du ikke kan få det partiet "du aldri får". som man sier.

Altså et parti med en combination av det beste fra de fleste , sånn -vips- nesten alle er enige um.

Fikk valgkort i postkassan i dag. Huff vet ikke om jeg gidder stemme. Teit å høre på politikerne i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Visste at noen skulle kommentere at jeg bare kjøpte dritt :( men ærlig talt jeg orker ikke gnage på en gulrot når jeg er syk. Har ikke særlig matlyst egentlig, så prøver å få i meg litt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Miljøpartiet de grønne. Fullstendig unødvendig? Eg meiner, t.d. venstre har allereie ein nokså uttalt agenda om å ta vare på miljøet, men då hjelper det ikkje at folk som elles ville ha stemt på venstre heller stemmer på eit anna lite parti og venstre blir endå mindre. Folk er rare. Has the world gone mad or is it me, sang Hawkwind på 70talet, men her trur eg det er verda.

Jeg mener å ha lest at Shaoib Sultan stiller som ordførerkandidat for MDG i Oslo. GLHF. I kommunevalg, ser jeg ikke helt for meg at MDG har så mye for seg. Kanskje nasjonalt?

Lenke til kommentar

Man.... klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gjøre en gammel MTB til singlespeed eller slenge på noe nyere girsaker.

Fordelen med singlespeed, enkelhet og lite vedlikehold, perfekt for byen.

Med gir er det litt mer jobb, både å fikse nå og vedlikehold senere, men den er da visstnok ganske brukbar som tursykkel. (men skulle jeg dratt på lengtur ville jeg nok skiftet ut en del eller fem først)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...