€uropa Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hehe. Det får jeg nesten holde for meg selv. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hansa? Mack? Aass? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hansa, Mack og Aass smaker så og si det samme, ja. De er alle uberkommersielle lyse pilsner, designet for å smake så lite som mulig, for å dekke et så stort publikum som mulig. Håper det var det du mente, og ikke at all øl smaker likt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) Hvis jeg hadde fått ett øre for hver dårlige observasjon jeg har kommet med, så hadde jeg vært verdt minst fem flate øre. Nå er jeg ikke engang verdt det! Endret 10. februar 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Restaurantfyren tatt igjen (han som ikke betaler regninga) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Er ikke bare en av dem. Kom på denne artikkelen som sto i lokalavisen for et par dager siden.Forstår nesten ikke hvordan de får til å komme slippe unna på restauranter. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Skjønner ikke helt hvorfor hun får gå fri og gjøre som hun vil etter at hun har vært voldelig mot noen, hun virker ikke helt OK i hodet. Hun hører hjemme på en instutisjon for vanskeligstilte hvor hun kan få omsorg og hjelp 24/7. Hun må beskyttes mot seg selv, neste person hun slår eller raner er kanskje enda sprøere i hodet enn det hun er og da er det for sent å gjøre noe hvis noe virkelig galt skjer med henne. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Tror dere det går fint, å tilberede lasagna, og så sette den i kjøleskapet noen timer før man steker den i ovnen? Eller blir disse platene for myke hvis de ligger oppi sausen med kjøttdeigen og det? Endret 13. februar 2018 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Festlig Walken historie : "Goes either way depending on who you were in the situation. My dad met Christopher Walken in a bar, but it wasn't under pleasant circumstances. Basically, Walken had been doing SOMETHING in the area (my dad has no clue what) and he walked in to the bar around 8 or 9pm. My dad wasn't that old, maybe in his 30s tops. So this was about 20 years ago or so. As soon as Walken sits down, people at the bar start mobbing him for autographs, grabbing shitty stained napkins, baring skin, whatever it'd take to get his autograph. He just stood up angrily, shouted something akin to "Fuck off! All of you! Leave me the fuck alone!" And then pointed to my dad and said, "But give that guy a drink on me. He's the only one who didn't give a shit." ...or something to that effect. My dad doesn't believe in being starstruck, so he kinda just went, "Neat, Christopher Walken," and continued watching tv" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 https://www.yahoo.com/news/people-going-hog-wild-over-051327953.html BLM = Boars Lives Matters.....brum , brum , brum....knegg , knegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor hun får gå fri og gjøre som hun vil etter at hun har vært voldelig mot noen, hun virker ikke helt OK i hodet. Hun hører hjemme på en instutisjon for vanskeligstilte hvor hun kan få omsorg og hjelp 24/7. Hun må beskyttes mot seg selv, neste person hun slår eller raner er kanskje enda sprøere i hodet enn det hun er og da er det for sent å gjøre noe hvis noe virkelig galt skjer med henne. Er en fjott som har seksuelt forgrepet seg på flere og har voldelige tendenser (trenger sågar vakt på arbplassen) , dette vet personalet om men har ikke gjort en dritt mht politianmeldelse av dette utskuddet , mest sannsynlig pga redd for å få fyken pga arb-forsømmelse , de har tross alt ansvaret for denne avvikeren. Psykiatri er en stor vits Endret 14. februar 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Du taper jo uansett hva du gjør. Gjør lite som nå og de får høre at de ikke gjør nok, bur henne inne og hør pipa skifte til at de gjør altfor mye og griper unødvendig mye inn i folks liv. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Vil dere si at 10-11k lite å leve for i måneden som enslig dreng? 10-11k er lommepenger. Altså det som er igjen etter lån, forsikring, leie og alt nødvendig er betalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Du lever godt på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Det er meget godt nok. Jeg har vanligvis 8-9k igjen etter alt er betalt og bruker ikke det opp før neste lønn. Du kan jo bare dele beløpet du har til overs på antall dager til neste lønning så ser du hva da har å rutte med. Endret 14. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Greit å spare noe av det og. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Vil dere si at 10-11k lite å leve for i måneden som enslig dreng? 10-11k er lommepenger. Altså det som er igjen etter lån, forsikring, leie og alt nødvendig er betalt. Det er omtrent hva jeg vanligvis har hatt før husleie og nødvendige utgifter er betalt. Så jeg vil ikke si at det er lite lommepenger, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå