L4r5 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 Den er festet på andresteget. Den skal fyres av en gang til om en fire timer eller noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Det står på DB at han skal gå i "Bane rundt sola i millioner av år". Går det an da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Det står på DB at han skal gå i "Bane rundt sola i millioner av år". Går det an da?Ja. Det må en ytre påkjenning til for å endre banen. Den vil gå i bane der til den krasjer i noe, noen betaler for å hente den ned eller Sola eksploderer. Endret 6. februar 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) På livestreamen av starman ser jeg masse prikker som "flyr" rundt. Er det fordi raketten roterer? Der kom jaggu sola forbi også. Så awesome. Endret 6. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 På livestreamen av starman ser jeg masse prikker som "flyr" rundt. Er det fordi raketten roterer? Der kom jaggu sola forbi også. Så awesome.Ja. Det er oksygen-is fra motorene du ser. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Var sykt kult å se teslaen i verdensrommet. Men desverre tror ikke flat earth folka på dette engang. Bare masse CGI og kamera triks svarer dem. Er jo faen meg ingenting som kan overbevise dem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Søke på en intern lederstilling jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få, eller la være? Klarer ikke bestemme meg for om det er bra å vise initiativ uansett, eller om det kommer til å bli sett på som negativt at jeg søker på noe som er urealistisk. Søk. Jeg gjorde det akkurat, og det endte opp med at de ville ha meg til en annen stilling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Hvem bryr seg om gærne flat earthere uansett.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Hvem bryr seg om gærne flat earthere uansett.. Klarer bare ikke la være å gå på facebook gruppene deres og se hva dem poster. Det er helt forferdelig men klarer ikke la være. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 Det er god underholdning da. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Søke på en intern lederstilling jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få, eller la være? Klarer ikke bestemme meg for om det er bra å vise initiativ uansett, eller om det kommer til å bli sett på som negativt at jeg søker på noe som er urealistisk. (Jeg har allerede fått signaler om at jeg er tiltenkt en ny stilling under denne lederen, og den nye sjefen virker å ville hente inn sine egne folk uansett - jeg oppfyller heller ikke alle kravene i stillingen, spesielt ledererfaring, men er ekspertisen på halve delen av området som skal ledes). Altfor mange mennesker lar være å søke på jobber de egentlig vil ha. Flere ville nok trivdes i jobben sin hvis de var villige til å ta mulighetene som dukker opp. Det verste som kan skje er at du ikke får jobben. Ingen av kandidatene kommer til å være perfekte. Spill på dine sterke sider, så kanskje du kan overbevise dem om at det vil kompensere for hva du mangler. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Ooooooog der var jeg 1 milliard sekunder gammel. Gratulerer med sekundet til meg. Gratulerer! Måtte du leve i minst 1 milliard sekunder til. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 https://www.youtube.com/watch?v=BQ4c54rCJ_k Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Ooooooog der var jeg 1 milliard sekunder gammel. Gratulerer med sekundet til meg. Gratulerer! Måtte du leve i minst 1 milliard sekunder til. Hvor finner man ut av det? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 60 sekunder/minutt * 60 minutter/time * 24 timer/dag * 365 dager/år * antall år du er (ta hensyn til skuddår hvert fjerde år). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Eller gå hit: http://billionbirthday.com/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 60 sekunder/minutt * 60 minutter/time * 24 timer/dag * 365 dager/år * antall år du er (ta hensyn til skuddår hvert fjerde år). Hva med år der man korrigerer sekundene, da? 23:59:60 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg fikk nettopp tilsendt en attest fra forrige arbeidsgiver. Det er en fin attest, men jeg har dessverre et mellomnavn som likner litt på en ølsort. Og det er ølsorten som har kommet med som mellomnavnet mitt i attesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå