Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står på DB at han skal gå i "Bane rundt sola i millioner av år". Går det an da?

Ja. Det må en ytre påkjenning til for å endre banen. Den vil gå i bane der til den krasjer i noe, noen betaler for å hente den ned eller Sola eksploderer. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Søke på en intern lederstilling jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få, eller la være?

Klarer ikke bestemme meg for om det er bra å vise initiativ uansett, eller om det kommer til å bli sett på som negativt at jeg søker på noe som er urealistisk.

Søk. Jeg gjorde det akkurat, og det endte opp med at de ville ha meg til en annen stilling.

Lenke til kommentar

Søke på en intern lederstilling jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få, eller la være?

Klarer ikke bestemme meg for om det er bra å vise initiativ uansett, eller om det kommer til å bli sett på som negativt at jeg søker på noe som er urealistisk.

(Jeg har allerede fått signaler om at jeg er tiltenkt en ny stilling under denne lederen, og den nye sjefen virker å ville hente inn sine egne folk uansett - jeg oppfyller heller ikke alle kravene i stillingen, spesielt ledererfaring, men er ekspertisen på halve delen av området som skal ledes).

Altfor mange mennesker lar være å søke på jobber de egentlig vil ha. Flere ville nok trivdes i jobben sin hvis de var villige til å ta mulighetene som dukker opp. Det verste som kan skje er at du ikke får jobben.

Ingen av kandidatene kommer til å være perfekte. Spill på dine sterke sider, så kanskje du kan overbevise dem om at det vil kompensere for hva du mangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...