L4r5 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Stort, ja. Men tidssonene henger ikke på greip i det hele tatt. De har UTC+8, UTC+8.45, UTC+9.30, UTC+10 og UTC+10.30. Og bare halve landet bruker sommertid. https://www.timeanddate.com/time/australia/time-zones-background.html Endret 1. februar 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Hva med North Korea Time? Toucher Russland innom de óg? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 En dag skal jeg lese igjennom hele flat jord tråden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Tror ikke jeg hadde kommet meg gjennom første siden uten at hodet mitt eksploderte. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) https://www.ebay.com/itm/Rare-note-signed-by-Barbra-Streisand-1966-Funny-Girl/222810989086?hash=item33e091e21e:g:xbMAAOSwHUhaLsRy&rmvSB=true Disse brevene er ikke ekte (signaturene) , samlere sammenlignet flere slike brev (en signatur opp på en annen med photoshop) og signaturene matchet 100%......hadde autografene vært ekte så hadde signaturene vært unike fra signatur til signatur , ikke 100% identisk (prøv bare selv å signere flere ganger på rad , kan variere noe enormt) ------------------------------------ Folk som venter 8 dgr utenfor polet for å kjøpe flaske vin....og så sier dem at SW fans er gale Endret 1. februar 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Mange kjendiser slutta med å skrive autografer per post for mange år siden : -de Niro (slutta rundt 1982...han skriver en del på gata , må gi han cred for det) -Eastwood (slutta rundt midten av 80s) -Streisand (slutta på tampen av 80s) Connery (helt siden 60s har han hatt andre til å skrive per post , til og med sin egen bror , lol) -Travolta ("Jeg skriver autografer per post"......liar , liar , kimono on fire. Dette stemmer ikke mht undersøkelser per post vs det han signerer på gata) Skrev til Chuck Aspegren (Axel fra Hjortejegern) men tviler på at jeg får svar i det hele tatt , synd for det er en autograf jeg gjerne hadde likt å få tak i. Bowie var ganske sky , vanligvis signerte han bare f.eks "Bowie '83" , har aldri sett han signere "David Jones"......det er også ganske uvanlig å finne wrestleres ekte signaturer , f.eks Randy Poffo aka Macho Man Savage Endret 1. februar 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Folk som venter 8 dgr utenfor polet for å kjøpe flaske vin....og så sier dem at SW fans er gale Og så kr 45 000 pr stk ! Kan vel ikke være meningen at de bare skal drikke dem. Må være styrtrike folk i såfall. Det er idotisk uansett. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 https://www.youtube.com/watch?v=BDr742MGZJ8 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) En dag skal jeg lese igjennom hele flat jord tråden.Jeg leste nettopp gjennom "Beviser mot måneferdene"-tråden. Også god underholdning. Edit: Words are hard Endret 2. februar 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Hva...? Måtte se 3 ganger at det var meg som startet den tråden.Har lest den litt i det siste jeg også, men trodde det måtte være en skrulling som startet den.Husker ingenting at det var meg før jeg så fra starten nå. Huff Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 For å være ærlig hadde jeg glemt at det var du som hadde startet den. Ellers tror jeg ikke at jeg hadde nevnt den her. Går ikke inn for å henge ut noen med vilje liksom. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Åja nei det gjør ingenting det, var ikke sånn ment. Ble bare plutselig overrasket at det var min tråd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 Men da skåler vi for dumme tråder vi lagde da vi var yngre og dummere enn i dag. Jeg trenger alkohol i dag. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Så var det valgets kval for i aften: Olsenbanden eller Sci fi? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 Hvilken SciFi tenkte du på? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Tja. Lurte på å se Passengers en gang til, er ikke sikker.. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Nå begynner jeg å bli lei alkohol.. Da jeg tydeligvis ikke takler store mengder. Blir ikke stup møkkings og får blackouts osv; men blir så jævlig kvalm et par timer ut i kvelden. Som ender med at jeg spyr og drar hjem. Hittil i år har jeg drukket fem ganger. Tre av kalasene har endt med elging!! Hva faen gjør jeg Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Du kan jo kutte ut alkoholen. Hva skal du med det liksom? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Fornuftig. Alkohol er bare gift kroppen ikke vil ha. Det er derfor man prosjektilspyr. Endret 3. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Kanskje jeg kan kutte ut alkoholen hele året. Også drikker jeg meg kanakkas på julebord og julaften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå