Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

https://www.ebay.com/itm/Rare-note-signed-by-Barbra-Streisand-1966-Funny-Girl/222810989086?hash=item33e091e21e:g:xbMAAOSwHUhaLsRy&rmvSB=true

Disse brevene er ikke ekte (signaturene) , samlere sammenlignet flere slike brev (en signatur opp på en annen med photoshop) og signaturene matchet 100%......hadde autografene vært ekte så hadde signaturene vært unike fra signatur til signatur , ikke 100% identisk (prøv bare selv å signere flere ganger på rad , kan variere noe enormt)

------------------------------------

Folk som venter 8 dgr utenfor polet for å kjøpe flaske vin....og så sier dem at SW fans er gale :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Mange kjendiser slutta med å skrive autografer per post for mange år siden :

-de Niro (slutta rundt 1982...han skriver en del på gata , må gi han cred for det)

-Eastwood (slutta rundt midten av 80s)

-Streisand (slutta på tampen av 80s)

Connery (helt siden 60s har han hatt andre til å skrive per post , til og med sin egen bror , lol)

-Travolta ("Jeg skriver autografer per post"......liar , liar , kimono on fire. Dette stemmer ikke mht undersøkelser per post vs det han signerer på gata)

Skrev til Chuck Aspegren (Axel fra Hjortejegern) men tviler på at jeg får svar i det hele tatt , synd for det er en autograf jeg gjerne hadde likt å få tak i. 

Bowie var ganske sky , vanligvis signerte han bare f.eks "Bowie '83" , har aldri sett han signere "David Jones"......det er også ganske uvanlig å finne wrestleres ekte signaturer , f.eks Randy Poffo aka Macho Man Savage

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli lei alkohol.. Da jeg tydeligvis ikke takler store mengder. Blir ikke stup møkkings og får blackouts osv; men blir så jævlig kvalm et par timer ut i kvelden. Som ender med at jeg spyr og drar hjem.

Hittil i år har jeg drukket fem ganger. Tre av kalasene har endt med elging!!

Hva faen gjør jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...