Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en D på det læreren kalte et "intellektuelt mesterverk" forran hele klassen.

Det høres brutalt ut. Kanskje han/hun var ironisk?

Men i mitt tilfelle er det mer et ledd i en langvarig konflikt mellom meg og noen på instituttet der. Etter det jeg har forstått er det noen som er skikkelig fornøyde med seg selv der borte :D.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Så et prog om haier , hvithaien var ikke særlig keen på hverken kylling eller kalkun.....tigerhaien derimot , dog gulpet han den opp først :p

Hvithaien ble også provosert av en rød og en gul dukke , makes sense siden det er sterke farger.......den gule trigget mest irritasjon.

Fugler spiser chili uten problem , de andre dyra kan ikke fordra det :p

------------------------------------

Røkke og torpedoen....det er jo som Reidar og Schneider på Rederiet :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har egentlig det jeg også, men så har macen klikka og mobilen er ikke helt stabil den heller. Så ble logget ut og da var problemet å huske passordet jeg aldri skriver et faktum:S

Lenke til kommentar

Jeg veit det er dårlige sikkerhetsrutinger, men jeg har bare en håndfull passord jeg rullerer på. Men selvsagt forskjellige avarter av passordene da. PRoblemet er bare å huske om dette var MittSuperhemmeligePassord1!, MittSuperhemmeligePass0rd1!, MittSuperhemmeligePassord123!, 123MittSuperhemmeligePassord1! eller om det faktisk var et av de andre passordene likevel. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har også bare noen få jeg bytter på. Problemet var at jeg skulle lage det ene passordet så bra at jeg tok noen random tall, så det er de tallene jeg sliter litt med haha:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...