Sandy Koufax Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Jeg fikk en D på det læreren kalte et "intellektuelt mesterverk" forran hele klassen.Det høres brutalt ut. Kanskje han/hun var ironisk? Men i mitt tilfelle er det mer et ledd i en langvarig konflikt mellom meg og noen på instituttet der. Etter det jeg har forstått er det noen som er skikkelig fornøyde med seg selv der borte . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Billys skaper er død , Mort Walker...... Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 En person fortalte meg for noen dager siden at jeg var både denotasjonen og konnotasjonen av ordet drittsekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Gratulerer! Hvor da? Skal til Inyati Game Lodge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Så et prog om haier , hvithaien var ikke særlig keen på hverken kylling eller kalkun.....tigerhaien derimot , dog gulpet han den opp først Hvithaien ble også provosert av en rød og en gul dukke , makes sense siden det er sterke farger.......den gule trigget mest irritasjon. Fugler spiser chili uten problem , de andre dyra kan ikke fordra det ------------------------------------ Røkke og torpedoen....det er jo som Reidar og Schneider på Rederiet Endret 30. januar 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Prøvd å logge meg inn lenge, kom endelig på ritkig passord 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg lovpriser cookies hver gang jeg logger inn og kommer til brukernavn/passord skjermen..har ikke bytta passord på sånn..15 år. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Har egentlig det jeg også, men så har macen klikka og mobilen er ikke helt stabil den heller. Så ble logget ut og da var problemet å huske passordet jeg aldri skriver et faktum:S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg veit det er dårlige sikkerhetsrutinger, men jeg har bare en håndfull passord jeg rullerer på. Men selvsagt forskjellige avarter av passordene da. PRoblemet er bare å huske om dette var MittSuperhemmeligePassord1!, MittSuperhemmeligePass0rd1!, MittSuperhemmeligePassord123!, 123MittSuperhemmeligePassord1! eller om det faktisk var et av de andre passordene likevel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 https://www.lastpass.com Jeg kan nå bare 2 passord, 1 for å logge meg på lastpass og et annet for jobb hvor jeg ikke kan bruke Lastpass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Har også bare noen få jeg bytter på. Problemet var at jeg skulle lage det ene passordet så bra at jeg tok noen random tall, så det er de tallene jeg sliter litt med haha:( Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Trikset er å bruke et passord overalt. Og et passord man kun bruker på eposten Endret 31. januar 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Endelig begynner folk å ta til fornuft.https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/BJjRj9/sommertid-hele-aaret Eneste at jeg ville stemt for vintertid hele året. Men det er ikke så viktig, viktigst å få slutt på dette stilletullet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Vintertid hele året er mest logisk. Vår tidssone tar utgangspunkt i UTC (også kjent som GMT). Vintertid er UTC+1 og sommertid er UTC+2. I tillegg er vintertid den "originale tiden". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Russland har bare valgt å droppe hele greia siden de har så mange tidssoner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Det beste hadde egentlig vært å bare bruke UTC verden rundt. Hadde gjort ting mye enklere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 So what om det er bekmørkt kl 12 på formiddagen i australia. DEAL WITH IT. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Australia har fem tidssoner. Er det noen som hadde trengt en standardisering så er det de. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Nå er Australia relativt gigantisk óg. Blir noe litt annet enn Norge, som bare er langt. Steel Panther i kveld. Blir bra :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå