Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Aloha-konsert 45 år i dag....Presleys siste triumf : 1.5 mrd seere (ikke på en gang dog , til sammen) , konserten ble ikke vist i USA før april '73.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å laste ned alle filer fra denne nettsiden

https://www.wohmart.com/a6/

Det er så masse små .syx filer og MP3 og tekstdokumenter at det vil ta en evighet å klikke på alt sammen. Så hvordan automatiserer jeg noe slikt? Jeg har bare Windows 10 og ikke noe linuxbox.

Jeg vet man kan lage scripts som skraper nettsider for innhold og lagrer det i mapper. Er det noen her som vet hvordan jeg gjør dette lettest mulig? Den sida er en skattekiste av info for en synth jeg har, og er redd for at den forsvinner en eller annen gang, den er allerede over 10 år gammel.

Lenke til kommentar

Hm får laste ned firefox da..har aldri brukt FF. Mener også jeg husker noen spesifikke programmer som rippa hele nettsider, men ikke hva de het..det er hundrevis av småfiler i masse mapper der så jeg gidder ikke klikke på alt.

Edit: æh finner bare addons som ripper flash video og youtube og sånn drit..fant et program som het HTTrack som gjorde akkurat det jeg ville. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...