Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så flaut. Her har vi "unge" vært på en snurr til kl 4.. så kommer jeg hjem og må være vitne til tanter og bestemødre som enda danser og svinger

Flaut. Dette er jo bare tøft. Tidenes beste nachspiel. ;p

Slapp av. Om ti år er du med de.

Som jeg skulle sagt det selv.  :grin2:

Lenke til kommentar

Smaker absolutt ingenting i dag. Verken vanlige smaker, bacon, kalkun, rødvin, rosenkål, potet, saus, sukker, chili, eller noe som helst. Veldig irriterende dag å være potte tett på.

En liten scotch burde vel hjelpe? :wee: Godt nyttår!

Snurra innom en brandy (Pettersen XO) og noen glass musserende hvitvin, men nope.

Lenke til kommentar

Jeg har SuperAntiSpyware, Malwarebytes og Avast, i tillegg til det som følger med Windows 10. Er det bra nok det Windows Defender da?

Du kan trygt fjerne det første og siste. MBAM kan være greit å ha i liggende ved behov, men med litt vett skal det mye til å få noe rusk gjennom Defender.

Lenke til kommentar
Interessant skriv. Har lyst til å si at slike ungdommer er litt teite som lar seg rive med av slikt, men så har de nok en del press på seg for å komme i gang. Alle de kjenner gjør det jo. Og når de først har startet så blir det nok langt verre å slutte igjen. Siden jeg ikke har noe press på meg, så er det lett å la være å i det hele tatt starte. Men jeg vil tro modenhet er en del av regnestykket også. Hører sjeldent om godt voksne som holder på slik.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...