L4r5 Skrevet 31. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2017 Smakte surølfor første gang i dag. Hmm.Hvordan falt det i smak? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Tok meg akkurat en boks Mikkeller Spontanyuzu, og dette er lett det beste surølet jeg har smakt til nå. Drøyt digg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Smaker absolutt ingenting i dag. Verken vanlige smaker, bacon, kalkun, rødvin, rosenkål, potet, saus, sukker, chili, eller noe som helst. Veldig irriterende dag å være potte tett på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Smakte surølfor første gang i dag. Hmm.Hvordan falt det i smak? Første sup var sånn "oi, dette smakte omtrent som en slags merkelig blanding av hvitvin, hveteøl og champagne. Nam!" så ble det mer surt bare egentlig. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Smaker absolutt ingenting i dag. Verken vanlige smaker, bacon, kalkun, rødvin, rosenkål, potet, saus, sukker, chili, eller noe som helst. Veldig irriterende dag å være potte tett på. En liten scotch burde vel hjelpe? Godt nyttår! Endret 31. desember 2017 av Cipher Panda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2018 Håper dere alle får et godt 2018. *fyrverkerianimasjon skulle vært her, men jeg er for lat til å google noe* 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Herregud så flaut. Her har vi "unge" vært på en snurr til kl 4.. så kommer jeg hjem og må være vitne til tanter og bestemødre som enda danser og svinger 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2018 Slapp av. Om ti år er du med de. 1 Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Herregud så flaut. Her har vi "unge" vært på en snurr til kl 4.. så kommer jeg hjem og må være vitne til tanter og bestemødre som enda danser og svinger Flaut. Dette er jo bare tøft. Tidenes beste nachspiel. ;p Slapp av. Om ti år er du med de. Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Smaker absolutt ingenting i dag. Verken vanlige smaker, bacon, kalkun, rødvin, rosenkål, potet, saus, sukker, chili, eller noe som helst. Veldig irriterende dag å være potte tett på. En liten scotch burde vel hjelpe? Godt nyttår! Snurra innom en brandy (Pettersen XO) og noen glass musserende hvitvin, men nope. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Flere enn meg som ikke klarer å sove natt til første dag i ny jobb? Dette er nå tre av fire mulige ganger det har skjedd meg på fire år... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Tror det er ganske vanlig! Godt nytt år folkens Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg er gammel. https://www.nrk.no/slukt-av-snap-1.13811834 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg har SuperAntiSpyware, Malwarebytes og Avast, i tillegg til det som følger med Windows 10. Er det bra nok det Windows Defender da? Du kan trygt fjerne det første og siste. MBAM kan være greit å ha i liggende ved behov, men med litt vett skal det mye til å få noe rusk gjennom Defender. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg er gammel. https://www.nrk.no/slukt-av-snap-1.13811834 Interessant skriv. Har lyst til å si at slike ungdommer er litt teite som lar seg rive med av slikt, men så har de nok en del press på seg for å komme i gang. Alle de kjenner gjør det jo. Og når de først har startet så blir det nok langt verre å slutte igjen. Siden jeg ikke har noe press på meg, så er det lett å la være å i det hele tatt starte. Men jeg vil tro modenhet er en del av regnestykket også. Hører sjeldent om godt voksne som holder på slik. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Noen fugler dør grunnet fyrverkeri, "kaos". Millioner av fugler dør grunnet katter. Ingen bryr seg. https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/fant-dde-blameiser-pa-nyttarsaften---smafuglene-vare-dr-av-skrekk/3423402147.html Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jo men det er som han sa: -du skal jo ha bedre vett enn katten.. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Og det er vi som har ansvar for å holde kattebestanden i sjakk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Han raste dramatisk ned i vekt under denne perioden , allerede da ante han ugler i mosen mht helsa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 me too = politisk korrekt bullshit som ikke endrer noe i Hwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå