Skurupu Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Fikk ikke den forfremmelsen jeg jaktet på. I morgen blir det kunngjort hvem av mine kolleger som får den. Jeg har i hvert fall vist initiativ. Kanskje neste gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Du får spise en jellied chicken ellernoe annet ekkelt som trøst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 har til og med fått utslett i ansiktet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hei forresten det er lenge siden eg har vært her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ostesufflé med salat fra bakhagen til middag, og jordbær med fløte og sukker til dessert. Sommer, si. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Blir kyllingsnitzel og pannestekte poteter, tomat, løk og sopp. Helt supert. ------- Tom for kledningsbord, Maxbo er stengt, og jeg vil fortsette å bygge ute :-( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Har sminket meg i et tappert forsøk på å se litt freshere ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Er det noen som har tips til mat/snop som er godt når man er syk?? Smaker ikke så mye, men vurderer å kjøpe french fries og sjokolde Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Saltstenger og french fries pleier å fungere greit. Og kremede supper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har litt lyst på blomkålsuppe eller noe, men orker ikke å lage tror jeg skal kjøpe french fries, kjeks, sjokolade, brus og is (((min overlevelsesteknikk) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Spørs litt hvordan sykdom det er. Du kan spørre hos lege eller apoteket. De kan gi gode råd på apoteket faktisc, og der har de speielle snoper og sånt som passer og. Det har jeg sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har vært på butikken nå, men takk for tips!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Delvis, kan du være så snill og helle superlim bak den C-tasten din? Du skal (nesten) aldri bruke den når du skriver norsk. Sitter på legekontoret og trenger underskrift på ett papir. Unødvendig. Papir-Norge ruller videre. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Haha inrømmer at c irriterer meg også litt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Den irriterer meg grenseløst, men det gjør jo alt sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå